בחירה נכונה של משרד עיצוב פנים

 

בשעה טובה, הבנתם שאתם חייבים לעצב מחדש את הבית. לפני שאתם מתחילים קראו מספר עצות לבחירת משרד עיצוב פנים, אשר יהפוך את ביתכם למקום שעליו חלמתם.

אין ספק שבית הוא יותר מארבעה קירות וגג. זהו המרחב האישי והפרטי שלנו בו אנו יכולים להיות עצמנו, לנוח, להירגע, לאהוב, להתבטא, לארח, ליצור, לבשל וכדומה. בכדי ליהנות כמה שיותר מהמרחב יש חשיבות רבה לעיצובו הנכון באופן המשרת את כל הצרכים שלנו, פרקטיים ואסטטיים כאחד. מדובר בעיצוב המבוסס על ידע מעמיק ומקיף בתחום, כפי שרק משרד עיצוב פנים מקצועי יכול לספק.

העדיפו משרד אדריכלות ועיצוב פנים

אם אתם בונים את הבית או מבצעים בו עבודות שיפוץ מאסיביות, כדאי לבחור במשרד אדריכלות מומלץ ומנוסה המספק גם שירותי עיצוב פנים. כך תבטיחו קו אחיד ורציף הן בתכנון הבית והן בביצוע העבודות, תוך הבנת צרכים פרקטיים וטכניים שונים. לא אחת איחוד שירותים אלו גם חוסך בעלויות שכר הטרחה. מעבר לכך, גם אם אתם נדרשים רק לעבודות עיצוב פנים, הבחירה במעצב בעל רקע באדריכלות תבטיח רמה גבוהה של מקצועיות וידע, לצד קשרי עבודה עם ספקים איכותיים.

המלצות ועוד המלצות

כמו בהרבה תחומים אחרים, גם בעיצוב פנים בחירת משרד מקצועי ואיכותי מבוססת על המלצות, וכמה שיותר. את ההמלצות ניתן לקבל מאנשים שאתם מכירים כמו חברים, בני משפחה ושכנים. זאת, תוך הבנת טיב השירות שסופק מבחינת שיטות עבודה, עמידה בלוחות זמנים, יחס אישי וכדומה. במידה ולא מצאתם המלצות אישיות, עברו לרשת האינטרנט וחפשו המלצות באתרים ורשתות חברתיות רלוונטיות.

בחנו את תיק העבודות

חשוב לזכור כי המלצה היא בסופו של דבר עניין סובייקטיבי, ומה שיפה ונכון עבור החברים או השכנים שלכם לאו דווקא יעבוד עבורכם. מכיוון שתחום עיצוב הפנים הינו רחב היקף ומאגד בתוכו שלל גישות, טכניקות וסגנונות עיצוב, חשוב שלא לוותר על בחינת תיק העבודות של המעצב. תיק עבודות מעיד על סגנון עבודתו של המעצב וגם יצביע על מידת הניסיון שלו בתחום.

עיצוב בהתאמה אישית

גם אם אתם אוהבים את סגנון עבודתו של המעצב, אם אינכם רוצים שהבית שלכם יהפוך ליצירת אומנות של מישהו אחר כדאי שתבחרו איש מקצוע ששם אתכם במרכז. גישה זו ניכרת כבר בפגישת ההיכרות עם איש המקצוע שמעוניין יותר לשמוע ולהכיר אתכם, מאשר להלל ולשבח את עצמו ואת רעיונותיו הנהדרים. כמו כן, היכולת לעצב את ביתכם בהתאמה אישית לצרכים הפרקטיים ולרצונות האסטטיים, ניכרת בשלבי התכנון הראשוניים בסקיצות והדמיות ממוחשבות שיוצגו בפניכם וישונו ויעוצבו עד לשביעות רצונכם המלאה.

שילוב של אסטטיקה ופרקטיקה

לצד ניסיון רב בתחום, היכולת להפוך חלל לייחודי, מרשים ומותאם במיוחד עבורכם, נדרשת להתבטא ביכולות עיצוב מקוריות, יצירתיות וחדישות, החושבות מחוץ לקופסא ומעודכנות בגישות וטכניקות עיצוב עכשוויות. במקביל, עיצוב פנים נדרש לספק מענה שלם לצרכים פרקטיים, כך שתזכו בבית שהוא לא רק יפה, ייחודי ומרשים, אלא גם במרחב שנוח ונעים לחיות בו. זהו בית שיעניק לכם פתרונות חכמים לצרכים שונים, לרבות צרכי אחסון, פתרונות תאורה, שילוב נכון של מרחבים פרטיים וציבוריים, התאמה להרגלי ניקיון ועוד.

לקבלת עוד פרטים אודות שירותי עיצוב פנים, צרו קשר עם משרד האדריכלות ועיצוב הפנים של ענת האוזר בטלפון 050-3343553.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן