הורות משותפת – כבר לא חלום רחוק

בשלב מסוים בחיים מתעוררת הכמיהה לפרק חדש ובמרכזה עומדים פניהם של ילד או ילדה. ואולם, לעיתים נדמה שהדרך להורות משותפת הולכת ומתארכת, רצופה שאלות ואתגרים, ולא פעם גם מובילה למבוי סתום. בדיוק מסיבה זו הוקם אורו הורות משותפת – מרכז מידע וליווי להורות חדשה.

את אורו הורות משותפת הקימו אוהד איתן נורי ורועי אמויאל, זוג אבות לשני ילדים בהורות משותפת עם אימם הביולוגית – גל.  בתור מי שעברו בעצמם את תהליך הקמת משפחה בהורות משותפת, רועי ואוהד יודעים שמדובר במבנה בר מימוש והשגה, ואפילו מוצלח הרבה יותר מכפי שאנשים משערים. זהו מבנה ייחודי המשפר את איכות החיים באופן ניכר ומביא ליצירת משפחות ואנשים הרבה יותר מאושרים.

יחד עם זאת, לאור היכרות עם סיפורים של אנשים אחרים, באורו הורות משותפת גם יודעים שמימוש אורח החיים הנדיר והמופלא הזה, לא תמיד פשוט להשגה. אכן, רבים מכירים את המפגשים האינסופיים של ספיד-דייטינג, שלרוב מובילים לייאוש ממציאת פרטנר מתאים ולמבוי סתום, את העיכובים הממושכים ואת מפח הנפש. בדיוק לשם כך הוקם אורו הורות משותפת כבית חם, מרחיב לב ואנושי, אשר פועל לפי מודל המכין אתכם בצורה המוצלחת והמהירה ביותר להורות משותפת ומאושרת.

 

תהליך מסודר, מהיר ונכון עבורכם

למעשה, אורו הורות משותפת הוא כיום המרכז היחיד בישראל המסייע לגברים ונשים למצוא את הפרטנרים המתאימים להם להורות משותפת. זהו המקום היחיד שמציע ליווי לכל אורך הדרך ועד לחתימת הסכם ההורות אצל עורך דין של אורו, כולל מעטפת שלמה של אנשי מקצוע כמו עובדת סוציאלית ופסיכולוגיות המסייעות בצליחת התהליך. מדובר במסלול מסודר, מדויק ונכון עבור הבחירה החשובה ביותר בחיים, כלומר בחירת אבא או אמא לילדים שלכם.

 

באורו בנו מודל מוגדר וייחודי המבוסס על ניסיון אישי ומקצועי בליווי משפחות אלטרנטיביות. הוא מורכב ממספר שלבים חשובים כאשר כל שלב מקדם אתכם באופן משמעותי בדרך אל המטרה. המסלול המדויק והיעיל למימוש החלום מתחיל במפגשים אישיים עם הפסיכולוגיות של אורו. לאחר מכן אנשי המקצוע מבצעים התאמות בין הפרטנרים האפשריים לפי אבחון שעובר כל אחד, לכן יש את מירב הנתונים וסיכויים גבוהים להתאמה.

לאורך המסלול כל צד יכול לבטא את עצמו בשלמות, כאשר בהמשך נערכים גם מפגשים משותפים עם הפסיכולוגיות ועם שותפים פוטנציאליים להורות, וגם עם העובדת הסוציאלית של אורו. במידה שכולם נתנו אור ירוק אפשר להמשיך לפגישות אישית, רק אתם והפרטנר הטוב ביותר עבורכם, כדי שבסופו של יום תרגישו שהבאתם את כל שעל ליבכם, שמעת והשמעתם הכל, והגעתם בשלים למעמד חתימת ההסכמה.

 

למי זה מתאים?

השירות של אורו ניתן עבור כולם – חברי הקהילה הגאה, סטרייטים, זוגות ויחידים מכל רחבי הארץ. חשוב לציין שכיום נשים אינן צריכות עוד לחכות עם התהליך לגילאי 40 פלוס, כי אפשר בהחלט להגיע לאורו גם בגילאי ה- 30.

ובאשר לעלויות, השירות כולו עולה רק כמה אלפי שקלים, כאשר שכר הטרחה של עורך הדין כבר כלול. כל זאת במסלול מדויק ויעיל החוסך הרבה זמן, עיכובים ותסכול, ועם סיכויי התאמה גבוהים ואפשרות אמיתית להיות הורים מאושרים במבנה של הורות משותפת.

לפרטים נוספים ותיאום פגישה ראשונה, התקשרו ישירות אל אוהד ב- 050-555-4464 או אל רועי 052-378-6199.

צילום – תהל אזולאי.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן