ההבטחה החדשה בעולם עיצוב שמלות כלה

היא אמנם צעירה אך כשרון העיצוב של מוריאל מרקיע שחקים.

אל ענף שמלות הכלה בארץ הצטרף בשנים האחרונות קול חדש וייחודי של המעצבת מוריאל, שמושך תשומת לב לא רק בביצה המקומית אלא בעולם כולו. למעצבת הצעירה כבר יש כמות נכבדה של עוקבים ברשתות החברתיות ונשים מכל רחבי הארץ מגיעות לסטודיו שלה בקריות, בכדי לזכות בשמלת כלה ייחודית ויפיפייה פרי עיצובה.

 

שמלות אופנתיות בקו קליל ומעודן

קולקציית שמלות הכלה החדשה של מוריאל מציעה דגמים אופנתיים בגזרות מחמיאות, בעלי קו קליל, רך ומעודן. המוטיב המוביל בקולקציה מרהיבה זו הינו הפרפר הלבן, ממנו מוריאל עפה בחופשיות לקשת רחבה של שמלות  כלה יוקרתיות, בקו שנע בין הצמוד לזורם עם שכבות ושקיפויות. למעשה כל אחת משמלות הכלה של מוריאל הינה עולם שלם שעומד בפני עצמו, עם שילוב נכון, יצירתי ומחמיא של פריטים שונים כמו טקסטורות, בדים וחרוזים. את ההשראה לקולקציה העכשווית קיבלה מוריאל מאהבתה לטבע, מנופים שנחרטו בזיכרונה בטיוליה ברחבי העולם, ממרחבי המדבר, צבעוניות ועדינות הפרחים, קלילות נוצות הציפור וכל אלמנט טבעי אחר שיש בו חן ותנועה.

 

שמלות כלה מושקעות שמעוצבות בקפידה

כל שמלת כלה היוצאת מהסטודיו של מוריאל עשויה מבדי יוקרה ומעוצבת ונתפרת ביד מיומנת וקפדנית, תוך שימת דגש על כל פרט בבגד, מתפר ועד חרוז. כמו כן, בשמלותיה היפיפיות מוריאל משלבת אלמנטים אופנתיים לרבות דייטלים ייחודיים, שובלים נשפכים וארוכים לצד בדי טול, בדים מנצנצים, בדים שקופים, בדים חלקים, בדי משי, פשתן, תחרות יוצאות דופן ועוד מגוון פרטים מעניינים. אלמנטים אלו משתלבים לכדי שמלות כלה מרהיבות שמשחקות בין עדינות לעוצמה, זרימה וצמידות, ופשטות מול עושר.

 

מותג מבוקש ומצליח

הסטודיו של מוריאל השוכן בקריית חיים זוכה להצלחה מרשימה ומושך אליו נשים רבות, לא רק מהקריות וחיפה אלא מכל רחבי הארץ, המבקשות לזכות בשמלת כלה יוקרתית וייחודית פרי עיצובה של המעצבת העולה. דגמי המעצבת זוכים לעניין רב ברשתות החברתיות עם רשימה ארוכה של עוקבים, ואם לא די בכך, ההצעות המפתות לא מפסיקות לדפוק על דלתה. למשל, הצעות לכתבות במגזינים נחשבים בחו"ל והצגת הקולקציה האחרונה שלה בשבוע אופנת כלות בארץ.

 

מי את מוריאל?

 

למרות גילה הצעיר, מוריאל פעילה בעולם האופנה כבר יותר משבע שנים. ניתן בהחלט לומר שמדובר בכישרון מולד, ובמי שכבר מילדות אהבה לאייר ולשרטט שמלות. מגיל צעיר החלה לעצבה לעצמה בגדים ואהבה זו הובילה אותה ללימודי עיצוב אופנה שנתנו לה את הכלים הנחוצים ליישום רעיונותיה הבלתי נדלים. לא עבר הרבה זמן עד ששמה של מוריאל החל לבלוט בסצנה המקומית, כמעצבת מקורית ומיוחדת שיוצרת שמלות כלה ברמת דיוק חסרת פשרות, ועם סגנון יוקרתי המשלב קלאסיות עם קלילות נוצתית ועם הרבה השראת וינטג'.

 

בסטודיו של מוריאל זוכות הלקוחות ליחס בייתי וחם, ולליווי אישי לכל אורך בחירת שמלת כלה המתאימה לאישיותן ולגזרתן.

לעוד מידע ניתן ליצור קשר עם סטודיו מוריאל בטלפון 04-8210777 או 052-8350-904.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן