מרכזיות יד שניה

בעוד שבמגזר הפרטי הולך והופך הטלפון הקווי למוצג היסטורי, במגזר העסקי נותר הטלפון הקווי ככלי עבודה חשוב ומרכזי כשלמעשה אפשרויות השימוש בו רק הולכות ומתגוונות יותר ויותר. אם ערוץ התקשורת המרכזי של לקוחותיכם עם העסק שלכם הוא הערוץ הקווי ואם בתוך העסק שלכם יכולים הלקוחות לפנות לגורמים מקצועיים שונים ופונקציות ארגוניות שונות, אתם זקוקים למרכזיה ואתם רוצים לבחון היטב מהי המרכזייה המתאימה לכם ביותר, גם אם זה אומר שתמצאו אותה בלוח מרכזיות יד שניה.

משיקולים שונים,וככל שיש ברשותכם מרכזיה ישנה ואינכם מעוניניפ להחליפה -ניתן לאתר לא פעם חלקי חילוף,הרחבות ומכשירים כולל מתן שירות למרכזיה שהחלטתם להשאיר

מרכזיות נפוצות שניתן לקבל שירות ולרכוש חלפים בגינן: פנסוניק,אוויה, LG, יהלום, נורטל,כוכב טלרד,קורל תדיראן,אריסטל,הייברקס ועוד

pansonic   avaya   LG aria nortel  cohav   koral tadiran aristel hybrex 

 

למה נדרשת מרכזיה לעסק?

מרכזיה טלפונית בסיסית היא מרכזיה שיודעת פשוט מאוד לנתב שיחות טלפון נכנסות לפונקציות הארגוניות השונות. המרכזיות המודרניות, ובהן גם מרכזיות יד שניה, יודעות לעשות הרבה מעבר לכך, לרבות העברת שיחות באמצעות טכנולוגיית VoIP באמצעות האינטרנט ללא קו טלפון כלל, תפריט ניתוב שיחות, הוצאת שיחות קוויות דרך קווי סלולר, פונקציות דיגיטליות כדוגמת שליחת הודעות סמס, תפריטי ניתוב על המסך, זיהוי שיחות נכנסות וכדומה. כל אחד מהפרמטרים האלה יכול מאוד לשפר את הקשר בין העסק ובין לקוחותיו, ורק לצורך דוגמא ניקח את פונקציית זיהוי שיחות נכנסות. אם לקוח מתקשר לצורך קבלת שירות, יש לכם כבר את המספר שלו ותוכלו לחזור אליו להמשך טיפול או במקרה שהשיחה מתנתקת, תוך שאתם מעניקים לו את התחושה שהוא לקוח מוכר ורשום.

 

איזו מרכזיה אתם צריכים?

בבחירת מרכזיה, עליכם לקחת בחשבון שורה של פרמטרים כמו פונקציות קוויות, סלולריות ומקוונות, מספר קווים פנים ארגוניים, מספר טרמינלים סלולריים שמחוברים למערכת, מספר שיחות מקסימלי בו זמנית וכן הלאה. בהתאם לכך, עליכם לבנות את המפרט הטכני הדרוש לכם ולאחר מכן לבחון את הדגמים שיכולים להיות רלוונטיים עבורכם.

אצלנו בחברת מור נט תקשורת, תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמי מרכזיות ואפילו מרכזיות יד שניה שעברו תהליכי חידוש ויכולות לשרת אתכם עוד שנים ארוכות עם פונקציונלית מלאה שתספק לכם מענה מלא לכל צרכי התקשורת בעידן הדיגיטל. לפרטים נוספים ולקבלת פרטים נוספים על דגמי המרכזיות של מור נט, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 03-6319000.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן