כתובת מקצועית לתהליך ייצור בתבניות והזרקת פלסטיק

כתובת מקצועית לתהליך ייצור בתבניות והזרקת פלסטיק

יש לכם רעיון מבריק? מבקשים להוציאו לפועל ולהפכו למוצר מוגמר ומוכן לשיווק? כדאי שתכירו את חברת רוזנשיין פלסט.

יש לכם חברת סטארט אפ? אולי רשמתם פטנט? יש לכם רעיון מעולה שאתם רוצים ליישם? בחברת רוזנשיין פלסט שמתמחה בפלסטיק ותבניות פלסטיק, יספקו מענה שלם לצרכיכם עם תהליך עבודה מלא, החל מיצירת תבניות מדויקות ועד לקבלת מוצר מוגמר.

 

חברה וותיקה ומובילה בענף הפלסטיק

חברת רוזנשיין פלסט שפועלת בתחום הפלסטיקה כבר מעל ארבעים שנה, מתמחה בהזרקות פלסטיק לייצור מגוון מוצרים, עם רמות דיוק ומורכבות גבוהות ביותר. החברה שנחשבת לאחת הגדולות בענף הוקמה בחולון בשנת 1976. משירותי החברה נהנים גורמים רבים ושונים במשק, מרמת הממציא הפרטי ועד לחברות סטארט אפ, חברות מענפי חשמל ואלקטרוניקה, רפואה, ענף המזון, תעשייה ביטחונית ועוד.

 

תהליך עבודה מקצועי ושלם

הניסיון והמקצועיות של רוזנשיין פלסט באים לידי ביטוי בתהליכי עבודה שלמים ואיכותיים, עם תכנון צמוד ללקוח. כמו כן תהליכי הייצור במפעל מחויבים לעמידה בתקנים מקומיים ובינלאומיים, ונבחנים עם מערך בקרת איכות המיושם לכל אורך תהליך הייצור, עד קבלת מוצר סופי איכותי, משופר, חסכוני ויעיל.

 

מתחילים ביצירת תבנית מתאימה

תכנון תבניות הינו אחד השלבים ההתחלתיים בתהליך ייצור של מוצרים בהזרקת פלסטיק, אותו מבצעים מהנדסי תבניות ופלסטיק של החברה, המתרגמים רעיון לכדי תוכנית ייצור ריאלית. את התבנית מתכננים על פי מאפייני המוצר ומטרת השימוש בו, שיקולים הנדסיים, רמות דיוק חיוניות, כמות ייצור מבוקשת, בחירת הפלדות, תמחור כדאי וכדומה. תהליך הכנת התבנית מתחיל בפגישה עם הלקוח בה יוצגו תוכניות וקונספט של התבנית, וממשיך בהכנת שרטוטים לתוכנית ייצור ולבסוף ייצור התבנית ועיבוד הפלדות.

במקרים מסוימים ייבחן ייצור של דגם מוזרק בתבנית ניסיונית וזולה, בדרך כלל בעלת מובלעת אחת ומפלדות רכות או אלומיניום. שלב זה מאפשר לבחון את איכות המוצר ועמידתו בדרישות שונות כמו עמידה בעומסים, חוויית המשתמש, בחינת חומרי גלם והשפעתם על משתנים בהזרקה ומידות המוצר, ועוד.

 

ממשיכים לתהליך ייצור בהזרקה

לאחר קבלת אב טיפוס סופי ומאושר ניתן לעבור לתהליך הייצור עצמו באמצעות הזרקת פלסטיק, שמבוצע על ידי צוות טכנאים מיומן עם ציוד חדשני ומתקדם. בתהליך ההזרקה סוגרים ונועלים בלחץ את התבנית הסופית ומזריקים לתוכה חומר פלסטי מותך עד למילוייה. אחר כך מקררים את המוצר בתבנית ושולפים אותו ממנה. לבסוף מגיעים לשלב הגימור המשתנה בהתאם למאפייני המוצר וכולל למשל חיבור אלמנטים ורכיבים נוספים וצביעת המוצר.

 

למידע נוסף אודות תהליכי ייצור בהזרקות פלסטיק, ניתן ליצור קשר עם חברת רוזנשיין פלסט בע"מ בטלפון 03-5593004.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן