להגיע לגן עדן של אומנות ויצירה

כל אמן חולם על חנות כמו ארט פונטו, המציעה את כל הציוד הנדרש ליצירה עם מבחר איכותי ומקצועי של מוצרים ופריטים, ממכחולים, צבעים  ועד כני ציור.

 ארט פונטו שברעננה מציעה תחת קורת גג אחת את כל הדרוש לציור ויצירה, מחובבני ועד מקצועי. מדובר במבחר גדול של מוצרים מבית מותגים עולמיים מובילים, המסופקים במחיר כדאי עם שירות מקצועי זמין ואדיב. כיום משירותי החנות יכולים ליהנות לקוחות מכל רחבי הארץ בזכות מכירה און ליין דרך אתר אינטרנט מתקדם ומאובטח.

 

 

מבחר גדול ואיכותי של מוצרים
מחפשים כתובת אחת, אמינה ומקצועית, שתספק מענה איכותי ומקיף לכל צרכי הציור והיצירה? באתר ובחנות של ארט פונטו תמצאו מבחר גדול ואיכותי של מוצרי אומנות מבית המותגים עולמיים מובילים, המוצעים עברו מחירים משתלמים. בכדי להבטיח שירות בסטנדרטים גבוהים, בחנות דואגים לבדוק ולהתנסות בכל מוצר חדש באופן אישי טרם הוצאתו למכירה.

בין היתר החנות מציעה מכחולים בשלל סוגים ועוביים לצבעי שמן, אקריליק, מים ודיו, מכחולי שטח, כני ציור סטודיו, שולחניים, שלוש רגליים וכן מזוודה. לצרכי רישום תמצאו מבחר עפרונות רישום, אקוורל, שמן ופסטל, פחמים, מרקרים, טושים וכדומה, בעוד שלציור תיהנו ממבחר עשיר של צבעים בשלל גוונים וגדלים, לרבות צבעי שמן, אקריליק, מים, צבעי זכוכית, גואש ודיו לגרפיקה. כמו כן בחנות מוכרים ציוד להדפסים לרבות צבעים, סכיני גילוף, גלגלות ולינולאום, לצד דבקים, שלל סוגי ניירות, בדי קנבס במידות שונות ועוד.

 

מוצרים של מותגי על מובילים
כל מי שעוסק באומנות יודע שלמותג שמאחורי הציוד יש השפעה ישירה על איכותו. לכן בארט פונטו מציעים ציוד אומנות של מגוון מותגים עולמיים. כך למשל, תוכלו למצוא צבעי שמן של winsor & Newton, talens, pebeo, daler rowney ועוד. כמו כן מוצעים מכחולי שמן של המותגים REKAB, Salvador, daler rowney, dynasty ושלROBERT SIMMONS.

כך זה ממשיך עם מותגים מובילים העומדים מאחורי כל מוצרי החנות. לדוגמא, בארט פונטו מייבאים כני ציור של המותג האיטלקי CAPPELLETTO המוכרים בעולם האומנות בזכות איכות עבודת הפרזול והעץ שלהם, עם גימור חסר פשרות ועמידות ארוכת שנים.

 

חנות שמבינה באומנות
היכולת לספק מענה שלם לצרכי אומנים ישראלים נובעת ממידע מקצועי מעמיק בתחום, הן של הנהלת החנות והן של עובדיה המגיעים מרקע של ציור ואומנות רב שנים. הדבר מתבטא בתכולת החנות המבינה את צרכי האומן ומעניקה לו פתרונות מקיפים ומקצועיים, העונים לכל צורך, סגנון ושיטת ציור ועבודה, חומרים מועדפים וכן הלאה. כל זאת במקום המזמין לשיח אומנותי, החלפת מידע, ייעוץ מקצועי, מענה לכל שאלה ופתרונות הולמים לכל צורך.

 

עכשיו גם און ליין
אם בעבר הייתם צריכים לנסוע עד רעננה כדי ליהנות ממוצרי החנות, היום המצב שונה לחלוטין. כדי להקל עליכם ולספק מענה לצרכי לקוחות מכל רחבי הארץ, בארט פונטו פתחו חנות אינטרנט מתקדמת המספקת מענה יעיל, קל ובטוח לקניית מוצרי אומנות.

המוצרים באתר מסודרים בקטגוריות ותתי קטגוריות ברורים עם תמונה ומידע מקצועי על כל מוצר. לסל הקניות שלכם תוכלו להוסיף כל מוצר מבוקש בכל כמות נדרשת, ולקבל רשימה מסודרת עם פירוט מחירים של כל מוצר, ולבסוף לשלם במגוון אמצעים – מכרטיס אשראי ועד לפיי פאל. בנוסף, מי שמעוניין יוכל לבצע את התשלום בטלפון ולקבל עוד מידע ויעוץ מקצועי.

 

לעוד פרטים על מוצרי אומנות וציור, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם ארט פונטו בע"מ בטלפון 09-7613392.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן