מעצב פנים המתרגם חלומות לבתים

בעולם האדריכלות ועיצוב הפנים של בתי יוקרה, בולט משרדו של עמרי אהרון. המשרד משלב בכישרון בין שני עולמות אלו ברמה גבוהה במיוחד המשלבת מקצועיות, חזון ויצירתיות.

כבר מעל לעשור עוסק משרדו של עמרי אהרון בעיצוב בתי יוקרה באזור המרכז. מאחורי המשרד עשרות פרויקטים בהם תכנן ועיצב ברמה גבוהה ביותר וילות, פנטהאוזים, דירות יוקרה ובתים פרטיים, בדגש על קו יצירתי וחדשני. כל זאת בשאיפה להגשים את צרכי וחלומות הלקוח על הצד הטוב והמרהיב ביותר, עם שירות אישי המתחיל כבר בשלבי התכנון ועד לקבלת מפתח.

 

האומץ להגשים חלומות
עבודתו הייחודית והמוערכת של עמרי אהרון קיבלה השראה מגישתו המפורסמת של וולט דיסני, לפיה היכולת להגשים חלומות נדרשת באומץ אמיתי לשאוף ולכוון אליהם. גישה זו מיושמת לצד מנה גדושה של יצירתיות וחזון, ההופכים חלום מופשט לכדי מרחב מוחשי ומעוצב. היא ניכרת בכל הליך העיצוב של בתי יוקרה עוד משלבי התכנון הראשוניים, דרך עבודות הבנייה עצמן ועד קבלת נכס מוגמר ומוכן למגורים. כל זאת מיושם מתוך ראיית צרכיו והעדפותיו של הלקוח, ומבוטא עם פרשנותו האישית, האומנותית והייחודית של עמרי אהרון  הניכרת בעיצוב מקורי ויוצא דופן של בתים.

 

מעצב שמבין יוקרה
ההתמחות העיקרית של משרד עמרי אהרון הינה תכנון ועיצוב בתי יוקרה, המעניקים מרחב מחייה ייחודי, מרשים, חכם ונוח, מותאם לצרכים הפיזיים והנפשיים של הלקוח. פרויקטי המשרד מציבים רף גבוהה במיוחד של חדשנות, קידמה ואיכות, עם עיצוב בעל אמירה ברורה המתאימה לקונספט ולאווירה המבוקשת. בנוסף לכך, שירותי המשרד מספקים מענה לכל צורך העולה בהליך התכנון, לרבות תכנון של בית חכם, התאמה אישית כל חלל ומרחב, יצירת סביבת מגורים בריאה וירוקה, תכנון מערכות חשמל ומיזוג, ריהוט הבית ועוד.

 

תכנון בית פרטי ברעננה
דוגמא לעבודתו המרשימה של עמרי אהרון ניתן לראות בבית פרטי מעורר השתאות שתכנן ועיצב ברעננה, בשיתוף פעולה מלא והרמוני עם בעליו. מדובר בבית בן שלוש קומות שבעליו רצו לעצבו בסגנון מודרני עם חללים גדולים ומרווחים. למען מטרה זו עמרי אהרון תכנן חללי ציבור כפולים וגדולים במיוחד המתאימים לאורח החיים של דיירי הבית, עם מטבח מרווח שהאי במרכזו משמש כשולחן אוכל, וניצול החלל הכפול לגלריה עבור הילדים. בנוסף, המרחב עוצב בקו מינימליסטי שהצבע הלבן שולט בו, מרוכך על ידי אריחי אבן גדולים בריצוף בגוונים של אפור חום. 

בהתאם לסגנון המודרני, לבית מפתחים גדולים שעוצבו מפלדה ואלומיניום, המתכתבים עם הגוון הבהיר של החלל. בתוך כך, רצונם של הדיירים שכל חדרי השינה בבית יפנו לעבר בריכת השחייה שבחצר, הוגשם על ידי תכנון מבנה בצורת האות ריש, עם צד אחד המוקדש לחללים פרטיים וצד שני לחללים ציבוריים, כאשר במרכזם בריכת שחייה בצורה של כליה המתכתבת עם מבנה הבית.

 

למידע נוסף אודות תכנון ועיצוב בתי יוקרה צרו קשר עם עמרי אהרון 052-7321532
בקרו באתר
בקרו בעמוד הפייסבוק

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן