קנייה מתקדמת של וילונות מעוצבים

קנייה מתקדמת של וילונות מעוצבים – בלי לצאת מהבית!

רוצים לקנות וילונות איכותיים, מעוצבים ומתקדמים בהתאמה אישית, אבל עם מינימום השקעה ומאמץ מצדכם? לחברת BLINDS-US יש בדיוק את מה שאתם צריכים.

 עד היום קניית וילונות דרשה לפנות זמן, לצאת מהבית או מהעבודה ולהגיע לבתי העסק השונים בתקווה לאתר מוצרים מתאימים. חברת  BLINDS-US שינתה את חוקי המשחק ואת חוויית הקניה בשוק המקומי, והעבירה אותה מהמרחב הציבורי למרחב הפרטי. המעבר נשען על שני פרמטרים עיקריים: קניית מוצרים מתקדמת וחדשנית און ליין, ושירותי ייעוץ ומכירה בהתאמה אישית עם יועץ מטעם החברה המגיע בחינם אליכם.

פתרונות הצללה און ליין

BLINDS-US הינה חברה ייחודית בנוף המקומי המעניקה מגוון עשיר ועכשווי של פתרונות הצללה באיכות חסר פשרות. המוצרים מוצעים למכירה גם דרך חנות האינטרנט של החברה. באתר תוכלו להתרשם מקולקציות מלאות של וילונות מוכנים ואיכותיים, המסופקים בשלל מידות וגוונים. הקולקציות מורכבות ממגוון סוגי וילונות מבוקשים ואופנתיים כדוגמת וילונות זברה, וילונות גלילה, וילונות מודפסים, וילונות ונציאנים, רומאים, סקיילייט, פליסה ודואט, סילואט ועוד. יתרה מכך, מוצרי החברה מוצעים בטווח מחירים רחב ואטרקטיבי, המתחיל במאות שקלים בודדים ועולה עד לאלפי שקלים. כך כל אחד יוכל גם למצוא ולקנות וילונות מתאימים במחיר העונה להגדרות התקציב שלו.

 ייעוץ אישי אצלכם בבית

מי שמבקש פתרונות הצללה ווילונות ייחודיים, המותאמים באופן מלא לצרכי ומאפייני החלל, יוכל ליצור קשר עם BLINDS-US וליהנות משירותי ייעוץ מקצועיים בבית או במשרד. השירות שמעניק פתרון שלם לחסמים טכניים קיימים, מתחיל בתיאום ציפיות ראשוני בטלפון עבור טווח מחירים ודרישות  כלליות. בהמשך, בכדי לספק מענה הרבה יותר מפורט ומדויק לצרכי הצללה שלכם, יגיע אליכם ללא עלות ובמועד שנוח לכם יועץ מקצועי מטעמה של החברה עם מבחר של קטלוגים, דגמים ודוגמאות. היועץ יקשיב לרצונות ולצרכים שלכם ויבחן את נתוני החלל וסגנון עיצובו. על סמך המידע שנאסף יוצגו בפניכם פתרונות הצללה רלוונטיים וביחד עמכם ייבחרו הוילונות המתאימים ביותר. שירותי הייעוץ המקצועיים מעולים לצרכי השוק הפרטי והעסקי, בין היתר עבור מי שמשפץ, בונה או רוכש בית או משרד חדש, או למי שרוצה לשפר ולחדש את פתרונות ההצללה בביתו. בנוסף, השירות ניתן מול אדריכלים ומעצבי פנים.

וילונות מעוצבים באיכות חסרת פשרות

וילונות בהתאמה אישית שתזמינו מחברת  BLINDS-US יסופקו לכם לא רק בהתאמה אישית מלאה מבחינת עיצוב, גוונים, מידות ומחירים, אלא גם באיכות מוצר, ביצוע וגימור גבוהה ביותר. את הבדים לוילונות מייבאת החברה מספקים מובחרים מאיטליה, ספרד והולנד. בנוסף, את  הוילונות מייצרים בגישת IN HOUSE במתפרת הבוטיק של החברה, עם טכנולוגיות מתקדמות ובקרת איכות חסרת פשרות. כל זאת תוך עמידה בלוחות הזמנים שנקבעו מראש ועם התקנה מקצועית של הוילונות.

לפרטים ומידע נוסף אודות פתרונות הצללה מתקדמים ואיכותיים בהתאמה אישית מלאה בבית הלקוח, צרו קשר עם חברת BLINDS-US בטלפון 072-276-3696.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן