הגירה לישראל, הסדרת מעמד, דרכונים זרים: משרד עורכי דין בינלאומי שמביא תוצאות

משרד עורכי דין "כהן דקר פקס, ברוש" התחיל כמו הרבה מיזמים עסקיים ממפגש בין קולגות. ארבעה עורכי דין שעבדו במשרד מבוסס באזור ירושלים. ארבעתם עלו ארצה בשלב מסוים בחייהם או שהיו דור שני למהגרים, ועסקו בצורה כזו או אחרת בתחום ההגירה. היכרות אישית מעמיקה עם דיני הגירה, והחזון להפוך למשרד בינלאומי מצליח בתחום, גרמו בסופו של דבר להקמת משרד עצמאי, בשנת 2012, אשר כיום נושא את שמות ארבעת השותפים.

 

היכן נמצאים משרדי עורכי דין כהן, דקר, פסק, ברוש?
למשרד יש שני סניפים מרכזיים: סניף ירושלים וסניף תל אביב, אולם עורכי הדין במשרד מעניקים ייעוץ וסיוע משפטי בכל רחבי הארץ. 

 

התמחות הדגל של המשרד: תחום ההגירה בארץ ובעולם
במרוצת השנים משרד כהן, דקר, פקס וברוש צבר ניסיון עשיר ומוניטין רב בתחום ההגירה, ויזות, רילוקיישן, אזרחויות זרות וסיוע לישראלים ולקוחות מסביב לעולם להשיג דרכון זר או דרכון אירופאי נוסף, זאת על בסיס מציאת שורשים משפחתיים, כולל אזרחות על בסיס השקעה והגירה למדינות שונות:

  • הגירה למדינות קנדה, ארה"ב, אנגליה וישראל
  • דרכון אירופי: פורטוגל, אוסטריה, רומניה, בולגריה, צרפת, הולנד, פולין, ליטא וכו'
  • הסדרת אזרחות אמריקאית, גרין קארד וויזה לארה"ב
  • אשרת עבודה בארץ ובחו"ל
  • רילוקיישן והגירה למדינות אחרות לזמן קצר או קבוע
  • ייצוג מול קונסוליית ארה"ב והשגרירות האמריקאית
  • ייצוג מול רשויות קנדה ושגרירות קנדה בישראל
  • עלייה במסגרת חוק השבות, עבור יהודים ובני משפחה של יהודים
  • אשרות כגון: אשרות עסקים, לימודים, עבודה, עסקים ומגורים
  • ייצוג מול בית הדין לעררים ומשרד הפנים
  • הגירה ורישום עסקים במדינות איחוד האמירויות
  • אזרחות זרה על בסיס השקעה כספית – רכישה של דרכון נוסף 

 

הוכחת זכאות לאזרחות על בסיס קשר משפחתי היסטורי:
משרדנו בעל מומחיות וידע ייחודים בתחום ההגירה, בעיקר בכל הקשור לבדיקת שורשים, בעזרת דו"ח גנאלוגי, אשר מוכיח קשר לצאצאי מגורשי ספרד ולפיכך זכאות לדרכון פורטוגל, או הוכחת קשר לניצולי שואה אוסטריים לקבלת דרכון אוסטריה. 

 

שירות נוטריוני: ניסיון עשיר, מוניטין ותרגום נוטריוני לכל שפה
דיני הגירה דורשים תמיד הגשת מסמכים יחד עם הבקשות, לכן משרד כהן, דקר, פקס וברוש מעניק ללקוחותיו שירותי נוטריון בארץ ובחו"ל. תוכלו לקבל אימות חתימה על ידי נוטריון למסמכים משפטיים, חוזים, צוואות, אימות מסמכים זרים, חתימת נוטריון על תצהיר מתרגם ועוד. המשרד עוסק בתרגום נוטריוני במגוון שפות זרות כגון: אנגלית, רוסית, סינית, צרפתית, ערבית, גרמנית, הולנדית, רומנית, יפנית, ספרדית ועוד. המשרד יספק לכם במידת הצורך: אימות חתימה מול נוטריון, תרגום נוטריוני, ייפוי כוח, אישור נוטריוני להצהרת מתורגמן ואישור אפוסטיל של משרד החוץ או בית המשפט, הכל על פי הדרישה החוקית. 

 

התפתחות המשרד לתחומי עיסוק נוספים: מקרקעין, דיני משפחה, פשיטת רגל
משרדנו העניק טיפול משפטי מעולה ללקוחות בתחום ההגירה, לכן הלקוחות ביקשו את הסיוע המשפטי של עורכי הדין שלנו גם בתחומים אחרים. וזאת בשל ההיכרות, האמון והביטחון שהתפתחו בין הלקוחות לעורכי הדין במשרד. כך התחלנו להתפתח לתחומי עיסוק נוספים.

ישנם מקרים בהם אנו נדרשים להסדיר עניינים משפטיים כגון: מקרקעין ונדל"ן, סיוע ללקוחות לרכוש דירות או בתים, ביורוקרטיה, עניינים מסחריים, הקמת עסק בישראל, רישום חברה או עמותה, נושאים משפחתיים, אזרחיים ומנהליים, חוזים והסכמים, צוואות וירושות, הליכי פשיטת רגל וחדלות פרעון ועוד. לאור המורכבות של המשפט המנהלי, החוקתי והמסחרי בישראל – חשוב לבצע את התהליך באמצעות משרד עורכי דין מנוסה, מיומן ומקצועי שיש ברשותו את הידע המשפטי הנחוץ על מנת לסייע לנו על הצד הטוב ביותר. 

המשרד מתמחה במגוון שירותים משפטיים כגון: 

  • מקרקעין ונדל"ן
  • דיני עמותות, חברות לתועלת הציבור, מוסדות ללא כוונת רווח
  • דיני משפחה, צוואות, ירושות, ייפוי כוח מתמשך
  • המשפט המסחרי, דיני חוזים
  • דיני עבודה – ייצוג עובדים ומעסיקים
  • ייצוג בערכאות משפטיות 
  • פשיטת רגל ודיני חדלות פירעון

 

 שירותי המחלקה לדיני משפחה
משרד עורכי הדין כהן, דקר, פקס וברוש מעניק שירות משפטי בענייני משפחה. אם אתם נמצאים במציאות זוגית ומשפחתית מורכבת ואתם רוצים להתגרש, צריכים לעשות סדר בעניין הסדרי ראייה או משמורת חוקית לילדים מומלץ שתעשו את זה באופן שקול, אחראי ומחושב למען עתיד ילדיכם. המחלקה מנוהלת על ידי עורכת הדין ענת לוי מומחית לדיני משפחה, ומטפלת בנושאים כגון: מזונות ילדים, מזונות זמניים או קבועים, בקשה להבטחת מזונות, הסדרי ראייה, משמורת משותפת, תביעת אבהות, אפוטרופוס, איזון משאבים, מינוי כונס נכסים, ניהול עיזבון, סכסוכי ירושה משפחתיים, הסכמים בענייני משפחה. 

 

שירותי המחלקה לדיני משפט אזרחי ומסחרי
המשרד מעניק שירותים משפטיים במגוון תחומי המשפט האזרחי והמסחרי: משפט מסחרי, נדל"ן ומקרקעין (רכישה או מכירה של נכסי נדל"ן בארץ) צוואות וירושות, ארנונה, דיני עבודה, דיני תאגידים; חברות, אגודות שיתופיות, חברות ללא כוונת רווח ועמותות, מיסוי, הסכמים וחוזים, ליטיגציה אזרחית ומסחרית, ליווי פרויקטים בתחום התכנון והבנייה וייצוג משפטי בערכאות משפטיות בישראל, בתי המשפט ובתי הדין.

 

מה הוא ה"אני מאמין" של המשרד?
כולנו שואפים לחיות חיים שלווים, שקטים ונטולי קונפליקטים. אולם לצד האידיאל, לעיתים קיימת המציאות שטופחת על פנינו ועלולה להדיר שינה מעינינו, לגרום לאי שקט משווע ולסחבת ביורוקרטית מתישה. מדיניות המשרד היא לנסות לפתור בעיות במהירות ויעילות האפשרית, ללא סחבת או עימותים מיותרים, הכל לטובת הלקוח. יחד עם זאת, לעיתים אין מנוס, חייבים "לצאת לקרב", לכן  במידת הצורך, יודעים עורכי הדין במשרד לעמוד על זכויות הלקוחות מול הרשויות או כל צד שעומד מנגד; בין עם מדובר בעניין עסקי, או נושא משפחתי. כל עורך דין במשרדנו הוא בעל מומחיות משפטית שונה וספציפית, וכולם כאחד משתפים פעולה במטרה להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחות המשרד, בכל תיק ותיק. 

 

משרד כהן, דקר, פקס וברוש: אנחנו כאן בשבילכם!
לצד המקצוענות והניסיון העשיר שצברנו לאורך הדרך, אנו מאמינים בשירות אישי, אוזן קשבת, יחס אדיב, מומחיות ואמינות גבוהה. נשמח לסייע לכם בכל עת, אנחנו כאן בשבילכם לאורך כל הדרך. לשיחת ייעוץ ראשונית ללא תשלום צרו עימנו קשר 03-3724722


* את התמונות צילמה  שירי דקר

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן