יעל דיילס בכר – אדריכלות ועיצוב פנים

מענה איכותי לכל צרכי האדריכלות ועיצוב הפנים

אין ספק כי תכנון, בניית ושיפוץ בית מגורים או עסק מהווים פרויקט מורכב. במשרדה של יעל דיילס בכר מספקים מענה שלם ואיכותי ביותר לפרויקט, החל מתכנון אדריכלי ועד לבחירת וילונות וגופי תאורה. 

במשרד הוותיק והמוערך של האדריכלית ומעצבת הפנים יעל דיילס בכר מספקים פתרונות מקיפים לכל צרכי התכנון, הבניה והעיצוב של סביבות מגורים, מסחר ועבודה. המענה מושתת על ניסיון רב שנים ועל גישת עבודה פרפקציוניסטית, המותאמת במדויק לצרכי ורצונות הלקוח ומאפייני הפרויקט תוך הקפדה על לוחות זמנים ומסגרות תקציב.

כתובת אחת מצוינת לכל צרכי האדריכלות והעיצוב

בחירה במשרדה של יעל דיילס בכר תהפוך את פרויקט הבניה שלכם להרבה יותר פשוט ומדויק. כל מרכיבי הפרויקט מתכנון אדריכלי ועד עיצוב פנים יבוצעו על ידי המשרד, בין אם מדובר בתכנון אדריכלי, עיצוב פריטי נגרות או בחירת גופי תאורה, וילונות ועוד. כל זאת בגישת בדגש על מקצוענות נטולת פשרות, תוך היצמדות ללא חריגות או ויתורים לתוכניות האדריכליות. אנשי המשרד מלווים אתכם באופן אישי וצמוד לכל אורכו של הפרויקט, עם גישה המבטיחה התאמה מלאה לסביבה הטבעית וכן לרצונות, לצרכים ולסגנון החיים שלכם.

יצירת מרחב מאוזן והרמוני

הקו המוביל את יעל דיילס בכר בפרויקטי אדריכלות ועיצוב הינו יצירת איזון נכון בין המרכיבים השונים בחלל. זאת באופן היוצר אסטטיקת יוקרה נינוחה, אלגנטית ושקטה, הנתמכת בחומרים ובפריטים השונים. כמו כן, שילוב כישוריה של יעל כאדריכלית ומעצבת פנים מעניק לה ראיה הוליסטית ומקיפה המתחילה כבר בשלבי התכנון הבסיסיים ועד ליעדי עיצוב סופיים. יכולות אלו מבוטאות בפועל בירידה לפרטי הפרטים, למשל בבחירת ומיקום אלמנטים המנצלים באופן אופטימאלי את נתוני החלל ומתקשר עם כלל התכנון האדריכלי.

שירותי אדריכלות ועיצוב פנים למגוון קהלים

משרדה של יעל דיילס בכר הוא מהוותיקים והידועים בחיפה ובצפון. לאורך השנים העניק המשרד שירותי אדריכלות ועיצוב פנים למאות פרויקטים ברחבי הארץ, עבור מגוון מטרות וקהלים מהמגזר הפרטי, הציבורי והמוסדי. בין היתר המשרד מתכנן ומעצב בתים פרטיים, דירות יוקרה, וילות,  בתי מסחר, משרדים, מתחמי הייטק, בתי קפה ועוד. כמו כן המשרד עובד מול גופים גדולים ומוכרים כדוגמת שיכון ובינוי, אפריקה ישראל, וא.ב רימונים.

מדירת לופט בצפון תל אביב ועד לווילה בדניה

הרפרטואר העשיר של יעל דיילס בכר חולש על פרויקטים רבים שזכו להערכה מעמיתים לתחום ומהתקשורת. כך למשל, יעל תכננה מחדש דירת לופט גדולה בצפון תל אביב לזוג מבוגר בקו עכשווי ואלגנטי. התכנון שם דגש על יצירת מרחב נגיש ופתוח בגווני לבן, אפור ושחור, עם חדר שינה מרווח ומפנק, גשר מרחף, אוורירי ושקוף, גלריה מעל המטבח הצופה על הסלון ומחיצה ממראות. דוגמא נוספת לתכנון ועיצוב מקיף של חלל הינו וילה בת שלושים בדניה שעברה מתיחת פנים מקיפה עבור דייריה החדשים. השיפוץ שכלל תוספות בניה הפך חלל מיושן, דחוס וכהה לסביבת מגורים מוארת ועכשווית המשלבת בין צרכי פרטיות למרחב משותף, מזמין ופתוח.

לפרטים נוספים אודות שירותי משרד אדריכלות ועיצוב פנים, צרו קשר עם

יעל דיילס בכר בטלפון 054-7878663 או צרו קשר במייל [email protected].

 

לצפייה באתר yaeldb.co.il

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן