לדעת מה קורה – מצלמות אבטחה נסתרות

האם אתם יודעים מה קורה כשאינם מסתכלים על עובדי החברה, הגננת של ילדכם, העובד הסיעודי של אביכם או המנקה של ביתכם?

כולנו רוצים לתת אמון בעובד הזר שמטפל באב קשיש, בגננת הוותיקה של ילד רך, במנקה המסורה של ביתנו, בעובדים של חברתנו או בלקוחות שלנו. אבל מה לעשות, המציאות לפעמים אחרת ופגיעות וגנבות מתרחשות תחת האף לעיתים קרובות מידי. אחת הדרכים היעילות להתמודדות עם המצב היא להיות בשליטה ולדעת מה קורה באמצעות התקנה של מצלמות אבטחה נסתרות.

 

לתעד את המתרחש

על ידי התקנה של מצלמות אבטחה נסתרות, או בשמן העממי מצלמות ריגול, אתם זוכים לעקוב אחר התרחשות במקום חסר פיקוח. מדובר למעשה במערכת המורכבת ממכשירי צילום והקלטה מתקדמים במידות קומפקטיות, הניתנים להתקנה במקומות ואף בחפצים שונים בחדר, באופן שאינו ניכר לעין ואינו מעורר חשד. בצילומים המתקבלים ניתן לצפות גם בזמן אמת באמצעים שונים בין אם דרך מסך טלוויזיה, באמצעות מכשיר נייד או מחשב דרך האינטרנט. כמו כן, במידה והתגלתה בעזרת הצילומים פעילות לא מקובלת, לא חוקית ופלילית, הם יכולים לשמש כראייה קבילה מול נציגי החוק.

 

 לבית, לעסק ולגן הילדים

התקנה של מצלמות אבטחה נסתרות אפשרית במקומות ומתחמים פרטיים, עסקיים וציבוריים. כך למשל, מצלמות אלו משמשות בבתים פרטיים למעקב אחרת עבודת מטפלת של תינוק, פיקוח אחר התנהלות של עובדים סיעודיים או עובדי ניקיון. כמו כן מצלמות אלו יכולות לשמש בבתי עסק למעקב אחר התנהלות תקינה של העובדים ולמניעת גניבות בקרב עובדים או לקוחות. בגין תופעת התעללות בגני ילדים, בימינו מקובל גם להתקין מצלמות מסוות במקומות אלו. יחד עם זאת, חשוב לציין כי ישנם מקומות ומצבים בהם החוק לא מתיר התקנה של מצלמות אבטחה נסתרות, בגין חדירה לפרטיות של האחר. לכן חשוב להתייעץ עם גורם מקצועי בטרם התקנת מצלמות אבטחה שהאדם המצולם לא מודע לקיומן.

 

התקנה נכונה ומקצועית

התקנת מצלמות אבטחה מוסוות מתחילה בקניית מוצר מתקדם המתאים לצרכים שלכם,

כפי שמציעה חברת מטריקס אלקטרוניקה. החברה משווקת מבחר גדול של מצלמות נסתרות איכותיות וחדישות, ומספקת יעוץ מקצועי לבחירת מוצר המתאים לצרכים ולהגדרות התקציב שלכם. לאחר מכן יש לבחור במקום מתאים להתקנה, שמצד אחד אינו גלוי לעין ומצד שני מספק לכם זווית צילום רצויה נטולת מכשולים. כמו כן יש להתחשב בתאורה שבחדר ושהיא מספיקה ולא מסנוורת.

 

לאחר מיקום המצלמה יש לחברה למקור כוח ובמידת הצורך גם למערכת ההקלטה.

ולבסוף יש גם להזין את המצלמה בהגדרות מתאימות, המשתנות בין סוגי מוצרים ובהתאם לצרכים הספציפיים שלכם. כך למשל, ניתן להגדיר זמני צילום והקלטה, צילום רק כשיש תנועה וכדומה. בסיום התהליך חשוב לבדוק את עבודת המצלמה ושהיא אכן מתפקדת כראוי, קולטת את האזור הנדרש ממנה ומספקת צילומים ברורים.

 

למידע נוסף אודות מצלמות אבטחה נסתרות צרו קשר עם חברת מטריקס אלקטרוניקה בטלפון  7400406- 09.

 

 

למידע על השכרת ציוד צילום נוסף בקרו באתר ברודקאסט השכרת מצלמות

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן