קירגיזסטן – טיול מהמם על ג'יפים

חולמים על מסע מסתורי ומרתק אל מדינה אקזוטית ? רוצים לגלות נופים מהממים ותרבות יוצאת דופן? אם כן, טיול ג'יפים לקירגיסטן יענה על הציפיות ועוד הרבה מעבר לכך.

חבל ארץ פראי ומסתורי

אנשים שטיילו במזרח וחובבי טיולים אקזוטיים כבר הספיקו לשמוע על קירגיסטן, אבל המדינה ממש פרצה לתודעתנו בתוכנית הטלוויזיה "המרוץ למיליון". למי שלא יודע, מדובר במדינה במרכז אסיה שקיבלה את עצמאותה לפני כ- 27 שנים ויש לה גבולות עם סין, אוזבקיסטן, טג'יקיסטן וקזחסטן. מתגוררים בה היום כמעט 6 מיליון תושבים הפזורים באופן נרחב על פני אזורי פרא גדולים, ולמעשה זו מדינה שהצפיפות בה היא מהקטנות בעולם! הדבר כמובן משפיע על תחושת החופש, המרחבים והקסם שלה. בנוסף, קירגיסטן היא מדינה מתפתחת שיושביה היו נוודים באופן מסורתי, וגם היום היא מתבססת בעיקר על חקלאות ובמרבית חלקיה נדמה שהזמן עצר מלכת.

אכן, כאשר מטיילים בינות להרים הגבוהים והמושלגים, העמקים הירוקים, האגמים הגדולים והנהרות השוצפים – רואים מדי פעם מקומיים יושבים ביורטות מסורתיות, רוכבים על סוסיהם ומנהלים חיים אותנטיים ופשוטים. אם תוסיפו לכך את העובדה שהתיירות בקירגיסטן מוגבלת בהיקפה, ועדיין נמצאת בחיתוליה, תבינו עד כמה השתמרו הנופים הבתוליים שכמעט לא ניתן לראות באף מקום אחר בעולם , יחד עם הפשטות תחשפו לשמחת החיים והכנסת האורחים היפה של המקומיים המרתקים

אז למה דווקא טיול ג'יפים לקירגיסטן?

טיול ג'יפים לקירגיסטן מתאים לכל מי שאוהב להתפעל מפלאי הטבע, לטייל עם חברים ומשפחה ומחפש להצטרף לקבוצות מטיילים איכותיות שאהבת טבע ואדם מאפיינים אותם .   ביעד כמו קירגיזסטן תחוו את  הפסטורליה והשלווה, ותחשפו למקומות חדשים ומרתקים. הוא גם מתאים כמובן למי שאוהב אתגרי נהיגה בשטח, למרות שהטיול אינו מצריך כל ניסיון קודם ומלווה על ידי מדריכי נהיגת שטח מוסמכים ומיומנים . אין ספק שמדובר במסע מעורר חושים ושונה מאוד מהמוכר לנו בעולם המערבי, אשר מביא את המשתתפים אל חוויות כמו לינה בבתי מקומיים, ימים של נסיעה בנופים מטריפים, התוודעות אל האפוסים הקירגיזיים והתרבות האצילית. מדובר במסע גיאוגרפי מהיפים ביותר בעולם העובר בתוך היסטוריה בת אלפי שנים עם שווקים צבעוניים, עדרי סוסים אדירים, בזי ענק מאולפים, קולינריה מרתקת, פסגות נישאות עד ל- 7,000 מטרים, ערבות אינסופיות, וימים רצופים בחוויות מלהיבות.

מסע ג'יפים מרתק בנהיגה עצמית לקירגיזסטן מאפשר למטיילים להגיע אל המקומות המסתוריים והיפים של המדינה. לכן, כדאי להצטרף לטיול ג'יפים מאורגן שמוציא אתכם לקירגיסטן בחברה טובה ובאווירה נפלאה ומרגשת.

עם מי יוצאים לטיול ג'יפים בקירגיסטן?

יש כמה חברות (לא רבות) המוציאות כיום טיולי ג'יפים למדינה. מה שחשוב הוא לבחור בחברה רצינית ואמינה כמו מאסטר-טריפ שמשקיעה במטיילים גם ברמת חווית המטייל ושמה נר לרגליה את נושא ההקפדה על בטיחות והובלה מקצועית ! הג'יפים נוחים ומרווחים ומותאמים לנהיגה מפנקת בשטח. כדי לבחור חברה שמשקיעה ובונה לכם טיול מוקפד חוויתי ואיכותי העובר במקומות היפים והמעניינים ביותר בקירגיזסטן, ועושה הכל כדי שתגשימו את החלום ותחזרו הביתה עם המון זיכרונות נהדרים. כמובן, חברה רצינית תשים את הדגש על הבטיחות לכל אורך ימי הטיול, כאשר את המסע מובילים מדריכים מיומנים בנהיגת שטח, ומדריכי טיולים מקצועיים המוסיפים עומק וערך מוסף של ידע והיכרות עם ההיסטוריה, הגיאוגרפיה והתרבות המקומית.

לפרטים נוספים על קירגיסטן, טיול ג'יפים והזמנת מקום בקבוצה הבאה,
התקשרו אל חברת מאסטר-טריפ בטלפון 0778-110-880.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן