יציאה לטבע מעולם לא היה יותר משתלמת

רוצים לצאת לטיול מרענן בטבע אבל חסר לכם ציוד מחנאות? עם טרק מרקט כבר לא צריך לשבור קופת חיסכון רק כדי לצאת לנשום אוויר בסטייל.

ברשת טרק מרקט מציעים מגוון איכותי וייחודי של מוצרים מבית מותגים עולמיים, רובם בייבוא אישי, אותם ניתן לקנות דרך האתר ובסניפי הרשת עבור מחירים משתלמים במיוחד.  המבחר יאפשר לכם לצאת לטייל בטבע בסטייל ובשיא הנוחות במחיר שווה לכל כיס, ועם כל פריט נדרש לטרקים ומחנאות, החל מאוהל ועד לפויקה.

 

משנים את חוקי הטיול
עד היום בשוק המקומי מוצרי מחנאות איכותיים של מותגים מוכרים הוצעו עבור מחירים יקרים וכלל לא כדאיים. מצב זה גרם לרבים להתפשר ולקנות מוצרים באיכות ירודה וברמה נמוכה של עמידות. אל השוק הזה נכנסה רשת טרק מרקט עם קונספט שונה המנגיש את עולם הטיולים לציבור הרחב, בזכות היצע איכותי וגדול של מוצרים מבית מותגים מובילים במחירים אטרקטיביים במיוחד.

היכולת של החברה לספק ממוצרי טיול ומחנאות במחירים כדאיים, נובעת מהיותה יבואנית ישירה של מרבית מוצריה ממפעלי המותגים ברחבי העולם. אז אם תשוו מחירים תמצאו פער רציני בין סל המחירים המוצע בשוק לעומת זה של טרק מרקט. 

 

מגוון איכותי של מוצרים
באתר ובסניפים של רשת טרק מרקט תיהנו כאמור ממבחר גדול של מוצרי טיול ומחנאות מבית מותגים עולמיים מוכרים ומוערכים, אשר לא מתפשרים על איכות גבוהה. גישת הייבוא הישיר של טרק מרקט מאפשרת לרשת גם לספק לצד מוצרים מוכרים פריטים ייחודיים שעד כה לא נראו בשוק המקומי, בגין פערי תיווך יקרים.

כך למשל, תוכלו להזמין במחיר כדאי אוהל בן רגע של המותג המוביל Icebridge, עם פתיחה מהירה, בד עמיד למים וכיסוי עליון. אוהל מרווח של שלושה עד ארבעה אנשים, מעולה לקיץ, בעל שני פתחי כניסה גדולים לאוורור מרבי, יעלה לכם רק 336 ₪. לעומת זאת, אוהל לשישה אנשים עם חלונות גדולים ופתח עליון המשחרר אוויר חם, מוצע במחיר אטרקטיבי של 595 ₪.

לצרכי שינה מוצע תמורת 63 ₪ בלבד מזרן שטח איכותי, מתקפל לצורת אקורדיון, המעוצב עם בליטת ושקעים בדומה לקרטון ביצים, מה שמגדיל את עובי המזרן, מספק בידוד מעולה ומקל על פעולת הקיפול. וכדי שיהיה לכם חמים ונעים ניתן להזמין שקי שינה שלNature Hike במחירים הנעים בין 127 ל- 217 ₪. למשל הרשת מציעה שק שינה לקיץ ועונות המעבר של המותג מדגם U150, מעוצב בסגנון מעטפת, שנפתח לצורת מלבן וניתן להשתמש בו גם כשמיכה.

לעומת זאת, לצרכי בישול מציעים לכם ברשת גדלים שונים של סירי פויקה איכותיים, עשויים מברזל יצוק, ייעודיים להכנת תבשילי קדרה על המדורה. תוכלו להזמין למשל סיר פויקה מספר 2 עם רגליים עבור 195 ₪ בלבד. ולבסוף, לשעות החשיכה תמורת 32 ₪ בלבד תוכלו להזמין פנס שלושה באחד של Nature Hike, המשמש הן כפנס יד, הן כעששית לאור סביבתי, והן כתאורה תלויה לאוהל.

 

למידע נוסף אודות ציוד לטיולים ומחנאות, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם טרק מרקט בטלפון 050-5729587.

מחפשים תאורה לשטח ופנסים חזקים במיוחד? בדקו גם את חנות הפנסים Lightcell

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן