המיקום המושלם לאירוע מיוחד בשרון

למי שמחפש מיקום מיוחד לאירוע הבא כדאי להכיר את קיסר ים, גן אירועים בשרון על חופה של קיסריה העתיקה.

 אם אתם מחפשים מיקום ייחודי ומושלם לאירועים, אולם וגן האירועים קיסר ים יענה על כל השאיפות ועוד הרבה מעבר להן. זאת בזכות לוקיישן מעורר השראה על שפת הים ליד עתיקות קיסריה, ובזכות רמה גבוהה ביותר של אירוח – החל ממנות שף מעולות ולמערכת הגברה מצוינת.

מתחם שאין שני לו

אולם וגן אירועים קיסר ים הוא ללא ספק ממתחמי האירועים היותר מיוחדים בישראל. המקום מספק תפאורה טבעית ואותנטית לאירועים קטנים בצפון שאפשר לקיימם בקיץ ובחורף כאחד. קודם כל, הגן שוכן על חופה של קיסריה עם כל הקסם והרומנטיקה של ים, שקיעות, אוויר צלול, בריזה מלטפת וקולות הגלים. החוף מהווה מקום מרהיב לחופות מרגשות ובלתי נשכחות, או לא לכל אירוע פרטי ועסקי אחר – כולל אירועים קטנים. ואם לא די בכך, קיסר ים שוכן בתוך הגן הלאומי של קיסריה העתיקה. הוא מוקף בגינה ירוקה ובמבנים היסטוריים מרשימים בני אלפי שנים, שהופכים את האירוע לעוד יותר מיוחד ויוצא דופן, עם ערך מוסף למוזמנים.

מקצוענות ללא פשרות

לצד המיקום והאווירה המיוחדים של קיסר ים, המקום מעמיד לרשותכם צוות מקצועי ומנוסה אשר ביחד אתכם ידאג להפיק אירוע שמותאם במדויק עבורכם. באירוע ייהנו המוזמנים משירות אדיב ומתחשב, ממתחם ישיבה וריקוד מעוצב ונוח, ממערכת הגברה מעולה ורחבת ריקודים נוחה, לצד בר משקאות מגוון ואיכותי תוצרת חוץ. וכמובן שאי אפשר לדבר על אירוע מבלי לעסוק באוכל שיוגש בו. בקיסר ים גם האספקט הקולינארי מטופל בקפידה, כאשר המנות בתפריט מבוססות על חומרי גלם טריים ומשובחים. בידיו של השף המוערך דודו שרטר וצוותו, העושים שימוש במגוון טכניקות בישול, הופכים חומרי הגם המשובחים למעדנים טעימים במיוחד.

גם בקיץ וגם בחורף

בהיותו משלב בין גן לאולם אירועים, קיסר ים מספק מיקום ייחודי לאירוע בקיץ, בין אם מדובר בחתונה, בר מצווה, אירוע עסקי או אחר. מלבד קסמו של הים המעצב את אווירת האירוע, במקום תיהנו גם ממתחם ישיבה מרענן בגינה ירוקה, ומאולם היסטורי ממוזג וייחודי. כמו כן, נתוני המקום הופכים אותו למושלם עבור אירועי חורף, עם מתחם גן שקוף ומקורה, מוסק וחמים, המשולב באולם העתיק שבו ניתן לחגוג עד השעות הקטנות של הלילה.

מתחם נהדר לאירועים קטנים

האווירה הייחודית שיש בקיסר ים הופכת אותו למקום מבוקש עבור אירועים קטנים בשרון. המקום מספק סביבה נעימה ושלווה לאירועים אינטימיים, שבין מאה לשלוש מאות מוזמנים, עם בני משפחה וחברים קרובים. כמו כן, זהו אחד המקומות הבודדים בארץ המספקים גם לאירועים קטנים מתחם חיצוני ופנימי כאחד.

לקבלת עוד פרטים אודות אולם וגן אירועים ייחודי ואיכותי בשרון, צרו קשר עם קיסר ים בטלפון 052-9097921.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן