תכשיטים למשפחה ולאמהות עם חריטה אישית

חולמת על תכשיט אופנתי עם חריטה של שם ילדך? כדאי שתיכנסי לאתר של  ג'ולרי ארט המתמחה ביצירת תכשיטי משפחה ואמהות עם חריטה אישית.

 בעידן בו הכול ממוסחר ומיוצר בדוגמאות ומודלים המוניים, עולה הצורך בפריטים ייחודיים בעלי אמירה אישית. מדובר בפריטים המייחדים ומבדילים אותנו מאחרים, וגם מזכירים את היקרים לנו מכל. הדבר נכון במיוחד לאמהות שבינינו המבקשות לבטא כמה שיותר ובכל דרך את אהבתן הרבה לילדיהן. פריטים אלו המתאימים לאמהות וגם לבני המשפחה האחרים, כוללים תכשיטים עם חריטה בעלת אמירה אישית, כמו שמספק המותג המוערך ג'ולרי ארט.

תכשיטים ייחודיים ואיכותיים

חריטה איכותית על גבי תכשיטים מעוצבים הופכת אותם לייחודיים, מקוריים ואישיים ביותר. זה בדיוק מה שמציעים בג'ולרי ארט עבור אמהות ובני משפחה, בין אם כשם של בן משפחה, ברכה, משפט העצמה או הקדשה. מדובר בתכשיטים מעוצבים בעלי משמעות ואמירה המתאימה רק לבעליהם, מותאמים לסגנון המבוקש ולסיבת הקנייה, ויכולים להיות עם חריטה התורמת באופן ישיר לחזות התכשיט, או לחילופין כחריטה עדינה ומוצנעת.

מתמחים בתכשיטים עם חריטה אישית

המותג ג'ולרי ארט פועל קרוב לעשור ומתמחה בעיצוב תכשיטים אישיים למשפחה על דורותיה השונים, בין אם כמתנה ליולדת, לאם טרייה או לסבתא, וכן תכשיטים מעוצבים לאמהות, ילדים, נערות וכדומה. כל זאת עם קולקציה רחבה בסגנונות עכשוויים וממגוון חומרי גלם, עם עיצוב מוקפד השם דגש על פרטי הפרטים, ובהתאמה מלאה לבקשות המזמין. בין היתר המותג מעצב ומייצר תליונים, צמידים, טבעות ועגילים עם חריטה, העשויים מכסף, גולדפילד, אבנים טובות, ציפוי זהב ועוד. ואם לא די בכך, תכשיטי המותג מסופקים עם אחריות מקיפה לשלוש שנים ועבור מחירים נוחים במיוחד.

מגוון רעיונות עבור תכשיטים עם חריטה לאמהות

באתר של ג'ולרי ארט תוכלו להתרשם ממגוון רעיונות לעיצוב תכשיטים אישיים עם חריטה, שהינם ייעודיים לאמהות. כך למשל, ניתן להזמין שרשרת צבא של אמא באורכים שונים עם תליון דמוי דסקית, מכסף 925 או גולדפילד, שעליו ניתן לחרוט משפט העצמה מוקדש לאמא. דוגמא נוספת הינה שרשרת תליון לבבות מעודן עם לבבות וחריטה של המילה אימוש, וכן שרשרת מעגל האוהבים עם תליון עגול שעליו חרוטה המילה אמא ובתוכו לבבות קטנים עם חריטת שמות הילדים.

כמו כן, קולקציית החברה כוללת מגוון צמידים עם חריטות לאמהות, כדוגמת צמיד ייחודי המשלב תליוני כתר ותליון משובץ, שעליהם ניתן לחרוט את שמות הילדים. זאת לצד אפשרות להזמין צמיד כדורים משולב עם תליוני ילדים שעליהם חרוטים שמותיהם.

וזוהי רק ההתחלה: באתר החברה תיהנו ממבחר עשיר של אפשרויות חריטה על גבי תכשיטים במגוון צורות וגדלים, שרשראות שם , תליונים עדינים, צמידים מיוחדים וטבעות בהתאמה אישית.

למידע נוסף על תכשיטים חרוטים אמהות ולמשפחה, הכנסו לצפות בגלריית המוצרים או צרו קשר עם המותג ג'ולרי ארט בטלפון  077-6707772.

מגוון תכשיטים נוספים ניתן למצוא בחנות התכשיטים קקטוס

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן