הטרנדים הלוהטים לסתיו 2020 שכל אישה מלאה תאהב!

בכל עונה ישנם טרנדים בולטים שקובעים את הקו המוביל בהרבה מרשתות האופנה והמעצבים. הסתיו היא אומנם אופנה קצרה אך היא מלאה בטרנדים שרובם עוברים בקלות אל החורף כמובן ובוא נודה על האמת.. החורף שלנו יותר מזכיר סתיו אז נזרום על הסתיו.

הפעם נתמקד בטרנדים שחלקם איתנו לא בפעם הראשונה והם בקלות להיות מותאמים לכל המידות ואפילו חלקם משרתים טוב יותר נשים מלאות ושמנות הלובשות מידות גדולות!

 

שניגש לטרנדים? 
הטרנדים הלוהטים  – בגדי נשים ואקססוריז – סתיו 2020
החגורה – הטרנד איתה הוא להתאזר בה במקומות מגוונים יותר משאתן רגילות.

בדרך כלל אנו חוגרות חגורה על המכנסיים או החצאית, זה הקלאסיקה וכבודה במקומה מונח אבל ההברקה עכשיו היא לחגור את החגורה מעל ג'קט, סוודר, שריג או בלייזר וליצור מראה מחמיא באזור המותניים.

החגורה הופכת לאקססורי שמחמיא ללוק גם מבחינת הסטייל וגם מדגישה את הקימורים הנשיים לפי הנוחות ולפי איך שכל אחת מאיתנו בוחרת.

 בגדי עור – בגדי עור במידות גדולות צריך להיות תפור היטב על ידי מעצבת אופנה שיודעת  היטב את העבודה עם גוף של נשים במידות גדולות.

טרנד העור מגיע במגוון וריאציות: חליפות עור שלמות, חצאיות עור, ג'קטים וכמובן מגפיים ומגפונים.

אם נתרכז רגע במידות הגדולות יותר, אין מראה מחמיא יותר מחצאית עפרון מעור, או ג'קט מיוחד המונח טוב על הגוף וגם אין אחת שלא תרצה מגפיים שיסגרו לה את הפינה לחורף המתקרב ובא.

בין אם את חובבת עור או מעדיפה דמוי עור איכותי, חשוב למדוד ולוודא שהבגד מונח היטב על הגוף וכמובן נוח כמו שאר בגדי נשים.

 

אקססוריז – הסתיו הזה, האקססוריז הם בסימן שכבות!
לענוד שרשראות על גבי שרשראות, לשלב צבעים וסגנונות וליצור משהו משלך. זה יכול להיות גם עם טבעות ועגילים כשהקטע הוא ליצור אקססוריז עם סטייטמנט (הצהרה אופנתית), להותיר חותם אישי שישלים וישדרג לכן  את כל הלוק.

הצבע החום – לא כולנו אוהבות אותו, לא לכולנו הוא מחמיא אבל לצבע החום יש המון גוונים בין בגדי נשים ואם תשלבו אותו נכון במראה שבחרתן זה יכול להיות נפלא!

מגפיים חומות וג'ינס זה לוק שעובר כל טרנד, חצאית פליסה חום ברונזה, חצאית עור חומה במבנה עפרון – מדהים! ג'קט עור בצבע חום כהה על חולצה מכופתרת לבנה או אפילו לוק שלם בצבע חום על גווניו השונים יכול לעבוד.

חליפות וג'קטים – אחד הטרנדים שראינו הרבה לאחרונה בכל העונות הוא ה – חליפות! טרנד שצולח עונות, מידות ואפילו יבשות!

מדמיינות לעצמכן חליפה תפורה מושלם, כשהג'קט והמכנס באותו הצבע, אפילו חום שוקולד בהתאם לטרנד הקודם, חולצה מחויטת לבנה ועל הג'קט חגורה מלופפת או במקום החגורה שרשרת על שרשרת עם תליונים שמחמיאים זה לזה? ומגפוני עור לסגור את כל הלוק! מדהים!
קשה לכן עם חליפות? הג'קטים כאן איתנו והם מגיעים במגוון גזרות, צבעים ובדים!

אז אלו הם הטרנדים החמים לסתיו 2020! חשוב לזכור שאנחנו צריכות ללבוש את הטרנדים ולא הם אותנו! להתאים אותם לסגנון שלנו, למבנה הגוף שלנו ואם לא מתאים.. לדלג ולעבור לטרנד הבא או אפילו ליצור אחד משלנו!

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן