פתרונות מתקדמים ונכונים לעיצוב וריהוט סביבת עבודה

מעוניינים לעצב מחדש את סביבת העבודה ולהפכה למקום שנעים לעבוד, לשהות ולבקר בו? לחברת שיווק עולמי יש מגוון פתרונות ריהוט משרדי ומוסדי.

 

הרבה חברות ועסקים, וגם אדריכלים ומעצבי פנים העובדים עם המגזר העסקי והמוסדי, נדרשים לפתרונות יעילים ומתקדמים לעיצוב סביבות עבודה. חברת שיווק עולמי, המייצרת ומספקת ריהוט משרדי, מציעה מבחר עשיר של פתרונות ריהוט איכותיים, ייחודיים וסטנדרטיים, לרבות כאלו המסופקים לפי הזמנה ובהתאמה מלאה לתוכניות אדריכלות.

 

פתרונות החברה עומדים בכל דרישות התקן הישראלי והאירופאי, תוך הקפדה על חומרי גלם איכותיים, רמת גימור גבוהה, ומגוון עיצובים, ריפודים וצבעים. הפתרונות כוללים בין היתר שולחנות, ארונות, כונניות, דלפקי קבלה, יחידות מגירה, לוקרים, כיסאות ושלוחות. כל זאת עם שירות אישי ומקצועי, אספקה מהירה ומחירים אטרקטיביים במיוחד.

 

נוחות סביבת העבודה

בין אם מדובר במשרד, מוסד חינוכי, מרפאה או כל סביבת עבודה אחרת, יש חשיבות רבה להיותה מקום שנוח לעבוד, ללמוד ולשהות בו. הנוחות של סביבת העבודה והיותה מספקת תנאים התומכים בפעולות מונוטוניות כמו ישיבה והקלדה במחשב, מונעת נזקים רפואיים ושומרת על בריאות העובדים, מעלה את רמת הריכוז והערנות שלהם, וכך גם תורמת להגדלת תפוקתם.

 

את הנוחות בסביבת העבודה מייצרים בעיקר על ידי בחירה נכונה של ריהוט איכותי כדוגמת כיסאות ארגונומיים עם גמישות בתנוחות ישיבה, לצד שולחן עבודה בגובה מתאים לשימוש במחשב, מענה טלפוני וכתיבה. כמו כן, נוחות העבודה נמדדת גם במובנים של ארגון וסידור יעיל של המקום, באמצעות פתרונות אחסון שונים כמו ארונות, מדפים ומגירות. מדובר בפתרונות אחסון השומרים על חומרי עבודה ועל חזות אסטטית של המקום, ומקלים כל איתור, שליפה, החזרה וסידור של ניירת וחומרים נוספים.

 

עיצוב שמשפר תדמית וחוויית עבודה

מחקרים בתחום מצאו קשר ישיר בין חזות סביבת העבודה לבין תדמית המקום וחוויית העבודה והשהייה בו. נמצא כי שימוש נכון בצבעים, תאורה וחומרי גלם, תוך יצירת סביבה מאווררת והרמונית, משפר את תחושת השוהים, יוצר רצון לחזור למקום ותורם לשיפור הישגים.

 

יחד עם זאת, לכל סביבה יש צורך בעיצוב מתאים לאופייה, צרכיה ותדמיתה. כך למשל, יש הבדל מהותי באופן עיצוב וריהוט של משרד עורכי דין מכובד וסולידי, מכללת הנדסאים חדשנית וטכנולוגית, חדר קבלה נעים ונקי במרפאה, או במשרד פרסום תוסס ויצירתי. יתרה מכך, יש גם הבדל באופן העיצוב והריהוט של חללים שונים בארגון, בין אם מדובר בכיתות לימוד, חדר מנהלים, חדר ישיבות, פינות הסבה, חדרי המתנה, משרד וכו'.  בשיווק עולמי מספקים לכל לקוח פתרונות אישיים המתאימים לסביבת העבודה, אופייה, צרכיה ויעדיה.

 

איכות במחיר משתלם

מלבד שיקולי נוחות ועיצוב יש גם חשיבות רבה לבחירת פריטי ריהוט איכותיים לסביבת העבודה, העומדים במגבלות תקציב נתונות. הבחירה צריכה לספק פריטי ריהוט עמידים במחיר הוגן, שישרתו את מקום העבודה לאורך זמן וימנעו את ההוצאה הכספית והטרחה שבחידושם והחלפתם באופן תכוף.

 

לפרטים ומידע נוסף אודות פתרונות ריהוט ועיצוב של סביבת עבודה, צרו קשר עם  שיווק עולמי בטלפון 052-3886479.

למידע על מדפים ופתרונות ואחסנה לבית >>

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן