הכינו פניכם לחורף

מוציאים את המעילים מהארון ומתכוננים לחורף? אל תשכחו להכין גם את עור הפנים לקראת שינויי העונות. ההכנה מומלצת לכולם – לנשים וגברים בכל גיל.

מצד אחד, בעונת החורף אנו פחות מזיעים ופחות חשופים לנזקי חום השמש. מצד שני עור הפנים חשוף ליובש רב, בעיקר עקב חשיפה מתמדת למזגנים, הרוחות היבשות והעזות הנושבות בחוץ, פחות לחות באוויר הקר, ובשל מעבר חד מחום לקור. כפועל יוצא מכך, מדובר בתקופה מומלצת לטיפול מעמיק בעור הפנים ושיקומו, כדוגמת שימוש בקרם לחות עשיר, מוצרי אנטי אייג'ינג, טיפולי פילינג, הסרת פגעי פיגמנטציה, טיפול באקנה ועוד.

ריכזנו מספר טיפים ועצות שיסייעו לשמור על עור הפנים חלק ונעים גם בעונת החורף הקרה:

  • העניקו לעור כמה שיותר לחות – החללים הממוזגים והמעבר החד ממקום קר לחם, מייבשים את עור הגוף והפנים. לכן יש לשקמו באופן שוטף עם קרם לחות איכותי ועשיר במיוחד, המונע הגם התאיידות של לחות ונוזלים.

 

  • המנעו מתרופות סבתא. למרות התווית הטבעית שלהן, שימוש לא נכון בחומרים (גם "טבעיים") עלול לגרום נזק משמעותי לעור הפנים. בנוסף, לא אחת מדובר בפתרונות לא מקצועיים ולא אמינים, ובמוצרים שאין עליהם פיקוח.

 

  • מכון קוסמטיקה מקצועי – בכדי להעניק לעור פנייך טיפול מעמיק עם תוצאות אפקטיביות, כדאי לגשת אל מכון מקצועי ומומלץ המחזיק בצוות קוסמטיקאיות מנוסות פרא-רפואיות. דוגמא נאה לכך מהווה מכון היופי מסודרות, המספק טיפולי קוסמטיקה מקצועיים, יעילים ובטוחים על ידי צוות קוסמטיקאיות בכיר ומנוסה. מדובר בטיפולים המטפחים ומטפלים בכל בעיה ובכל סוג של עור הפנים.

 

  • טיפולי פילינג – סוף הקיץ ותחילת החורף היא תקופה מעולה לטיפולי פילינג המפחיתים יובש בעור הפנים. זאת על ידי הסרת שכבה של תאים מתים מהעור וחשיפה של עור חדש, גמיש ורענן.

 

  • לא לשכוח את העיניים – מומלץ למרוח קרם יעודי לעיניים, בממוצע שלוש פעמים בשבוע לפני השינה.

 

  • טיפולים נוספים – החורף הוא גם עונה מומלצת לטיפולי פנים נוספים כדוגמת טיפולי פיגמנטציה וטיפולים באקנה.

 

  • מוצרי טיפול וטיפוח איכותיים – בחרי מכון העושה שימוש במוצרי קוסמטיקה איכותיים ומומלצים, כדוגמת מוצרי הטיפוח המעולים של חוה זינגבוים המסופקים בתל אביב ובמרכז על ידי מכון הקוסמטיקה "מסודרות".

 

  • להתמיד בטיפול – חשוב להבין כי הצלחתו של טיפול קוסמטי, שימור ומיקסום התוצאות, תלויים בנכונות להתמיד בו במכון ובהמשך בבית. זאת, תוך הקפדה על שימוש בחומרים וההנחיות שנתנו על ידי הקוסמטיקאית.

 

  • יש קרינה גם בחורף – למרות שיותר קר ומעונן, עור פנינו ממשיך להיות חשוף לקרינה גם בחורף ויש להגן עליו בהתאם עם חומרים מסנני קרינה לעור הפנים ולשפתיים.

 

 

  • תזונה- מכיוון שלא חם ואנו לא מזיעים, אנו נוטים לשכוח לשתות מים שכל כך חשובים לעור הפנים. לכן, גם בחורף הקפידו לשתות מידי יום לפחות שמונה כוסות מים. כמו כן הימנעו ממשקאות ממותקים ושמרו על תזונה מאוזנת ובריאה, מופחתת שומן,  עשירה בסיבי תזונה, מינרלים וויטמינים.

לקבלת פרטים נוספים אודות הכנת עור הפנים לחורף, צרו קשר עם מכון היופי מסודרות בטלפון 03-620-9661.

 

מתעניינות במוצרים נוספים לטיפוח הפנים? בדקו גם את חנות ביוטי קוסמטיקס

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן