למצוא פתרון נכון ויעיל לבעיה המשפטית שלכם – זה מקצוע!

סכסוכים ומחלוקות בעלי אופי מסחרי-עסקי או פרטי, הם לצערנו חלק מהחיים, ויכולים לקרות לכל אחד ועל כל רקע. אך כדי לטפל בהם נכון – צריך מומחיות וחשיבה פורצת דרך.

כולנו רוצים לחיות את חיינו בשקט יחסי, בלי צרות וכאבי ראש מיותרים, הרי גם ככה המציאות מספיק מאיצה בנו. ובכל זאת, אנחנו נדרשים להתמודד עם סכסוכים וקונפליקטים כחלק מהחיים, ולרוב הם צצים גם במועד הכי לא מתאים. מחלוקות על ירושה וניהול עיזבון, סכסוכים מסחריים ותאגידיים, סכסוכי בעלות במקרקעין, פירוקי חברות, חובות שלא שולמו ועוד אין ספור מקרים שכולנו מכירים, ועד שהם לא "מגיעים אלינו" אנחנו לא מעניקים להם תשומת לב רבה (אם בכלל).

לכל בעיה יש פתרון, אך הפתרון צריך להיות מתאים בדיוק לבעיה שאתם נתקלים בה.
לפעמים אתם מסתמכים על ההיכרות שלכם עם הצד שעומד מנגד – הרי הייתם שותפים 20 שנה, בניתם בעשר אצבעות אימפריה של סניפים שמגלגלת מיליונים. בפועל, עם פרוץ משבר, אתם תתפלאו לראות באיזו מהירות אנשים יכולים להשתנות – ובעיקר סביב כסף ורכוש.
תחושת חוסר האונים והבלבול זהים, אך לכל מקרה יש את הנסיבות שלו: שני אחים שהוריהם נפטרו והשאירו אחריהם נכסים וממון ללא צוואה, פירוק שותפות עסקית ארוכת שנים )כמו המקרה שתואר לעיל(, וגם סכסוכים מסחריים בין מתחרים גדולים.

כניסה למאבק משפטי היא אף פעם לא פשוטה, עלולה לגרור אחריה הכפשות ולהותיר "דם רע" בין הצדדים, גם אחרי שמצליחים ליישר את ההדורים )ונדיר שמצליחים לעשות זאת לשביעות רצון כולם(. משפחות שהיו מאוחדות ומלוכדות עשויות להתפצל למחנות ניצים, וחברים טובים יכולים להפוך לאויבים מרים. לא מספיק להיות בטוח בצדקת דרכך – צריך לקחת בחשבון את ההשלכות של ההליך המשפטי.

 

אז מה עושים? מפקידים את העבודה בידי מומחה שמבין אותה לעומק.
בעיות משפטיות, או כאלה שעתידות להפוך למשפטיות, צריכות להיפתר על ידי עורך דין הבקיא היטב בסדרי הדין ומכיר את החוק והפסיקה הרלוונטית, ואת משמעות הזכויות של כל אחד מהצדדים. אבל עוד לפני העניין החוקי, יש את העניין המקצועי – כמו שלא כל מחלה גוררת אתכם לבית חולים, לא כל סכסוך או ויכוח צריך לגרור אתכם בהכרח לבית המשפט.

עורך דין מקצועי ומנוסה שמתמחה בניהול משברים ובעיות מורכבות, יודע למצוא את הפתרונות היצירתיים שיחסכו מכם הליך משפטי ארוך, יקר וכואב, וגם יסיימו את העניין בצורה טובה ומהירה יחסית. המטרה המרכזית שצריכה להנחות אתכם ואת עורך הדין מטעמכם היא לאפשר לכם לחזור למסלול חייכם התקין מהר ככל הניתן. כמובן שבמידת הצורך, ואם לא  הושגה תוצאה אופטימלית באפיק זה, עורך הדין ייצג אתכם בבית המשפט וילווה אתכם בהליך.

איפה מוצאים עורך דין כזה?
עורכי דין, כידוע, יש לרוב. תחומי העיסוק הם רבים ולא תמיד קל למצוא את האיש הנכון. לכן, הפרמטרים החשובים ביותר הם הניסיון המקצועי והיכולת למצוא את הפתרון המתאים ביותר לבעיה הקונקרטית. משרד כזה הוא משרד עורכי הדין גולדשטיין בחיפה – עו"ד רועי גולדשטיין, בעל תואר מוסמך במשפטים מאונ' בר אילן, הוא לא רק מומחה בתחום ליטיגציה ויישוב סכסוכים, אלא גם בעל ניסיון עשיר בייצוג וליווי משפטי של גופים גדולים, פרטיים ומסחריים, בהליכים משפטיים סבוכים.

למעשה, עיקר היתרון של המשרד בא לידי ביטוי בגישתו המקצועית – מציאת פתרון ריאלי וגיבוש אסטרטגיה הוליסטית ומתאימה עבור הלקוח לניהול התהליך כולו, מול הצד שכנגד או בבית המשפט. רוצה לומר – הלקוח הוא זה שנמצא במרכז ולא התיק המשפטי, ולכן המיקוד הוא בפתרון הבעיה ולא בסיום התיק. זו גישה מעניינת מאוד בשדה המשפטי, בו אפשר לראות לפעמים אנשים ש"נדחפים" להליך משפטי רק משום שלא השכילו לנסות פתרון מחוץ לקופסה. פתרון כזה היה מונע מכלל הצדדים עוגמת נפש, התעסקות בלתי פוסקת בהליך המשפטי והטרדה לתקופה ארוכה שכרוכה גם באבדן זמן יקר ומשאבים רבים.

צריך לזכור כי מאחורי הסכסוכים, הקלסרים והחומרים עומדים בני אדם, נורמטיביים לחלוטין ברוב המקרים. אנשים שנקלעו לסיטואציה בעייתית ומורכבת, כזו שיכולה לתפוס כל אחד מאיתנו, ולעיתים אף בניגוד לרצונם. המטרה אליה יש לחתור בסופו של יום היא להביא לפתרון המשבר במהירות וביעילות, על מנת לחזור למסלול חיים שגרתי ותקין.
הדרך הבטוחה להגשמת מטרה זו היא לפנות לעורך דין שמסוגל לקרוא את המציאות נכוחה ולתכנן את האסטרטגיה המתאימה ליציאה מהמשבר שפקד אותנו.
עורך דין שעומד לרשותנו, שבעיניו הבעיה שלנו היא לא רק משימה שצריך למלא, אלא שליחות מיוחדת שיש לבצע ברגישות ובהבנה מלאה של הסיטואציה ושל האנשים והגורמים השונים שעומדים מאחוריה.

לתיאום פגישה עם המשרד, פנו אל משרד עו"ד גולדשטיין, מומחה בליטיגציה ויישוב סכסוכים.
אפשר גם בטלפון >> 04-6440444

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן