להרגיש באירופה עם ארוחת דגים בעמידה – ישר מהמקור!

אוהבים דגים? מעכשיו לא חייבים להזמין מקום במסעדת יוקרה או לטרוח להכין אותם בבית. בחנות הדגים המוכרת של דני בטשון יכינו לכם אותם במקום, בקונספט חדיש של אוכל בעמידה.

חולמים על כך שבתל אביב, כמו ערים אחרות באירופה, יהיו בתי ממכר של דגים ופירות ים שגם מכינים מנות במקום? בחנות של דני בטשון מגשימים את החלום הישן והטעים הזה. מדובר בחנות מוכרת לכל מי שגר בתל אביב ומבין בדגים ופירות ים, המוכרת סחורה טרייה מובחרת ומגוונת, שאפשר גם להזמינה אונליין מהאתר של החברה. כעת החנות המצליחה מציעה שירות ייחודי בנוף המקומי, של הכנת דגים ופירות ים במקום ואכילתם בעמידה.

 

הכירו את החנות של דני בטשון

בחנות של דני בטשון, דור שלישי בענף, שהפכה עם השנים לשם דבר בתחום, מוצע מבחר איכותי של דגים ופירות ים טריים. ניתן גם להזמין אותם ישירות דרך אתר החברה בכל משקל וצורת חיתוך מבוקשת. בין היתר מסופקים מידי יום לחנות דגים טריים מסוג דניס, בורי, מוסר ים, לברק,  בר ים, מרמיר, בס, ברבוניות, סרגוסים, לוקוס לבן, שחור וסלע, סלומון, פלמידה, אינטיאס ופילה טונה. זאת לצד פירות ים טריים כדוגמת קלמרי, שרימפס קריסטל בינוני וג'מבו ותמנונים. כמו כן בחנות תמצאו מגוון מובחר של דגים ופירות ים קפואים, מעושנים ומיוחדים, מוצרים נלווים ומוצרים לסושי ויינות.

 

חנות שהיא גם בר לדגים טריים

מאחורי החנות של דני בטשון עומדת מסורת משפחתית של אהבה לים ומכירת דגים, המתחילה ביפו בסבא תאופיק, ממשיכה לאבא סולימאן הדייג ומגיעה עד לבן טוטו. את המסורת טוטו בחר להביא לתודעת הציבור התל אביבי ולהתאימה לצרכיהם, בין אם על ידי מכירת מוצרים נלווים, מכירת דגים באינטרנט, וכעת עם חנות המשמשת גם כבר איכותי להכנת דגים טריים, אליה חבר השף עופר ששון. כל שעליכם לעשות הוא לבחור דג או פרי ים טרי מהוויטרינה ולקבלו בצלחת, עסיסי וטעים כמנת סביצה נא, צלוי על גבי פלנצ'ה, או בטיגון עמוק. כך תזכו בכתובת אחת גם במקום ממכר מעולה לדגים ופירות ים, וגם בארוחה מהירה, משובחת ולא יקרה, ממש כמו בברצלונה.

 

אז במה בוחרים?

הקושי בבחירת מנה בחנות בר של דני בטשון טמון במבחר המרשים והמפתה של דגים ופירות ים טריים, שרק מחכים שתצביעו עליהם ויוכנו ביד אומן באחת מיני דרכים אפשרויות. כך למשל, ניתן לבחור במיקס של פירות ים הכולל קלמרי, שרימפס וסרטן, כאשר כל רכיב מוכן בדרך אחרת ולבסוף נמשח בתערובת מרעננת עם עשבי תיבול, שקדים, שום, צ'ילי, לימון ועוד. כמו כן, את המנה ניתן לקבל כעסקית הכוללת גם צ'יפס או סלט ירקות, עגבניות מרוסקות, טחינה ולחם בליווי בירה או יין. עוד אפשרות היא של ברבוניות מצופות ומטוגנות עם דגים עדינים ורודים לבנים ומאוד עסיסיים וטעימים, או לחילופין של סביצ'ה טונה אדומה.

 

 לעוד פרטים אודות ארוחה בעמידה בבר חנות דגים צרו קשר עם החנות דני בטשון בטלפון 077-5575315.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן