מ.ד.ס פארם : מרכז ידע לטיפול בבעיות בריאות ללא תרופות

מי מאתנו לא רוצה להרגיש צעיר יותר, בריא יותר וליהנות מחיים ארוכים ומאושרים?

תוחלת החיים נמצאת בעלייה מתמשכת ולפי דו"ח שפרסם האו"ם, כמות האנשים מעל גיל 60 בעולמנו אמורה להכפיל את עצמה ל-2.1 מיליארד עד שנת 2050. לצד אריכות החיים, אחת המגמות הבולטות במאה ה-21 היא השיפור בבריאות ובאיכות החיים של המין האנושי.

הגוף שלנו הוא המשאב הכי יקר ומורכב שעומד לרשותנו, ולכן מחובתנו לשמר ולתחזק אותו  כדי ליהנות מאורח חיים מאוזן ובריא. ככל שעוברות השנים האתגר הופך לקשה יותר וכמות התרופות שאנו נאלצים לצרוך עולה בהתאמה. יחד עם זאת, ניתן להתגבר על חלק מהבעיות הרפואיות והכאבים באמצעות הקידמה הטכנולוגית.

"לא בכדי המכשור הרפואי בכלל ותחום הפתרונות הלא-תרופתיים בפרט, הנו אחד ממנועי הצמיחה העיקריים כיום בתחום הבריאות", אומרת המנכ"לית והבעלים של מ.ד.ס פארם, דורית גרינברג ומציינת כי, "במהלך עבודתי כביולוגית נחשפתי לתחום זה, וב-1998 הקמתי את מ.ד.ס פארם במטרה לספק לכל אדם באשר הוא ארגז של כלים מתקדמים המהווים אלטרנטיבה לתרופות וטיפולים בבעיות בריאותיות שונות."

החברה הצעירה והדינמית עוסקת באיתור ושיווק מכשירים טכנולוגיים פשוטים וקלים להפעלה  ברמה הטכנולוגית הגבוהה ביותר המיועדים לשימוש אישי ומרפאתי המוטו שלנו הוא שניתן לחיות טוב יותר ולהקטין את התלות בתרופות, בעזרת שלל פתרונות טכנולוגיים יוצאים מהכלל לכמה שיותר בעיות רפואיות.

קו המוצרים של מ.ד.ס פארם מהווה פתרון יעיל ומוכח מחקרית, מונע היווצרות תופעות לוואי והתערבות בכימיה של הגוף שלעיתים קרובות גורמת להעלמת סימפטומים של בעיה אחת והיווצרות בעיה אחרת. מדובר במכשור רפואי עם מינימום פעולות פולשניות והימנעות מעומס שיוצרות התרופות על גופנו וסבל מיותר- המיועד לטיפול מרפאתי וטיפול ביתי בכאבים ודלקות, הורדת לחץ דם וסטרס, בעיות פוריות אצל גברים, בעיות בריאות של נשים ועוד. 

המוצרים והשירותים של מ.ד.ס פארם סייעו לאלפי אנשים בשיפור מצבם הגופני ואיכות חייהם, בשילוב כמובן של תזונה נכונה, אימון גופני והורדת הסטרס, והראיה לכך היא מכתבי התודה הרבים שאנו מקבלים.  בנוסף לקהל הפרטי, חוג הלקוחות שלנו מורכב מבתי חולים, קופות חולים, בתי מרקחת, בתי טבע ואנשי מקצוע ברחבי הארץ.

לדבריה של דורית גרינברג, המהפכה המדעית בתחום ההיגיינה הובילה לעלייה דרמטית בתוחלת החיים, ובחברת מ.ד.ס פארם שואפים להקנות לכל אדם באשר הוא את הידע הדרוש לשיפור תפקוד המפרקים, גמישות העורקים וכלי עזר לשינה טובה יותר, פעילות גופנית והקטנת הסטרס שמאפיין את חיינו במאה ה-21. בחברת מ.ד.ס פארם עובדת בשיתוף פעולה עם אנשי מקצוע רבים כמו מרפאים ופיזיותרפיסטים שמפנים אלינו מטופלים, ופועלים להעשרת הידע המקצועי שלהם.

החזון של מ.ד.ס פארם הוא לשמש כמרכז ידע עבור כל מי שמעוניין בגישה אחרת ורוצה לשפר את בריאותו מצד אחד כרפואה מונעת, ומצד שני לטפל בבעיה אקוטית מבלי להשתמש בתרופות. עם בריאות לא משחקים ולכן אנחנו מתחייבים לתת שירות מקצועי ולספק פתרונות שנבדקו על ידי כל הגורמים המוסמכים, נותנים הקלה משמעותית ומסייעים להגיע לשיבה טובה.

 

לאתר החברה לחצו כאן

לפרטים נוספים חייגו : 1700-505508

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן