הכתובת הנכונה לניכיון כרטיסי אשראי

בתי עסק רבים בישראל נעזרים בניכיון כרטיסי אשראי, המוצע על ידי הבנקים ועל ידי חברות חוץ בנקאיות בעלות הרשאה לכך. לבעלי עסקים המחפשים כתובת אמינה, מקצועית ומשתלמת לביצוע הפרוצדורה, כדאי להכיר את חברת פלטינום.

ניכיון כרטיסי אשראי מאפשר ליצור זיקה ישירה בין מועד ביצוע העסקה ובין מועד כניסת התשלום לחשבון הבנק של העסק. מדובר בשירות המעניק לעסק יתרונות מרובים מבחינת תזרים המזומנים, הסדר והשליטה הפיננסית, בהגדלת מחזור המכירות ובהיבטים נוספים. יחד עם זאת, חשוב לזכור שמדובר בשוק אשר בו פועלים גורמים שונים הנבדלים בטיב שירותיהם, במעטפת שהם מעניקים, ביחס האישי והייעוץ, בטכנולוגיות המתקדמות, ולא פחות חשוב – בעמלות הנגבות על ידיהם. לכן, יש להקדיש את הזמן והמחשבה הראויים לבחינת הגורם הנכון לניכיון כרטיסי אשראי, ולבחור במי שמציע יתרונות מובהקים – כמו חברת פלטינום.

 

שירות אישי ומתקדם 

הביקוש הגובר לשירותי ניכיון כרטיסי אשראי מביא במקביל לעלייה בהיצע, אך גם להבדלים הולכים וגדלים במאפיינים של העוסקים בתחום. על המצטיינים בענף נמנית ללא ספק חברת פלטינום שירותים פיננסים, המספקת שירותי מימון וניהול לתיקי שוברי אשראי. החברה מבצעת ניכיון כרטיסי אשראי בכתובת אחת לכל הכרטיסים שמנפיקות 3 חברות האשראי בישראל ולכל המותגים שלהן: אמריקן אקספרס, ישראכרט, מסטר כארד, דיינרס וויזה.

יתרון בולט שמציעה החברה הוא ניהול ותפעול של צוות מנוסה, מקצועי ומיומן, עם ותק של שנים רבות בתחום האשראי והמימון החוץ בנקאי במגזר הפיננסי. הידע הרב שברשות החברה מתבטא בין היתר בליווי אישי ובמתן ייעוץ, המאפשרים להתאים לכל בית עסק פתרונות אשראי הולמים ומשתלמים, ביחד עם ניהול תיק שוברי אשראי באופן יעיל וחסכוני ביותר. כמו כן החברה מעמידה לרשות לקוחותיה מערכות טכנולוגיות מתקדמות ואתר אינטרנט המאפשרים לקבל מידע מלא על העסקאות שנקלטו בשקיפות מלאה, חיסכון רב בעלויות על ביצוע התאמות שוברי אשראי, מעקב מלא אחר תזרים המזומנים בעזרת מערכת דוחות מתקדמת, ועוד. 

בניגוד לגורמים אחרים בענף, בפלטינום מספקים שירות לקוחות מיומן המבוסס על ליווי אישי. הייעוץ מכוון בין היתר לבחירת מסלול ניכיון שוברי אשראי המתאים והנוח ביותר ללקוח, למשל זיכוי יומי המנכה את התשלומים של יום העסקים הקודם, זיכוי שבועי המנכה תשלומים של שבוע העסקים הקודם, זיכוי דו חודשי באמצע ובסוף החודש, וזיכוי חודשי. ואם לא די בכך, בחברה גם מציעים עמלות נמוכות, הוגנות ומשתלמות על ניכיון כרטיסי אשראי.

 

מגוון יתרונות נוספים לבעל העסק

מלבד האמור לעיל, ניכיון כרטיסי אשראי עם פלטינום מעניק מספר יתרונות מהותיים נוספים לבעלי עסקים. שירותי החברה שמתחברים לכל תוכנה, קופה או מסוף שהעסק עובד עימם, יוצרים קשר ישיר ואף מהיר בין המכירה ובין הכסף הנזיל שנכנס לחשבון ולתזרים המזומנים. וכאשר תזרים המזומנים מתנהל בצורה תקינה ניתן להתנהל באופן שקט, נכו ויעיל בשוטף, החל בתשלומי המשכורות והספקים ועד לרכישת ציוד לעסק. כמו כן, בדרך זו ישנה שליטה טובה בהרבה על הניהול הפיננסי, עם חשבונית קבועה אחת בחודש מהחברה המנכה, דבר המונע טעויות וכניסה להתחייבויות בלתי נחוצות ובלתי נכונות. ולא פחות חשוב, כך העסק יכול להציע ללקוחותיו את תשלומי האשראי בכלל, ואת פריסת התשלומים בפרט, מה שתורם לשמירה על לקוחות קיימים ולהגדלת המכירות והמחזור.

 

לפרטים נוספים על ניכיון כרטיסי אשראי, ולקבלת ייעוץ בבחירת המסלול המתאים לכם, פנו חברת פלטינום בטלפון 09-8658690.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן