כתובת אחת לעולם תלת המימד

מחפשים פתרונות בתחום תלת המימד, החל בהדפסות ועד לפיתוח מוצר מאלף ועד ת'? רוצים להכיר את התחום החדשני עם קורסים וסדנאות? אם כן, הכתובת הנכונה לכל הקשור בתלת מימד הוא סטודיו 3Dreams.

סטודיו3Dreams  נוסד ב- 2014 עם כניסתה ועלייתה של טכנולוגיית ההדפסה בתלת מימד בארץ. בסטודיו המתמחה ביצרנות דיגיטלית מאמינים שהטכנולוגיה המהפכנית תגיע לאורך זמן לכל בית בישראל, ושואפים להפוך למותג המוביל במוצרי D3 בשוק המקומי. בתוך כך הסטודיו שואף לספק ממשק אינטרנטי מעוצב ואינטראקטיבי על מנת להפוך את טכנולוגיית התלת מימד לנגישה עוד יותר למשק.

 

את הסטודיו הקים נדב ישי לאור החזון לייסד one-stop-shop בתחום הדפסות תלת המימד, כשאליו הצטרפו מעצבים תעשייתיים, מהנדסים, אנשי חינוך ועוד. אכן, בסטודיו מציעים קשת רחבה של שירותים ומעטפת מקצועית מלאה לצרכים שונים, לרבות יצירת מודלים ועיצוב מוצרים תלת מימדיים, הדפסות תלת מימד בטכנולוגיות שונות, אבות טיפוס והכשרה ביצרנות דיגיטלית – כולל מגוון קורסים וסדנאות המיועדים למטרות שונות.

 

תרומה חשובה לקהילה: קורס יצרנות דיגיטלית למחוננים

כחלק מהחזון והפעילות של סטודיו3Dreams  העביר לאחרונה נדב ישי קורס ביצרנות דיגיטלית לנערים מחוננים. הקורס הסימסטריאלי נערך בעיירה כאבול שבצפון ובמהלכו נחשפו התלמידים לעולם הדפסות תלת המימד, ולתכנון תהליכי עבודה בדגש על הצלחה והגשמה עצמית. לא פעם ילדים במקומות כאלו גדלים בתחושה של חוסר אמונה וחוסר תקווה לגבי עתידם, והם חיים במציאות לא פשוטה מבלי להיחשף לעתיד המתפתח. על כן, לצד החשיפה לעולם המרתק של טכנולוגיה חדשנית, הושם בקורס דגש חשוב על התפתחות, צמיחה וראייה לעתיד.

 

מה עוד בסטודיו3Dreams  ?

בסטודיו מציעים כתובת אחת בתחום הדפסות תלת המימד. כך לדוגמא, מתקיימים בו באופן קבוע קורסים החושפים את המשתתפים לעולם העתיד, כדוגמת הקורס הסימסטריאלי, יום עיון תלת מימד, קורס בסיסי D3 ואף סדנאות היכרות וערבי חברה. הקורסים מאפשרים למשתתפים לרכוש את שפת העתיד, שפה חדשנית שעזרתה ניתן לתקשר החוצה רעיונות מקוריים. בסטודיו מאמינים בלמידה דרך תהליך וחוויה, עבודת צוות והתנסות, כאשר השיעורים משלבים בין ידע תיאורטי מרתק לבין למידה דרך תרגול ופרויקטים. את הקורסים ניתן לקיים בסטודיו עצמו השוכן בקרית עתידים בתל אביב, וגם במוסדות חינוך, מתנסים, חברות ומקומות נוספים, כאשר המדריכים המנוסים מגיעים אל התלמידים עם מדפסת תלת מימד.

 

מלבד קורסים, ב- 3Dreams מבצעים הדפסות תלת מימד לקשת רחבה של מוצרים שמעצבים בסטודיו עצמו, או ששולחים אליו קבצים דרך אתר האינטרנט  .3DREAMS
בסטודיו גם יודעים ללוות תהליכי פיתוח מוצר לכל אורכם, החל משלב הרעיון ועד לשלב הייצור, עם ידע עשיר ועדכני בכל הקשור להנדסה, עיצוב מוצר וכמובן טכנולוגיית תלת המימד. אפשר להביא לצוות הסטודיו רעיון, מידות או סקיצה ידנית, ומכאן והלאה ייצרו עבורכם את הקובץ המתבקש להדפסה בכל שלב בו הפרויקט מצוי, בין אם מדובר ברעיון על הנייר, בסקיצות, במודל תלת מימד לא גמור, וכדומה.

 

מעבר לכך, בתור one-stop-shop בתחום, בסטודיו גם מוכרים קבצי תלת מימד, שוק חדש בישראל שמתחיל לצמוח ולהתפתח בו מוכרים לכם קובץ תלת מימד שאתם יכולים להדפיס בעצמכם. כל זאת בנוסף למכירת חומרי גלם למדפסות תלת מימד ,שלל מוצרים נלווים, וכמובן ייעוץ ותמיכה בכל שאלה למי שמתעניין בעולם התלת מימד.

לפרטים נוספים, הזמנת קורסים וקבלת תמיכה מקצועית, פנו אל בסטודיו3Dreams  בטלפון 03-769-0800.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן