המלצות למשקאות אלכוהול כשרים לפסח

חג הפסח קרב ובא ועימו עולה השאלה – אילו משקאות כשרים יכבדו את שולחן החג וישמחו את לבבות המסובין? קראו והחכימו!

שולחן סדר פסח עמוס כל טוב, מן הראוי שיכלול גם מבחר איכותי של משקאות אלכוהול, הנדרשים כמובן להיות בכשרות מתאימה לחג. אם אתם רוצים לדעת איזה אלכוהול כשר לפסח ומבקשים המלצות למשקאות כשרים לחג, לפניכם הסבר מקוצר בנושא. כמו כן, בהמשך תובא רשימת משקאות מומלצים לחג המוצעים ברשת הסיטונאית המצליחה שר המשקאות במגוון גדול, עשיר ואיכותי של משקאות אלכוהול כשר לפסח.

אז איזה אלכוהול כשר לפסח?

כמו בגזרת הקמח, גם משקאות אלכוהוליים מוגבלים בסוגיהם בפסח ורבים מהם לא יכולים לעלות על שולחן החג, בייחוד כאלו המיוצרים על בסיס דגנים למיניהם כמו וויסקי או בירה, הנחשבים לחמץ. יחד עם זאת, יש עדיין מספיק משקאות אלכוהוליים כשרים לחג, על בסיס ענבים, פירות, קני סוכר, תפוחי אדמה ועוד, ובראשם כמובן יינות לסוגיהם השונים. גם וודקה על בסיס תפוחי אדמה שאין בה דגנים נחשבת לכשרה וגם סוגים רבים של ברנדי כשרים לפסח, שכן הם עשויים בדומה ליין על בסיס ענבים, ואף הערק נחשב לכשר לחג. יחד עם זאת, במשקאות נאותים ואיכותיים רבים המיובאים מחו"ל לא משתלם לבצע מסלול הכשרה ייעודית לפסח. זאת בעוד שמרבית המשקאות המיוצרים בארץ נושאים כשרות זו. לכן, אם אתם מקפידים בנושא, חשוב לבדוק גם במשקאות שניתן לשתותם בחג שהם אכן נושאים תווית כשרות לפסח.

המלצות מובחרות לשולחן החג

לפניכם רשימה מובחרת ומומלצת של משקאות אלכוהול כשר לפסח המוצעים למכירה ברשת שר המשקאות גם און ליין:

  • ערק עלית- עבור אנשים רבים, על שולחן החג לא יכול שלא לעמוד בקבוק ערק. לצורך זה, הערק המוכר והטוב של עלית בהחלט יעשה את העבודה, עם ארבעים אחוזי אלכוהול ומתכון העובר במשפחת גולד כבר מאתיים שנה, שהולך מצוין עם קרח ומים.
  • וודקה פורטי- מי שלא מוותר על וודקה גם בערב החג, יכול לבחור בוודקה הולנדית משובחת עם ארבעים אחוז אלכוהול, בעלת מרקם נעים וחלק וטעם ניטראלי, הנושאת בכשרות לפסח של הרבנות הראשית בישראל, קי משולש ושל הרב אריה רלב"ג. במילים אחרות, היא מתאימה לכל שולחן חג בכל רמת הקפדה של כשרות. הוודקה מעולה לערבוב עם משקאות שונים כמו לימון או אשכוליות.
  • ג'ין יוליוס- אם אתם חובבי קוקטיילים ומבקשים ג'ין כשר כבסיס להכנתם, תוכלו להזמין את המשקה ג'ין יוליוס עכו, הנושא בכשרות לפסח. מדובר בג'ין כחול לבן עם ארבעים ושניים אחוזי אלכוהול, המזוקק בגליל העליון במזקקת בוטיק ומורכב מתערובת מגוונת של סוגי עשבים מקומיים שרבים מהם לוקטו ביד על ידי בעלי המזקקה.
  • קוניאק דופוי- קוניאק מבית דופוי לסוגיו השונים נושא בכשרות לפסח. מדובר בקוניאק איכותי ומעודן תוצרת צרפת המתאים לסיום הארוחה, בייחוד לקינוחים על בסיס שוקולד או עם סיגר טוב ביד, כאשר לכל סוג של קוניאק של המותג יש איכויות משלו. למשל, ל- Dupuy XO המופק מענבי יוני בלאן הגדלים במחוז פיין בואה, יש גוף שמנוני ומלא, ניחוח של עץ וטעם פירותי עם נגיעות של פירות יבשים, אגוזים ווניל.

לפרטים נוספים אודות משקאות אלכוהוליים כשרים לפסח ומומלצים, הנכם מזומנים ליצור קשר עם רשת שר המשקאות ב- 054-9271600.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן