עולם חדש של מוצרי טקסטיל וצעצועים תינוקות, פעוטות וילדים

מחפשים צעצועים ומוצרי טקסטיל לילדים בעיצובים מרהיבים ומקוריים? ומה אם נגיד לכם שהשמיכה או הסדין יכולים להפוך לבמה, שעליה מוקרן סיפור ילדים קסום ואינטראקטיבי? כל אלו ממתינים לכם ב- Nogili.

בתור הורים לקטנטנים אתם בוודאי רוצים לתת להם את הטוב ביותר, וזה בדיוק מה שתקבלו בנוגילי המעצבת ומייצרת מוצרי טקסטיל לתינוקות, פעוטות וילדים. בניגוד לחברות ורשתות בתחום מוצרי הטקסטיל והצעצועים, נוגילי היא משפחה ואלו לא סתם מילים. מדובר בעסק משפחתי מהתחלה עד הסוף אשר בו כל אחד מבני משפחת קופרוסר מביא את איכויותיו וכישוריו לידי ביטוי: אמא מאיה היא מעצבת טקסטיל וקריאייטיב דיירקטור, אבא רועי הוא מפתח אפליקציות, כותב ומלחין, נגה הבת היא הפרזנטורית הראשית, ושני הבנים עברי ועידן הם דוגמנים וכמובן מקור להשראה.

 

מוצרים ייחודיים שמכבדים את הילדים
בנוגילי רואים בכל עת את הילדים, ההורים וצרכיהם, ומתייחסים גם אל הקטנטנים שבינינו בתור בעלי אישיות מורכבת, יצירתיות ודעתנות, נוכחות ודמיון. הכבוד שרוחשים בנוגילי אל הילדים ניכר בשלל המוצרים המבטאים עיצוב פשוט, נקי ועל זמני, עם צבעים ונושאים המקבלים השראה מעולם הטבע ובדגש על גרפיקה מקורית וייחודית. בין היתר, דרך האתר ניתן להזמין שמיכות דקות, שמיכות עם מילוי ושמיכות אינסטוש, סדינים וציפות, מצעים למיטות תינוק ומעבר, שמיכות לתינוקות כריות ונחשושים. כמו כן תוכלו למצוא באתר חיתולי טטרה במבוק, משטחי פעילות, ריפודית לעגלה וגם אביזרי עיצוב וצעצועים, מוצרי אחסון, אוהל חופה, פריטים לעיצוב קירות, מוביילים, מוצרי טיפוח לאם ועוד הרשימה ארוכה.

חשוב לציין כי בנוגילי משתמשים בחומרים אקולוגיים וידידותיים לסביבה, תוך שאיפה מתמדת לייצר את מוצרי העסק בתהליכים ברי קיימא. כמעט כל המוצרים מיוצרים בישראל וכולם עשויים 100% כותנה אורגנית בתקן GOTS, שהינו הסטנדרט המחמיר והמקובל ביותר בעולם. מדובר בכותנה המגודלת בסיוע חומרי הדברה ודישון טבעיים בלבד.

 

מצעים שהופכים לסיפור חי וצבעוני
המצעים של נוגילי אינם "רק" כלי מיטה מובחרים, אלא יכולים לשמש בתור מסך להקרנת סיפורים מקוריים לילדים. זהו צעד גדול ומרשים עבור עולם המצעים בדמות אפליקציה הנושאת את השם ההולם – "סיפורי בדים". באפליקציה החינמית ממתין לכם עולם מרהיב של סיפורים ותוכן לפעוטות וילדים, המתעורר לחיים בתור איורים מונפשים בצבעי מים על שמיכות וסדינים, ויוצר חוויה מרתקת ומיוחדת כפי שטרם ראיתם.

איך זה עובד? פשוט מאוד: רק מורידים את אפליקציית סיפורי בדים מחנות גוגל, שנקראת אפליקציית FABRITALES בחנות אפל, סורקים את הגרפיקה שעל השמיכה או הסדין, ומייד מתעוררים לנגד עיניכם עולמות של קסם. כן, הסדין או השמיכה המתוחים על המיטה הופכים לבמה שעליה דמויות ססגוניות מעופפות בין עצי דובדבן, זוקפות את זנבותיהן, מדברות ומציגות סיפורים קסומים בחלל החדר.

 

מוני והפוני – בכיבובו של מוני מושונוב
באתר של נוגילי ובחנויות האפליקציות ממתין לכם הסיפור הראשון בסדרת סיפורי בדים, "מוני והפוני", בו מככב מוני מושונוב. הצגת התיאטרון באנימציה שמתרחשת על השמיכה בחדר הילדים, מביאה סיפור

אינטראקטיבי, קסום ומקורי בו סבא מוני מתקשה להבין מהו ההבדל בין פוני לסוס. למרבה המזל, בזמן שהפוני צוהל ודוהר וחובש קסדה של אסטרונאוט, נוגה המתוקה מסבירה לסבא מוני את ההבדל – עד שבסוף מגיעה ההפתעה!

לפרטים נוספים והזמנות היכנסו לאתר של Nogili וגם ניתן ליצור קשר בטלפונים
054-809728 054-8097287.

 

 

 

קוראים התעניינו גם בMamo מוצרים לתינוקות

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן