הוצאת אזרחות רומנית עושים עם המשרד הנכון

מבקשים לקבל אזרחות רומנית? רוצים להוציא דרכון רומני? כדאי שתעשו זאת עם משרד עורכי דין שתחום זה הינו התמחותו העיקרית.

 

אין ספק שאזרחות ודרכון רומני מעניקים לבעליהם יתרונות רבים, מעצם היותה מדינה שהצטרפה יחסית לא מזמן לאיחוד האירופי. יחד עם זאת, מדובר בתהליך בירוקראטי מורכב הדורש בין היתר השגת מסמכים רלוונטיים מרומניה והוצאת אישורים נוטריונים. על מנת שיתנהל על הצד הטוב ביותר כדאי שתפנו לחברת עורכי דין דגני העוסקת בתחום כבר שנים רבות, ומעניקה לכל לקוח ליווי איכותי, יעיל ומוצלח.

 

היתרונות שבאזרחות רומנית

 

ישראלים רבים מבקשים להוציא אזרחות ודרכון רומני בזכות היתרונות הרבים כמו לגור, לעבוד, ללמוד, לרכוש נכסים ולבצע עסקאות במדינה זו. ואם לא די בכך, מעצם היותה חברה באיחוד האירופאי, אזרחות ודרכון רומנים מאפשרים לעבוד וללמוד ולבצע עסקאות בכל מדינה אחרת שבאיחוד. בנוסף, אזרחות אירופאית שדרכון אירופאי מעניק מקלה גם בהנפקה של ויזת עסקים לארה"ב.

משרד המתמחה ברומניה

חברת עורכי דין דגני קיימת כבר משנת 1973 ופעילה בכל תחומי המשפט האזרחי והמסחרי בישראל, לרבות בכל הקשור לידני צוואות ומקרקעין. החל משנת 2001 המשרד מקיים קשרים שוטפים עם גורמים ורשויות שונות ברומניה ופיתח מומחיות בהוצאת אזרחות ודרכון רומניים. זאת לצד נושאים נוספים הקשורים למדינה זו, לרבות השבת רכוש שהולאם, קבלת פנסיה וליווי משפטי צמוד של עסקאות שונות. יכולות אלו מבוססות על שיתופי פעולה עם שישה משרדי עורכי דין ברומניה, בעלי התמחות בתחומי משפט שונים. ואם לא די בכך, למשרד יש את היכולות והקשרים הנכונים ברומניה להוצאת בקשות ללימודים גבוהים במדינה וקבלת ויזות לימודים וגם ויזות עסקים.

תהליך קבלת אזרחות רומנית

תהליך קבלת אזרחות רומנית מיועד עבור עולים יוצאי רומניה הרוצים לחדש אזרחותם, לצאצאי אזרחים רומנים וצאצאי בעלי אזרחות מחודשת. הוא מתחיל בהליך יחסית מהיר של בדיקת זכאות לקבלת אזרחות באופן מדויק ויעיל. לא אחת בגין פטירת אנשים או שינוי שמות, המשרד גם מסייע באיתור מסמכים רלוונטיים ברומניה כמו תעודות לידה שניתן להשיג רק במקום הלידה המקורי. כל זאת ועוד מבוצע תוך הקפדה על מילוי, תרגום והגשה מלאה ונכונה של שורה ארוכה של מסמכים רלוונטיים, כגון תעודת יושר מישראל, תעודת נישואין מקורית, עדות על אזרחות ישראלית, תעודת לידה וכדומה. כך למשל, די בטעות במספר או אות אחת במסמך בכדי לגרום לדחיית הבקשה על ידי השלטונות ברומניה.

בהמשך, מסמכי בקשת האזרחות המלאים נשלחים לשגרירות רומניה, הבוחנת אותם בפרוטרוט ורק לאחר שנמצאו מתאימים הם מועברים למשרד המשפטים הרומני הבודק את הבקשה בתהליך ארוך ומורכב. בסיומו היא מועברת לאישור סופי של ממשלת רומניה. לאחר שלושים ושלושה חודשים מרגע קבלת האישור הסופי, יש להגיע לשגרירות רומניה בכדי להישבע אמונים לשלטונות המדינה. לאחר מכן, על מגיש הבקשה ליידע את שלטונות רומניה אודות כל שינוי במצבו האישי, ורק אז ניתן לגשת לשגרירות קבלת הדרכון המבוקש.

לקבלת עוד מידע אודות הוצאת אזרחות ודרכון רומני צרו קשר עם חברת עורכי דין דגני בטלפון 03-5228899.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן