איך בוחרים מעצבת פנים

לבחור נכון

בחירה של בעל מקצוע, ולא משנה באיזה תחום מדובר ואילו שירותים הוא מציע, עשויה לעיתים להיות משימה לא פשוטה, ובייחוד כאשר זה נוגע לבית שלנו. עיצוב פנים הוא אחד הענפים בתחום העיצוב שזוכים לאחרונה לתשומת לב רבה. אנו מבינים שהבית שלנו, מלבד העובדה שחשוב שיהיה פונקציונאלי, כדאי גם שיהיה אסתטי למראה ומסוגנן כהלכה. מעצבי פנים הם הכתובת הנכונה לפנות אליה כשרוצים לעצב את הבית, בין אם לאחר בנייתו ובין אם בשל שיפוצו או הרחבתו.

 

 

איך בוחרים מעצבת פנים או מעצב? הנה כמה נקודות שכדאי לקחת בחשבון:

  1. תיק עבודות – אם אתם מחפשים מעצבת פנים כדאי לכם לבחון את תיק העבודות שלה. לראות עבודות עיצוב קודמות שביצעה בעבר ובהתאם להתרשם מסגנון העבודה שלה וכלל האלמנטים שאותם היא בוחרת לשלב. על מעצבת הפנים שאליה פונים לענות על כל הצרכים שלכם. את מידת התאמתה תוכלו, בין היתר, לדעת בהתאם לתיק העבודות שלה.
  2. התמחות מסוימת – ישנם מעצבי פנים המתמחים בעיצוב דירות יוקרה, אחרים מתמחים בבתים פרטיים קטנים. ישנם כאלה המעדיפים לעבוד עם דירות קטנות בעוד שאחרים מתמקדים דווקא בדירות הגדולות, היכן שהחללים מרווחים יותר. כך או כך, מומלץ לבדוק מול מעצבת הפנים שאליה פונים האם היא מתמקדת בסגנון מסוים, בסטייל כלשהו וגם סוג של מבנים.
  3. כימיה טובה – הבית שלנו הוא אולי אחד המרחבים החשובים לנו ביותר. עליו לספק לנו את האינטימיות שבה אנו מעוניינים ואת כל האלמנטים והפתרונות השונים שיהפכו את חיינו לנעימים ונוחים יותר. כימיה טובה עם מעצבת הפנים שאותה אנו בוחרים תבטיח לנו את העיצוב הנכון לנו, זה העונה על כל הצרכים. כימיה טובה מאפשרת תקשורת מוצלחת בין כל הצדדים והבנה טובה של סגנון החיים המתבקש וכלל האלמנטים הנדרשים בבית כדי ליצור את המרחב המתאים. את כל זה אפשר יהיה לדעת כבר בפגישה הראשונה עם מעצבת הפנים או בשיחה הטלפון המקדימה איתה.
  4. כמה זה עולה – שירותים אלה מוצעים בטווח רחב של מחירים. עיצוב הפנים מתייחס למגוון של נושאים ועל כך העלויות שונות בין לקוח אחד למשנהו. חשוב מאד לבדוק מראש כמה עולים השירותים ומה כוללות עלויות אלו בפועל.

 

 

זקוקים לשירותי עיצוב פנים? שרונה גרינברג מעצבת פנים היא הכתובת הנכונה עבורכם. שרונה תתאים לכם את שירותיה תוך התייחסות לכלל צרכיכם. לסקירת שירותיה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 052-8609502

 

 

מתעניינים בדוגמאות נוספות? בקרו גם באתר של לירז חזן

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן