כך מפיקים צילומי אוויר לעסקים באיכות מעולה

כדי לזכות במענה שלם עבור צילומי אוויר לעסקים וחברות, יש צורך בשירות מקצועי כמו של חברת לביא תצלומי אוויר בע"מ, הלוקחת אחריות על שביעות רצונו של הלקוח.

חברת לביא תצלומי אוויר בע"מ מספקת לעסקים וחברות מענה מתקדם ואיכותי לצרכי צילום אווירי, עם מגוון כלי טיס ומצלמות וציוד נלווה חדשני. זאת עבור קשת רחבה של צרכים כגון הדמיות חוץ והדמיות פנים, תצלומי תשתיות, צילומי פנורמה, סיורים וירטואליים, צילומים לצרכי תיעוד, מחקר ומעקב, וכן עבור פרסומות, מדיה וקולנוע, צילומי וידאו, צילום אירועים, סרטוני תדמית ועוד. כל זאת מסופק עם יחס אישי ומיוחד ללקוח ועם שירות שמסתיים רק בשביעות רצונו המלאה.

 

חברה מנוסה ומקצועית 
הצלחתה של חברת לביא מבוססת על ניסיון רב בתחום, עם רמה מרשימה של מקצועיות בתחום ויכולת לספק צילומי אוויר מכל סוג, סטילס ווידאו, ברמת איכות גבוהה ביותר של  FULL HD. בנוסף, ייחודה של החברה ניכר ביכולתה לתת מענה מקצועי למגוון רחב של עבודות ופרויקטים, המבוצעים בטכנולוגיות מתקדמות ביותר עם סוגים שונים של כלי טיס, לרבות מסוקים, מזל"טים ובלוני רחף, ועם צילומים לכל סוג של צורך ומטרה.

מעבר לכך, בלביא לוקחים אחריות על שביעות רצונו של הלקוח ובמידת הצורך חוזרים לשטח ומבצעים תיקונים עד לקבלת מוצר סופי העונה במדויק לצרכיו ורצונותיו. מדובר במעטפת שלמה המעניקה פתרונות מקצועיים לצרכי לעסקים וחברות מענפים שונים במשק, בדגש על חברות בניה ונדל"ן, וגם עבור חברות מתחומי המדיה והתקשורת, חקלאות, איכות הסביבה, רשויות, גופי מחקר וכדומה.  

 

מתמחים בצילומים לחברות בניה ונדל"ן
על לקוחותיה של חברת לביא נמנים גורמים וחברות מענף הבניה והנדל"ן, ביניהם קבלנים, יזמים, חברות בניה, שמאים וחברות תיווך. בתחומים אלו צילומי אוויר מספקים ערך מוסף ומהותי לצרכי הדמיות, שיווק ומכירה, לסרטוני תדמית, בחינת תשתיות ומעקב אחר פרויקטים. כך למשל, בחברה מבצעים צילומי אוויר בגובה מדויק של הדירות ומתאימים אותם בהדמיות פנים, כך שהלקוח יכול לראות היטב בהדמיות פנים את הנוף הנשקף מחלונות מהדירה שאותה הוא מעוניין לרכוש.

 

מגוון פרויקטים ללקוחות מענפים שונים במשק 

מאחורי החברה שורה ארוכה ומרשימה של פרויקטים בארץ ובחו"ל שבוצעו עבור לקוחות מובילים במשק. כך למשל, עבור אנטוקולסקי שטרוק בוצעו צילומי אוויר להפקת סרטון תדמית, ובתאילנד נערכו צילומים מהאוויר לרשת מלונות. כמו כן, עבור פרויקט מגדלי יוקרה של david promenade residences סופקו צילומים להדמיות פנים, לפרויקט של שיכון ובינוי ברכס הכרמל הופקו צילומים עבור הדמיות חוץ, ולרכבת ישראל סופקו שירותי צילום לצרכי מעקב אחר בניית הקו לכרמיאל. 

בנוסף, בחברה סיפקו צילומי מעקב אחר פירוק אסדות קידוח בים התיכון, ותועדו פרויקטים של חברת סופרגז. וזו רק רשימה חלקית מעוד מגוון עבודות שחברת לביא ביצעה עבור גורמים שונים במשק, כדוגמת חברת אזורים, אפריקה ישראל, סלע בינוי, גינדי החזקות, אלקטרה תשתיות, דניה סיבוס, קבוצת חנן מור ועוד.

 

למידע נוסף אודות צילומי אוויר לעסקים הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת לביא תצלומי אוויר בע"מ בטלפון 077-3459805.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן