ליהנות ממים מטוהרים עם מסנן ביתי איכותי

לא יכולים לסבול את האבנית במי השתייה שלכם? מבקשים לשפר את איכות המים הבייתים? חברת עמיעד מציעה מסנני סילגארד (סיליפוס) יעילים ובטוחים לשימוש.

המים בישראל רוויים בסידן ובמגנזיום, אשר בתנאים מסוימים שוקעים ומצטברים כאבנית המשפיעה על איכותם, ופוגעת בצנרת הביתית, בברזים ובמכשירי החשמל בעלי גופי חימום. את בעיות שיקוע האבנית ניתן לפתור כיום בעזרת מסנן מים ביתי איכותי, בטוח ויעיל כפי שמציעה חברת עמיעד.

מדוע כדאי להפחית אבנית במערכת המים בבית

ביחס למדינות אחרות בעולם, מי השתייה בישראל נחשבים לאיכותיים ובטוחים יחסית. יחד עם זאת, המים שלנו אינם חפים ממשקעי אבנית המשפיעה על צלילותם וטעמם. כמו כן, האבנית נוטה להצטבר ולגרום לסתימות בצנרת הביתית ובמערכת ההשקיה, ובבית היא יוצרת מעטה שאינו אסתטי על גבי משטחים שונים שבסביבה הרטובה, כמו מקלחונים, משטחים ואריחי קרמיקה, מראות וכיורים.

בנוסף לכך, אבנית המצטברת במכשירי חשמל כמו מכונת כביסה, דוד, מדיח כלים, מכונת הקפה או הקומקום, פוגמת בתפקוד המכשיר ומעלה את זמן החימום שלו. בכך היא גם מגבירה את צריכת החשמל הביתית ומקצרת את אורך חיי מכשירי החשמל. לכן אנשים רבים בוחרים להשקיע במערכות סינון מים, הפועלות על בסיס טכניקות ומסננים שונים, כשביניהם בולטים במיוחד מסנני מים סילגארד (סיליפוס) ביתיים של חברת עמיעד.

מסנני מים על בסיס סילגארד (סיליפוס) – יעילים במיוחד

מסנני המים הביתיים של עמיעד, המבוססים על סילגארד, עומדים בדרישות מכון התקנים הישראלי ומשרד הבריאות. המסננים מספקים סינון מים ברמת 50 מיקרון, דבר המסייע במניעת כניסת לכלוך ממערכת המים המוניציפלית למערכת הביתית. המסנן הביתי של עמיעד מחובר לצינור המים הראשי בכניסת המים למערכת הביתית, כך שהוא מסנן את המים לכל הבית. כמו כן, כדוריות הסילגארד שבמסנן מונעות מהאבנית להצטבר ולשקוע במקומות השונים, מבלי לפגום במינרלים החיוניים (סידן ומגנזיום) הקיימים במים.

חברת עמיעד, ידועה בעולם, כבר למעלה מיובל, כמתמחה בפתרונות סינון מים בתחומים שונים – מתשתיות תעשייתיות, עירוניות וחקלאיות ועד לבנייני מגורים ולבתים פרטיים. בתחום הסינון הביתי משווקת עמיעד את מסנני הסילגארד במספר דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים.

לדוגמא, מסננים מרכזיים לבית או לדירה – עמיעד אלפא ועמיעד סופר – הפשוטים לשימוש ותחזוקה. מסנן עמיעד אלפא נחשב לדגם הוותיק והמבוקש של החברה, ואילו עמיעד סופר כולל גם מורה סתימה המאפשר אינדיקציה לניקוי נדרש של רשת הסינון. לצד אלה, עמיעד קומפקט מותאם להתקנה במקומות צפופים יותר, ואילו לבנייני מגורים, קיבוצים, מושבים ומתחמי אירוח מוצע מסנן עמיעד אקו – המתאים גם לבנייה ירוקה.

עמיעד – מסנן אחד לכל הבית

כל מסנני המים הביתיים של עמיעד מיועדים להתקנה בקו מים קרים. כפי שהזכרנו,  המסנן מותקן על צינור המים הראשי, כך שבמקום להתקין מסנן ייעודי לכל אזור, צורך או מכשיר – עם עמיעד יש לכם מסנן אחד לכל הבית. מומלץ להחליף את מחסניות הסילגארד מדי מספר חודשים, בהתאם להנחיות המתאימות לכל דגם, וניתן להזמין אותן בעמיעד או באתר החברה. למחסניות יתרונות רבים, ובין היתר הן בעלות תעודת כשרות (כולל פסח).

חברה מובילה בענף סינון המים בארץ ובחו"ל

כאמור, מאחורי מוצרי הסינון האיכותיים עומדת חברת עמיעד מערכות מים. החברה פועלת עוד משנות השישים של המאה העשרים, ורוב מפעליה שוכנים בקיבוץ עמיעד ובקיבוץ בית זרע.

בתחילת דרכה, התמחתה החברה במסנני מים חקלאיים, ועם השנים התרחבה למסננים לתעשיות שונות ולפתרונות סינון ביתיים מתקדמים. כיום מוצריה נמכרים בהצלחה בשווקים בינלאומיים, בשבעים מדינות ברחבי העולם, בעזרת 700 עובדים בארץ ובחו"ל, ובסיוע של חברות בת ומאות מפיצים.

לקבלת פרטים נוספים על סינון מים, ולהזמנת מסנני מים תקניים ומומלצים מדגמים שונים, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת עמיעד בטלפון 2958* ו- 04-6655100.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן