לענוד תכשיטי כסף בעיצוב אישי

בעידן בו הכל נראה שבלוני, מרוחק ומנוכר, הביקוש לתכשיטי כסף בעיצוב אישי הולך וגובר. זה בדיוק מה שמציע המותג המצליח קקטוס, וכדאי לכם להכיר אותו.

 

במותג קקטוס מעצבים תכשיטי כסף ייחודיים מתוך אהבה לתחום ורצון לחבר בין אנשים. שאיפה זו מתגשמת במגוון תכשיטי כסף איכותיים כגון צמידים, שרשראות, עגילים וטבעות בעיצוב אישי. כל זאת בחזות על זמנית המשולבת במגמות עיצוב עכשוויות, לצד איכות גבוהה ביותר של חומרי גלם ומלאכת יצירה, ומחירים המתאימים לכל כיס.

 

לחבר אדם לעצמו ולסובבים אותו 

בקקטוס החיבור בין אנשים נובע מהאנשים עצמם, לאור הרצון להגשים משאלות אישיות עם תכשיט שמדגיש את היפה בכל אחד וגורם למי שעונד אותו, מכל מין וגיל, להתרגש ולחייך, להרגיש טוב עם עצמו ולהיות שופע בהערכה ובביטחון. מעבר לכך, התכשיטים מעוצבים בקו על זמני המותאם למגמות עכשוויות, אשר שם דגש על איכות הביצוע והגימור של כל תכשיט.

גישות אלו באות לידי ביטוי במבחר עשיר של תכשיטי כסף בעיצוב אישי, ביניהם צמידים, טבעות, שרשראות ועגילים. ההיצע הנרחב מאפשר לכל אחד לאתר תכשיט אישי שמתאים לצרכיו, בין אם מדובר במתנה ליום הולדת, יום נישואין, בת מצווה, יום האהבה או פשוט כפינוק אישי שתמיד רציתם.

 

תכשיטי איכות עכשוויים

לצד ביטוי הפן האישי בעיצוב תכשיטים, בקקטוס לא מתפרשים על איכות תכשיטי הכסף. במותג דואגים לבחור חומרי גלם באיכות גבוהה ביותר עם תכשיטים שעשויים מכסף 925 טהור, עם ציפוי זהב ועם פלדות אל חלד. בנוסף, האיכות ניכרת בגישת השירות של קקטוס המאופיינת ביחס אישי, אדיב וקשוב לכל לקוח, וכן שירות יעיל ומהיר הכולל גם הזמנת תכשיטים און ליין. בכדי ליהנות מהשירות כל שעליכם לעשות הוא לבחור בתכשיט המועדף עליכם, להזין טקסט לחריטה או לבחור באות מתאימה, ולספק כל מידע חיוני נוסף – בין אם מידה לטבעות, סוג ציפוי מבוקש ודומה. יש לציין כי בקקטוס מציעים מחירים הוגנים עבור הפריטים ומספקים אותם עם אחריות לשנה.

 

מגוון אפשרויות עשיר ואופנתי

תחת הכותרת "תכשיטי כסף בעיצוב אישי" תמצאו באתר המותג שפע של תכשיטים בעיצובים אופנתיים, קלאסיים ומיוחדים. כך למשל, תמצאו שרשראות עם חריטה אישית של חוליות לב כסף בתלת מימד, שרשרת קולר עם אותיות לבחירה, חמסה משובצת עם חריטה אישית ושרשראות כתר פלטה. כמו כן תמצאו באתר טבעות כסף בעיצוב אישי של המותג המוצעות למשל כטבעות בנד, שלושה לבבות, אות מקומרת, חותם עגול, וטבעות פס עם חריטה. בנוסף מוצע מגוון צמידי כסף בעיצוב אישי לרבות צמידי עור, צמידי פלטה, צמידי כדורים וצמידי חוליות, ועגילי כסף בעיצוב אישי הכוללים עגילי לב, עגילי שם ועוד.

 

לפרטים נוספים אודות הזמנת תכשיטי כסף בעיצוב אישי צרו קשר עם קקטוס בטלפון 050-3338784.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן