כתובת אחת עבור צרכי מרפאות ומעבדות דנטליות

מבקשים לחדש את מרפאת השיניים עם ידית מים אוויר, חומרים לסתימות, כלי יד  , מיקרומוטר וכלים חד פעמיים? בחברת דנטק תקבלו כתובת אחת לכל צרכי מרפאת ומעבדת השיניים שלכם.

רפואת שיניים נדרשת במגוון רחב של ציוד, חומרים ופתרונות שיש לאתר ולרכוש עבור מרפאה או מעבדה. בחברת דנטק המובילה בתחומה מספקים מענה שלם לצרכים אלו,  בכתובת מקצועית אחת הפועלת בגישת One stop shop. החברה ידועה כמקור אמין, רציני וחדשני המעניק לכל לקוח שירות קשוב, אדיב, יעיל ומהיר.

 

מענה מקצועי מקיף
כל מי שעוסק בתחום הדנטלי מודע למשאבים הרבים שיש להשקיע בקניית חומרים וציוד. בכדי לייעל הליכים אלו, לקצרם ולהוזילם, בדנטק פתרונות דנטליים מציעים לכם מענה שלם בגישת One stop shop. כך, במקום להתרוצץ ולבזבז זמן יקר בחיפוש אחר מוצרים איכותיים במחירים הוגנים, אתם יכולים לעבוד עם גורם מקצועי אחד שיספק לכם כל סחורה איכותית נדרשת, גם און ליין ישירות דרך אתר החברה המאובטח. 

בחברה מתמחים בשיווק של מוצרים דנטליים לגורמים מקצועיים בתחום, לרבות מרפאות שיניים עצמאיות ומוסדיות, מרפאות אורתודנטיה ומעבדות, רופאי וטכנאי שיניים, בעלי מרפאות וכדומה. כאמור, החברה פועלת כ- one stop shop עם כתובת אחת רצינית לכל צורך מקצועי בתחום, בין אם מדובר בפרוטטיקה, יישור שיניים, שתלים ושיקום, טיפולי שורש, משמרת, מקדחים ופרזרים, ועוד. כל זאת עם שירות איכותי, מהיר ויעיל מגורם המהווה גם מקור להדרכה, ידע וחדשות בתחום, ועבור מחירים משתלמים במיוחד.

 

מי שאפשר לסמוך עליו
יכולתה של דנטק לספק פתרונות מקצועיים מעמיקים, מקיפים ועדכניים בתחום הדנטלי, נובעת מניסיון מצטבר של יותר מעשור שאליו מתלווים ידע, מיומנויות וניסיון של מנהל החברה, יעקוב רושבה, המביא גם את הפן של פיתוח ארגוני ושיווקי. כלים אלו מספקים מענה גם לצרכי הקמת, ניהול ותפעול של מעבדות ומרפאות שיניים, עם שירותי הדרכה, ייעוץ וליווי מקצועי החל משלבי תכנון אסטרטגי, להקמת ותפעול המקום ועד לניהול נכון של מערכי מלאי. זאת לצד מערך שירות זמין ויעיל המחויב לסטנדרטים גבוהים של איכות המוצרים וללוחות הזמנים, מותאם לכל מסגרת תקציב נתונה.

 

מגוון מתקדם של ציוד
באתר של חברת דנטק מוצע ציוד דנטלי במגוון מקיף, איכותי ומתקדם, עם מחירים אטרקטיביים מהמשתלמים ביותר בשוק, ובהליך הזמנה פשוט, מהיר ובטוח און ליין.

כך למשל, עבור מעבדות ניתן להזמין מדנטק סוגים שונים של גבסים, אקרילים בחבילות או בודדים, מתכות מסוגים שונים, סיליקונים לעבודה והדמיה, מבחר גדול של תותבות, ציוד לליטוש והשחזה, מגוון כלים ומכשירים, חלקי שיקום, מוצרי מעבדה, פתרונות תלת ממד, מכונות וציוד לעיצוב וסריקה.חשוב לציין כי כל המוצרים שהחברה משווקת מקורם בספקים ויצרנים מובילים שהחברה שקדה לאתרם ברחבי העולם מארה"ב, יפן, גרמניה, איטליה, רוסיה, דרום קוריאה ועוד.

בנוסף, החברה יוצאת כל הזמן במבצעים אטרקטיביים שניתן לקבל לגביהם עדכונים שוטפים על ידי הרשמה לניוזלטר. כמו כן, בהזמנת כמויות גדולות של ציוד דנטלי תזכו לקבל מדנטק הנחה משמעותית. 

 

למידע נוסף אודות הזמנת חומרים וציוד דנטלי למרפאות ומעבדות, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת דנטק בטלפון  077-4645468.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן