עיצוב לבית עם ריהוט בוטיק ייחודי

בכדי לזכות בעיצוב ייחודי, יפה ואיכותי לבית יש לבחור עבורו בקפידה פריטי ריהוט מובחרים, שלא יצאו מפס ייצור המוני.

אין ספק שהריהוט במרחב הביתי נותן את הטון המשמעותי ביותר בעיצובו. בסטודיו ונגריית עיונה שבקיבוץ בארי מציעים עבור עיצוב הבית ריהוט בוטיק ייחודי בעבודת יד מוקפדת, הכולל גם רהיטים בהתאמה אישית. מדובר בפריטים מרהיבים עבור כל חללי ומרחבי הבית, ובכל סגנון מבוקש, לרבות ריהוט סלון, חדר עבודה, מטבח, חדר שינה, פינת אוכל, מבואה וחדר אמבטיה. 

 

פריטי ריהוט מיוחדים ומעוצבים בקפידה

בסטודיו ובנגריית עיונה, בראשות יונת אור, מעצבים ויוצרים בקפידה רהיטים מיוחדים לבית בעבודת יד מתוך אהבה רבה וכבוד לתחום. הרהיטים כוללים בין היתר שידות, ויטרינות, כורסאות, פינות אוכל, כיסאות, מזנונים, ספריות, קונסולות, מדפים, שולחנות סלון וקפה, ועוד הרשימה ארוכה. ההשראה לרהיטים מגיעה מאלמנטים מהטבע, לצד גישות עיצוב רטרו, המובילים יחדיו לשפת עיצוב מרעננת וייחודית המשלבת חדש עם ישן ומאופיינות בקו בטוח בעצמו, נקי ומרשים. 

מאחורי כל פריט ריהוט, קטן כגדול, מושקעת מחשבה רבה בתכנון ועיצוב, באופן שיספק מענה אסטטי ופרקטי כאחד. בנוסף, כל רהיט מיוצר מחומרי הגלם הטובים ביותר, עם הליך מדויק לכל שלביו וברמת ביצוע וגימור חסרת פשרות. מעבר לכך, הקולקציות של עיונה מתחדשות כל הזמן עם מבחר עשיר וייחודי של פריטים שתוכלו להתרשם מהם באתר הבית של המותג. 

 

 

מלווים אתכם בעיצוב הבית 

 סטודיו עיונה הוא הרבה יותר מנגריה לעיצוב ייחודי של רהיטים, בהיותו גם כתובת מקצועית עבור עיצוב הבית. במקום פועלים לאור גישות מתקדמות, המבינות את צרכי הלקוח ורצונו ליצור מרחב ביתי שלם בעיצובו על כל חלליו ופרטיו. בדרך אל היעד זוכים לקוחות הסטודיו לליווי אישי מבעלת המותג ומעצבת הבית הראשית, יונת אור, לכל אורך הליך בחירת הריהוט לבית, החל מתכנון כל מרחב לבחירת פריטים והתאמתם האישית, ועד משלוח מקצועי לבית הלקוח. 

 

בחירה נכונה של פריטי ריהוט 

הידע והניסיון המקצועי של צוות הסטודיו מאפשר לעצב מרחב ביתי הרמוני וזורם, המתחיל בבחינת נתוני הבית עם מדידות מדויקות של החלל ובחינת מאפייניו והפרופורציות שלו. כמו כן יובן מהו הקונספט המוביל בעיצוב הבית, הסגנון והאווירה המבוקשים בו, לצד הבנת אורחות חיי הדיירים, צרכיהם והעדפותיהם. על פי נתונים אלו ייבחרו פריטי ריהוט הולמים בחזותם, תפקידם, גודלם ועיצובם, שלרוב ישלבו מספר סגנונות עיצוב בין מודרני, קלאסי, כפרי או אקלקטי. שילובים אלו יוצרים עניין בחלל ומתאימים לאמירה האישית של בעלי הבית וצרכיהם הפרקטיים. בכל הקשור לגוונים, בדרך כלל ימליצו בסטודיו לבחור לפריטי הריהוט גדולים גוונים ניטרליים כמו שחור, אפור, לבן או צבע עץ טבעי, כאשר את נגיעות הצבע במרחב יתקבלו מפריטי ריהוט קטנים יותר כמו כורסאות. כך למשל, ניתן לשלב בסלון כורסה וינטג' שיקית וצבעונית, לצד ספה אפורה גדולה בקו ישר ומודרני. 

 

לקבלת עוד מידע אודות ריהוט לעיצוב הבית צרו קשר עם סטודיו עיונה בטלפון 054-6266216.

 

 

מתעניינים גם ברהיטי מעצבים? בקרו באתר נטורה רהיטים

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן