אודות סברובסקי ענק הקריסטל

באתר ובסניפים של רשת ברנדס מוצעים מוצרים מובחרים של מותגי-על עולמיים, ביניהם מוצרי איכותי מעוצבים של המותג סברובסקי הכוללים טבעות, עגילים, שרשראות, צמידים, שעונים, אקססוריז ואבזרי בית. רוצים לדעת עוד על המותג סברובסקי? כדאי לכם להמשיך ולקרוא את המאמר הבא. 

 

מותג שמוביל את עולם הקריסטל
השם סברובסקי הפך למילה נרדפת בכל הקשור לעולם היוקרה והזוהר של הקריסטלים. החברה הקיימת מסוף המאה התשע עשרה פיתחה שיטה ייחודית לחיתוך וייצור קריסטלים, ולאורך השנים המשיכה לפרוח בזכות גישות עיצוב מתקדמות, יצירתיות וחדשניות ובזכות איכות גבוהה וחסרת פשרות של מוצרים. מאחורי החברה ליין רחב של מוצרים הכוללים תכשיטים, שעונים, מוצרים לבית, אקססוריז ועוד.

 

הסיפור שמאחורי המותג 
הסיפור של המותג סברובסקי החל בסוף המאה התשע עשרה באוסטריה, בבית מלאכה לחיתוך קריסטלים שייסד דניאל סברובסקי. את דרכו החל דניאל כשוליה במפעל זכוכית של אביו, בו הוא החל להגות את החזון ליצירת יהלומים לכולם. לשם כך דניאל פיתח מכונה חשמלית ייחודית לחיתוך זכוכית שהוא רשם עליה פטנט. בהמשך גם ייסד חברה משלו לחיתוך של קריסטלים. בעזרת שיטת העבודה של סברובסקי דרך כוכבו של ענף הקריסטלים, שהחלו להופיע בכל מקום על גבי תכשיטים, נברשות, עיטורי שמלות, בשעונים ועוד.

הצלחתו של המותג גם נובעת מגישה השואפת כל הזמן להתקדם ולחדש. כך למשל, בעשור האחרון של המאה העשרים המותג פיתח רשת קריסטל עם אריג נוצץ וגמיש שבמהרה השתלב בתוך עולם האופנה והתכשיטנות ופרח בשנות האלפיים בתוך עבודות של מעצבי על ידועים.

כמו כן, בסוף המאה העשרים המפעל הפך לקולקטיב ששיתף פעולה עם מעצבי אופנה מובילים במטרה להחדיר את הקריסטלים לעולם האופנה והעיצוב. ואכן, לצד המותג ניתן למצוא רשימה ארוכה של מעצבים ששיתפו עימו פעולה, ביניהם אלכסנדר מקווין, פרואנסה שולר, אלכסנדר וואנג ועוד. 

למעשה, מאז היווסדו המותג תמך ביותר ממאה חמישים מעצבים מכל רחבי העולם, להם הוא סיפק מיליוני קריסטלים שהובילו ליצירת עבודות מיוחדות מעוררות השראה. כיום המותג נושא מאה עשרים וחמש שנים של התמחות ויצירה, עם גישה שכל הזמן שואפת להתחדש, הן מבחינת חומרי גלם והן מבחינת טכניקות עיבוד ועיצוב.

 

יצירה איכותית ששואפת קדימה 
בסדנאות של חברת סברובסקי מבצעים הליך ייצור פורה וייחודי השם דגש על מלאכות מיומנות בעבודת יד, ועל עיצוב בעל משמעות. זאת לצד רמה גבוהה וחסרת פשרות של ביצוע וגימור, עם תשומת לב לכל פרט. כמו כן, בחברה כל הזמן בוחנים מחדש את עולם הקריסטלים ויוצרים פריטים חדשים מבחינת עיצובם, צבעיהם וגודלם, בדגש מיוחד על פיתוחים בתחום השיבוץ, הציפוי והחריזה בקריסטלים. כל זאת לצד מודעות סביבתית גבוהה והעדפה של שיטות עבודה, ייצור ושיווק ברות קיימא וירוקות.

כך סברובסקי הפך למותג יוקרה עם יצירות מיוחדות העושות שימוש בסוגים רבים ושונים של קריסטלים, המציגים משחקי אור מרהיבים לצד רמות בלתי מתפשרות של דיוק, חזות דינמית וקלילה, ועם גימור מעודן השואף לשלמות.

 

להזמנת מוצרי המותג סברובסקי
הזמנת מוצרי המותג סברובסקי מוצעת בקלות ובבטחה ישירות דרך האתר שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, הגיעו לאחד מהסניפים שלנו או צרו קשר עם ברנדס בטלפון 1700-500-768.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן