מיגון חלונות נגד פריצה

מבקשים למגן את חלונות הבית או העסק מפני פריצה? כדאי שתכירו את המוצרים המתקדמים של חברת אל סורג.

אחת מנקודות התורפה בבתים שמאפשרת חדירה של פורצים, הם החלונות. זאת מכיוון שהם עשויים מזכוכית שקל לנפצה ובעלי מנגנון נעילה פשוט לפתיחה. למען מטרה זו מוצעים בשוק מגוון פתרונות מיגון נגד פריצה עבור חלונות, הנבדלים זה מזה בתכונותיהם, יעילותם ומחיריהם. הפתרונות היותר מתקדמים, משתלמים ויעילים מוצעים כיום על ידי חברת אל סורג. הם משלבים רמה גבוהה של אמינות ויעילות ביחד עם אסטטיקה עכשווית.

Clear Lock למיגון חלונות

™Clear Lock מבית אל סורג הינו פתרון מתקדם, יעיל ואסטטי למיגון חלונות המתאים גם לדלתות הזזה ומוכר כתחליף לסורגים על ידי חברות הביטוח. מדובר בפתרון המשלב ציפוי מגן שקוף לחלונות שהינו חזק במיוחד, ומונע אפשרות של פריצת חלון שקטה על ידי ניפוצו. הציפוי שמודבק על הזגוגית עשוי מיריעה דקה וחזקה המעניקה רמה מלאה של שקיפות. כמו כן הציפוי מסנן קרינת UV וכך גם שומר על בריאות העור ותכולת הבית מפני נזקי השמש. כל זאת לצד מנגנון ייחודי לנעילת החלון הרשום כפטנט, שמקשה ומאריך ניסיונות לפריצה על ידי שלוש נקודות נעילה (במקום אחת הנהוגה כיום), וסטופר למניעת הרמת החלון. פתרון יעיל ומתקדם זה משתלב עם חלונות קיימים באופן מושלם, ובעלות נמוכה משמעותית מזו של סורגים מתקפלים. הוא גם אינו נדרש בתחזוקה, אינו מחליד ומסופק על ידי החברה עם אחריות לחמש שנים.

סורגים שקופים ובטוחים

פתרון מיגון נוסף לחלונות של אל סורג, הינם הסורגים השקופים. מדובר בסורגים איכותיים העומדים בדרישות תקן מחמירות של מכון התקנים הישראלי והאמריקאי, ואפילו עמידים בפני הדף, ירי ורסס. הסורגים מקשים על ניסיונות פריצה ומהווים אמצעי אבטחה מוכר על ידי חברות הביטוח כתחליף לסורגי חלונות סטנדרטיים.

מערכת עיגון No-Bar לחלונות העסק

במיוחד עבור מיגון חלונות ראווה של בתי עסק, חברת אל סורג פיתחה את מערכת העיגון No-Bar- פטנט רשום. המערכת מסייעת במניעת פריצות, גניבות ומעשי וונדליזם ומוכרת אף היא על ידי חברות הביטוח כתחליף לתריסי גלילה וסורגי ברזל. מערכת זו שאינה נדרשת בתחזוקה מורכבת מיריעת ציפוי שקופה ועמידה לאורך שנים, אותה מדביקים ישירות על גבי השמשה שבבית העסק. היריעה מונעת את התנפצות השמשה ופיזור רסיסים בעת ניסיון לשבור את החלון, ומוצעת גם עם הגנה מפני קרינת השמש. בנוסף, ציפוי זה מעוגן למסגרת התשתית של החלונות על ידי פרופילים ממתכת, המשפרים את עמידות הזגוגית בפני חבטות ומכות קשות. כך זוכים עסקים בהגנה מרבית על המקום ועל חלון הראווה, וגם שומרים על חזות אסטטית, שקופה וברורה של החלון לאורך כל שעות היממה.

לעוד פרטים אודות פתרונות מיגון לחלונות כנגד פריצה, צרו קשר עם חברת אל סורג בטלפון 1-700-501-701.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן