טפטים לעיצוב משרדים בהתאמה אישית מלאה

מבקשים לשדרג את חזות המשרד עם טפטים מעוצבים? ב- Alea Design Studio תזכו לפתרונות מעוצבים בהתאמה אישית מלאה שישפרו את חזות ותדמית העסק.

בימינו משרדים מתוכננים באופן שמנצל במלואו את המרחב, לשם יצירת סביבת עבודה נעימה התורמת לתדמית העסק. בכדי ליצור חלל הרמוני שלם יש צורך להתייחס לכל מרכיביו, לרבות הקירות שתופסים למעשה את השטח הגדול ביותר במרחב. בסטודיו Alea  ידאגו לבחור ולעצב עבורכם טפטים איכותיים שיספקו למשרד פתרון פרקטי ואסטטי שישדרג את חזותו ויותאם לאווירה המבוקשת ולתדמית העסק.

 

הצורך בהתאמה אישית של טפטים

בזכות עלייה למודעות עיצוב פנים ושיפור בטכנולוגיות, השוק מציע כיום לציבור הרחב מבחר עשיר, איכותי ומגוון של סוגי טפטים בשלל צבעים ודוגמאות. יחד עם זאת, במקרים רבים הטפטים בשוק יותר מתאימים לשוק הפרטי מאשר העסקי. זאת מכיוון שקירות משרד יש לעצב באופן שגם מותאם לתדמית העסק, המוצג עם עיצוב ייחודי שתורם לזהות החברה, מסריה וערכיה. כאן בדיוק נכנס לתמונה סטודיו Alea, המתמחה בעיצוב קירות משרדים בעזרת טפטים, מדבקות קיר , תמונות ועוד, עם התאמה מלאה לתדמית החברה, תחום עיסוקה, הלוגו שלה, אווירה מבוקשת במקום וכדומה.

 

 

מבינים בעיצוב קירות משרד

בסטודיו Alea מבינים בעיצוב קירות משרדים ויודעים כיצד להפוך אותם ממשטח לבן, לא מנוצל וחסר ייחוד ומשמעות, למשטחים מלאי נוכחות, צבע ועניין. למען מטרה זו טפטים לעיצוב משרד מהווים אלמנט מרכזי, בספקם פתרון אסטטי, איכותי ועמיד לאורך זמן שגם פשוט וקל לתחזק ולנקות אותו. בסטודיו מתייחסים אל הצביון הייחודי של כל חברה ומשרד, התדמית והאופי שלהם, מאפייני סביבת העבודה והמסר שרוצים להעביר. כל זאת בהתאמה למאפייני סביבת העבודה עצמה, מבנה, גדול וצורת המשרד והקירות שלו, התאורה במקום, ריהוט קיים, שטיחים וכדומה. הטפטים יותאמו גם למיקום של הקירות, בין אם בכניסה למשרד, חדר המתנה, מסדרונות, חלל מרכזי, משרדי הנהלה וישיבות, פינות הסבה ועוד. נתונים אלו ונוספים יכומתו לתוכנית עיצוב מוקפדת ומקיפה, עם התייחסות הוליסטית למרחב בכללותו וירידה לפרטי הפרטים לכל קיר בכל חדר. 

 

אין חכם כבעל ניסיון 

יכולותיו של סטודיו Alea בעיצוב קירות לבתי עסק ובבחירת טפטים לעיצוב משרד, נובעת מניסיון רב בתחום עם שורה של פרויקטים מוצלחים. כך למשל, למשרד תכנון ופיתוח בבניה ירוקה בראש העין שביקש לשפר את חזות קירותיו, נבחרו טפטים וניל התואמים למסרי העסק והאווירה המבוקשת בו, בגוונים של כחול, אפור, ירוק ושחור, שעוצבו עם דוגמאות גיאומטריות נקיות שעברו כחוט השני בין החללים והמשיכו גם לחלונות וויטרינות של המשרד. כמו כן, לכל חדר במשרד בהתאם לייעודו ומאפייניו, נבחר קיר אחד שעליו הודבק טפט עם דוגמא גיאומטרית ייחודית. 

דוגמא נוספת היא של משרד ביטוח בהרצליה פיתוח, שנבחרו עבורו טפטים מתאימים לצבעי הלוגו של החברה בגווני אפור וכחול, לצד יצירת איזון נכון בין קירות בהירים לכהים, עם שילוב של מדבקות קיר בחיתוך אותיות שהובילו ליצירת מרחב נעים ומזמין, בקו עיצוב מכובד ועכשווי.

 

למידע נוסף אודות טפטים לעיצוב משרדים, צרו קשר עם Alea Design Studio בטלפון 050-5444001.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן