חופשת סקי חלומית באירופה

חולמים על חופשת סקי מושלמת בסיינט מוריץ בשוויץ? רוצים לגלוש במורדות הרי סיינט כריסטינה שבאיטליה? מחפשים וילת נופש לחופשת סקי ב- Hippach אוסטריה או חבילת סקי בפס של Val Thorens בצרפת? עם קוליברי הולידייס תקבלו מענה מדויק ושלם.

בעשור האחרון יותר ויותר ישראלים גילו את ההנאה שבחופשות סקי באירופה. יחד עם זאת, רבים מתלבטים באיזו חבילה כדאי לבחור, בין אם באיטליה, צרפת אוסטריה או שוויץ, או אם לבחור בוילות נופש, בית מלון או אולי להזמין חבילת סקי כוללת. עם קוליברי תזכו למענה מדויק בזכות מבחר איכותי, רחב וגמיש של אפשרויות לנופש וחבילות סקי באתרים ובמקומות היפים והטובים ביותר ברחבי אירופה.

מתמחים בחופשות סקי

חברת קוליברי הינה מקור מהימן ומומלץ לבחירת והזמנת חופשות סקי באירופה, בזכות מבחר גדול של אפשרויות וצוות מקצועי ומנוסה. החברה מציעה ללקוחותיה מגוון עשיר של חופשות סקי בשוויץ, איטליה, אוסטריה וצרפת, באתרי סקי הטובים ביותר. זאת עם מגוון אפשרויות לינה ואירוח במיקומים הטובים ביותר שאפשר לבקש, בין אם בוילות ובקתות להשכרה, בבתי מלון או כחבילות סקי מלאות. בחברה מועסק צוות מקצועי המכיר היטב את אתרי הסקי וחלקו אף חי שנים רבות במדינות אלו ושולט בשפה המקומית. יכולות אלו מבטיחות היצע איכותי ועדכני של אפשרויות נופש, לצד יכולת להתאים לכל לקוח את הנופש הנכון עבורו עם גמישות רבה במועדי יציאה.

שלל חופשות וחבילות סקי

ההיצע הנרחב והאיכותי של חופשות וחבילות סקי של קוליברי, מאפשר לכל אחד לאתר ההצעה המתאימה לו. כך למשל, ניתן לבחור בחבילות הכוללות טיסות שכר ליעד, מיסים, השכרת רכב ואירוח בבית דירות מטופח ברמה של שלושה כוכבים, הצופה אל נוף מושלג עוצר נשימה, קרוב לאתר הסקי, אליו ניתן להגיע עם הסעות בחינם. כמו כן, אפשר להתארח בבתי דירות בגדלים שונים המצוידים בכל האבזור הנדרש לרבות מקרר, מכונת קפה, כיריים, תנור, טלוויזיה, שירותים ומקלחות. אפשרות נוספת תהיה לבחור במלון שלושה כוכבים הצמוד לאתר הסקי, בו ניתן להשכיר ציוד ולקבל שיעורים.

החופשה שמתאימה לכם

כל מי שמתחיל להתעניין בחופשות באירופה מבין שמדובר בתרבות שלמה עם מגוון גדול של אפשרויות לגלישה, טיול ובילוי. בכדי לסייע לכם לאתר את החופשה או החבילה המושלמת עבורכם, עמוד לרשותכם הצוות המקצועי של קוליברי. ביחד עמכם יבחר הצוות בחופשה המתאימה לרצונות, להגדרות התקציב ולאופי ומאפייני הנופש שלכם, בין אם בזוג, כמשפחה, בקבוצה וכו'. החברה תסייע לכם לבחור באתר סקי המתאים לרמת המיומנות שלכם, העדפות קולינאריות, טיולי כוכב מבוקשים, וכן אפשרויות בילוי ואטרקציות לילדים כדוגמת בילוי ביקב בוטיק, ביקור במוזיאון, האזנה לקונצרט, פאבים ומועדנים תוססים, שווקים מקומיים ועוד.

לפרטים ומידע נוסף אודות חופשות וחבילות סקי באירופה צרו קשר עם קוליברי הולידייס בטלפון 02-5335142. 

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן