קנייה מומלצת של ציפוי ננו קרמי לרכב

גם אתם רוצים רכב נקי, מבריק ומרשים? הגיע הזמן שתשקיעו בציפוי ננו לרכב של המותג העולמי המוביל IGL Coatings, אשר מוצריו משווקים באופן בלעדי על ידי חברת י.א.ד גלובל.

 הרכב שלכם משרת ומייצג אתכם בכל ימות השנה, גם בנסיעה וגם כשהוא חונה ליד הבית או בעבודה. יחד עם זאת, רכבכם חשוף כל הזמן ללכלוך שמקורו באבק, גשם חומצי, צואת ציפורים ועוד. כמו כן הוא סובל מחשיפה ממושכת לשמש ומפגיעות שונות, כך שחזותו בשוטף רחוקה מלהיות מרשימה. לפני שאתם מוותרים על מראה רכבכם, כדאי שתכירו את האפשרות של ציפוי ננו קרמי. הציפוי המתקדם מגן על הרכב מפני שריטות ושפשופים, מונע הדבקות אבק ולכלוך, וגם מעניק לו חזות מבריקה ומרשימה.

על ציפוי ננו קרמי לרכב

ציפוי ננו קרמי הינו חומר הגנה לרכב עם רמת קשיחות הנעה בין 6H ל- 10H. הציפוי שומר על שכבת הצבע כמו חדשה ומגן על הרכב כנגד אבק, קרינת שמש, חלודה ושריטות, ומותיר אותו נקי ומבריק. הציפוי יעיל לתקופה שנעה בין שנה לארבע שנים, תלוי בסוג הציפוי הנבחר. כמו כן יש חשיבות רבה לבחירה בציפוי של מותג מוביל ומומלץ, כדוגמת המוצרים מסדרת IGL Coatings שחברת י.א.ד גלובל מייבאת ומשווקת לטובת הציבור הישראלי.

סוגים איכותיים של ציפויים

ההמלצה לקנות ציפוי ננו קרמי ממוצרים של המותג העולמי IGL Coating, נובעת מהיותה חברה בינלאומית מוערכת שציפוי הננו שלה נבחן ונבדק באופן יסודי על ידי ארגון מוכרים בחו"ל. כמו כן, הציפויים מוצעים על ידי המותג בסוגים שונים כך שכל אחד יכול לבחור במוצר המתאים לרכבו וצרכיו:

  • ציפוי פולי- ציפוי ייחודי עם שבעים אחוזי סילקה ורמת קשיחות של 8H, המעניק לצבע הרכב כיסוי חזק ומגובש המגן עליו מפני נזקי סביבה שונים ומעניק לו רמה גבוהה של ברק.
  • ציפוי קוורץ- ציפוי ננו קשה במיוחד עם מאה אחוז אטימות, דוחה לכלוך, מגדיל את רמת ההתנגדות לשריטות ושפשופים ומקשיח את צבע הרכב. מדובר בציפוי עם שמונים אחוזי סילקה שאינו פולט חומרים כימיים, בעל רמת קשיחות של 9H, ומעניק לצבע הרכב כהות וברק.
  • ציפוי קנזו- ציפוי מתקדם וייחודי מאה אחוזי סילקה עם שכבה עבה ברמת קשיחות של H10. הוא מספק הגנה וברק בסטנדרטים הגבוהים ביותר עם חזות עשירה בעלת זוהר טבעי. בנוסף לכך, לכל אורך תקופת חייו לא מצהיב, לא מותיר בועות, לא מתחמצן ולא מתקלף.
  • קוורץ פלוס- מוצר המשלב תכונות של שני סוגי ציפויים לכדי ציפוי אולטימטיבי עם רמה מוגברת של עמידות בפני כימיקאלים קשים ועמידות למשך כשלוש שנים.
  • ציפוי ez- ציפויי ננו קרמי עם רמה גבוהה של עמידות וקשיחות, המעניק איכות מצוינת של ברק והגנה לרכב, עמיד למשך כשנה.

לקבלת עוד מידע אודות ציפוי ננו קרמי לרכב, צרו קשר עם חברת י.א.ד גלובל – חומרי ניקוי לרכב, המשווקת הבלעדית של המותג IGL Coatings בטלפון 09-7666022.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן