איך יודעים שהמדביר מקצועי ולא חאפר

סובלים מבעיית מזיקים וצריכים שירותי הדברה? כדאי שתבדקו מראש שמדובר בגורם מקצועי ולא חאפר.

שירותי הדברה עשויים לערב חומרי הדברה חזקים ומסוכנים לבני אדם, חיות מחמד ולסביבה. לכן ישנה חשיבות רבה למקצועיות המדביר שאתם מזמינים לבית או לעסק. למרבה הצער, מחסור ברגולציה ואכיפה בתחום מאפשר גם לגורמים לא מיומנים וחסרי הסמכה לפעול, וכפועל יוצא מכך האחריות נופלת על הציבור שנדרש לגלות ערנות ולבחור בקפידה חברת הדברה. בכדי לסייע לכם בבחירה, לפניכם רשימה של עצות בסיסיות ומועילות בנושא.

 

רק גורם מורשה

הכלל הראשון בבחירת מדביר מקצועי, שהוא יהיה בעל רישיון תקף מטעם המשרד להגנת הסביבה. לשם כך בקשו כבר בטלפון את מספר ההיתר של המדביר ואמתו אותו במערכת מדבירים מורשים של אתר המשרד. מלבד בדיקה בטלפון, כאשר המדביר מגיע לביתכם בקשו שיציג בפניכם רישיון וכך תוודאו שמי שהגיע אליכם הוא אכן בעל הרישיון להדברה. זאת מכיוון שלא אחת, בייחוד בתקופות עמוסות, יש אפשרות שחברות שולחות עובדים מטעמן שאינם מורשים לעבוד בתחום. כמו כן, איש מקצוע תמיד ידאג שהרישיונות יהיה עימו ולכן אל תאמינו לגורם הטוען שאין עליו כרגע את הרישיונות, והתעקשו שלא להתחיל בעבודות טרם הצגתם.

 

מדביר מוכר ומומלץ

לאחר שוידאתם בטלפון שלמדביר יש רישיון תקף, כדאי גם שתבקשו חוות דעת אודות טיב השירות שהוא מספק. חוות דעת כאלו ניתן לקבל מלקוחות לשעבר וכן לחפש ביקורות ותגובות ברשתות חברתיות או באתרים המספקים דירוג אמין לאנשי מקצוע. בנוסף, אם יש לכם יותר ממדביר מומלץ אחד תוכלו להשוות הצעות מחיר ולבחור בהצעה המשתלמת ביותר, הן מבחינת מחירה והן מבחינת האחריות שהיא מעניקה.

 

גורם מתקדם ומנוסה

יש לדעת כי בתחום ההדברה יוצאים כל הזמן לשוק חומרים מתקדמים, אשר לצד יעילותם שמים דגש על בטיחות והיותם ידידותיים לבני אדם, חיות והסביבה. לכן מומלץ לבחור בחברה מתקדמת העושה שימוש בהדברה משולבת וירוקה. מכיוון שלכל סוג של מזיק ולכל סביבה יש להתאים חומרים ספציפיים בכמויות נכונות ומדויקות, יש גם חשיבות רבה למידת הניסיון והמיומנות של המדביר, באופן כללי וספציפית עבור המזיק ממנו אתם סובלים. הדבר יקבע רבות את יכולתו לספק מענה מקצועי ונכון שהוא גם יעיל וגם בטוח.

 

דוגמא לחברת הדברה מומלצת 

דוגמא מצוינת לחברת הדברה מקצועית מומלצת הינה גל ג'וק. החברה מנוהלת על ידי גל קצב, בעל רישיון מדביר מוסמך עם היתרים להדברת מכרסמים וחרקים של המשרד להגנת הסביבה. ברשותו ניסיון של מעל חמש עשרה שנה בתחום ומאחוריו שורה ארוכה של לקוחות מרוצים וממליצים. כמו כן, בחברה מספקים שירותי הדברה משולבת וירוקה הניכרת ביישום חומרי הדברה מתקדמים המאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה, וזאת לצד פעולות משולבות של ניטור, בקרה, מניעה וטיפול. 

מעבר לכך, מדובר בחברה מקצועית ואמינה המעניקה לכל לקוח שירות יסודי עבור מחיר הוגן ומשתלם, עם אחריות מקיפה. שירותי החברה מיועדים ללקוחות מכל מגזר – פרטי, עסקי ומוסדי, ועבור כל בעיית מזיקים כגון נמלים, תיקנים, טרמיטים, עש, יתושים, זבובים, קרציות, פרעושים פשפשים, עכברים, חולדות ועוד.

 

לפרטים נוספים אודות הדברה מקצועית צרו קשר עם חברת גל ג'וק בטלפון 

1-700-70-11-71 או בנייד 050-9955677

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן