פנייה אל עו"ד פלילי בירושלים – יפה שעה אחת קודם

להליך פלילי המתקיים כנגד אדם יש השלכות מכריעות על החיים. בעוד רשויות החקירה והתביעה עושות מאמצים להביא להרשעה וענישה, על החשוד/נאשם לפעול באופן חכם ונחוש למען עצמו. מי שעומד לצידו הוא כמובן עו"ד פלילי אשר למיומנותו וכישוריו תהיה השפעה גדולה על התיק, ויש לפנות אליו בהקדם האפשרי.

כאמור, אל עו"ד פלילי בירושלים או בכל מקום אחר יש לפנות בהקדם, כבר לפני החקירה הראשונה. זוהי זכותו החוקית של כל נחקר להיוועץ בעו"ד פלילי ואין הבקשה להיוועץ באיש המקצוע מעידה כהוא זה על אשמתו. עורך הדין יהווה עוגן ביטחון עבור האדם במצב הלא פשוט שאליו נקלע, ובין היתר יסביר על מה שצפוי בחקירה, יעדכן לגבי זכויות והשלכותיהן (למשל השימוש בזכות השתיקה), וינחה את מרשו להתנהלות חכמה שאינה מובילה להפללה עצמית ולסיבוך שלא לצורך. למרבה הצער, נחקרים רבים נוהגים בתמימות לגבי מטרותיהם, כוונותיהם ושיטותיהם של החוקרים, נופלים למלכודות ומכניסים את עצמם למצבים בעייתיים מאוד שהיו יכולים להימנע בקלות – לו היו פונים לעורך דין פלילי.

ליווי לכל אורך הדרך

הליווי, הייעוץ והייצוג שמעניק עו"ד פלילי בירושלים אינו נגמר כמובן בשלב החקירה. לנוכחותו ולעזרתו תהיה חשיבות גדולה גם בהמשך הדרך. כך לדוגמא, עורך הדין ייצג את החשוד בשלב הדיונים בהארכת המעצר וישאף בכל עת לקיצור התקופה ולמציאת חלופות מקלות. כמו כן, עוה"ד יפעל בכל דרך אפשרית על מנת למנוע את הפיכת חומרי החקירה לכדי כתב אישום, החל במכתב הנשלח לרשויות החוקרות ועד לשימוע בפני התביעה, או לכל הפחות להפחתת האישומים שיובאו לפתחו של בית המשפט. ובמידה שכתב האישום אכן מוגש, יפעל עורך דין באופן נחוש, חכם ומיומן על מנת להביא לזיכוי הנאשם באופן מלא או חלקי, ולהקלה משמעותית בענישה. יש לזכור כי עו"ד פלילי בירושלים המחזיק בניסיון ובכישורים הנחוצים עשוי לחולל שינוי מהותי מבחינת מרשו.

לבחור נכון את עורך הדין

עו"ד פלילי מצוין הוא מי שמשלב מספר כישורים וכלים, ביניהם חשיבה חדה, כושר ביטוי עשיר, כושר שכנוע, יכולת לניתוח פסיכולוגי של דמויות, ואף יכולת משחק ותיאטרליות. זאת לצד ניסיון עשיר שנצבר לאורך שנים רבות וטיפול באלפי תיקים, תוך ראיית מקצועו כשליחות חשובה. דוגמא טובה לכך מהווה עו"ד אריאל עטרי העוסק בפלילים משנת 1989 ואשר הצלחותיו זכו לפרסום רב. לאור ניסיונו הרב הוא גם מוזמן לא פעם לראיונות בכלי התקשורות בתור פרשן משפטי בתחום בפלילי. במשרדו הנחשב כיום למוביל בירושלים מתייחסים לייצוג הלקוח מול המערכת השלטונית כמלאכת קודש, ופועלים באמונה מלאה שכל אדם חף מפשע עד שתוכח אשמתו.

לאריאל עטרי יצא מוניטין של עורך דין בעל חשיבה מקורית ובקיאות מעמיקה, שאינו נרתע מלהתעמת באופן יומיומי עם נציגי המדינה ופועל בכל דרך למען לקוחותיו. כתוצאה מכך רשומים על שמו לא מעט זיכויים, תקדימים, ביטול כתבי אישום והצלחות בכל בתי המשפט.

לפרטים נוספים ולקבלת סיוע מטעם עו"ד פלילי בירושלים, פנו אל משרד של עורך הדין אריאל עטרי בטלפונים 050-8323323 או 02-6231841.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן