מעצבת פנים והום סטיילינג שרואה את הדרך

עיצוב פנים והום סטיילניג יהפכו את ביתכם למקור של אושר ושלווה, אם המלאכה מבוצעת בתשוקה ובראייה הוליסטית של הדרך.

 מעצבת הפנים וההום סטיילינג עדית לוי, מתמחה בתכנון ועיצוב בתי מגורים וחללים מסחר, פועלת מתוך תשוקה לתחום ,בשאיפה ליצור מרחבים המשלבים הרמוניה ופונקציונאליות. יצירת המרחבים מושתתת על דיאלוג פורה מול הלקוח, ומתן חשיבות רבה לדרך ולתהליך מקצועי, יצירתי ומלא בהקשבה וסובלנות.

עדית לוי – מעצבת פנים והום סטיילינג

עדית לוי היא בעלת סטודיו לעיצוב פנים והום סטיילניג ברמת גן, המביאה כלים עדכניים וידע מעמיק בכל הקשור לעיצוב ולהלבשת חללים – לרבות וילות, דירות, פנטהאוזים, משרדים, ולובי של מגדלי יוקרה. עדית החלה את דרכה בשוק ההון והביטוח בעל תואר ראשון והסמכה כמאמנת אישית. לפני כ-7 שנים מצאה את ביטויה האישי בעולם העיצוב, ממנו פרצה לקריירה מצליחה שאפשרה לה להפוך את אהבתה ליצירה ואסטטיקה למקצוע פרקטי ומבוקש. מאז שפתחה את הסטודיו ,הספיקה לעצב ולהלביש מגוון מתחמים, בתים וחללים. את לקוחותיה היא מלווה בהרבה הקשבה וסובלנות לכל אורך התהליך, החל מגיבוש הקונספט, תכנון המרחב, יצירת תוכנית עבודה, בחירת חומרים ופלטת הצבעים, ועד לליווי עבודות העיצוב וההלבשה לקבלת חלל הרמוני המיישם את רצונות, צרכי וחלומות הלקוח.

מעצבת פעילה ומוערכת

עבודות עיצוב הפנים וההום סטיילינג  של עדית לוי זוכות להערכה רבה ולהדים בתקשורת.

בעלת הבנה מעמיקה לגבי חשיבות של תכנון חלל , ניחנת בחוש אסתטי ייחודי ותשוקה עזה למקצוע . חושבת מחוץ לקופסא ומספקת מענה עיצובי פונקציונלי מותאם ללקוחותיה .

כך למשל, עדית תכננה מחדש דירת קבלן בתל אביב שדייריה ביקשו ליצור חלל מגורים בסגנון אירופאי כדירת בוטיק נעימה וחמימה, עם קווי עיצוב מודרניים, ברורים ונקיים. הדירה אופיינה בגווני מונוכרומטי עם נגיעות קלות של צבע, פתוחה לקו הנוף. בסלון הדירה קיר שחור שבתוכו נטמעת הטלוויזיה, חדר שינה רך ובהיר עם פרקט עץ והרבה חלונות, שבתוכו חדר רחצה, וכן משרד ביתי הפונה למרפסת, שופע באור טבעי, עם חלונות אלומיניום מבודדים המספקים הפרדה משאר הבית ורמה גבוהה של שקט.

דוגמה נוספת הינו בית ישן ברמת גן, בן ארבעים שנה, שהיא שיפצה מהיסוד. לפי בקשת הלקוח הושם הדגש על החדרת נוף ואור טבעי לבית, על ידי פתיחת ויטרינות בסלון, במטבח ובפינת האוכל. כמו כן הורדו קירות הפרדה בין המטבח לסלון ליצירת חלל אחד גדול, מואר ופתוח, וכך גם נעשה בחדר השינה בו בוטלה מרפסת צרה וקטנה לטובת סוויטת הורים מרווחת הכוללת חדר רחצה וחדר ארונות.

עוד קצת על הום סטיילניג

שירותי ההום סטיילניג של עדית לוי, לצד שירותי עיצוב הפנים, מגולמים בתהליך יעיל וקצר המורכב מפגישה אחת או ממספר פגישות בודדות, לרבות אפשרות לליווי יום קניות. הפגישות מיועדות לרענן ולשדרג החלל הנתון ללא צורך בשיפוץ מאסיבי. תפקידה של עדית לעזור בהבנת המראה הכללי המבוקש ובבחירת כל אותם פריטים קטנים שהופכים את החלל לבעל אמירה ונוכחות, כדוגמת מוצרי טקסטיל, רהיטים, גופי תאורה, אבזרי נוי, פלטת צבעים, אקססוריז וכו'.

לקבלת עוד פרטים אודות עיצוב פנים והום סטיילניג צרו קשר עם הסטודיו של עדית לוי בטלפון 053-8212175.

 

מתעניינים בפריטים נוספים לעיצוב הבית? בדקו גם את הום אנד פאשן מוצרי טקסטיל

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן