על בטיחות אש בבניינים

חדשות לבקרים אנו שומעים על אסון בבניין שעלה בלהבות בארץ או בחו"ל. בכדי להימנע מאסונות אלו יש להקפיד על יישום תקנות בטיחות אש בבניינים.

נושא תקני האש רלוונטי עבורכם בין אם אתם עובדים בבניין משרדים או גרים בבניין קומות, ובוודאי אם אתם משמשים כוועד בית, מספקים שירותי ניהול, תפעול ותחזוקה של בניינים, או קבלנים ויזמי נדל"ן. מדובר בנושא המעוגן בחוק בתקנות מפורטות הנאכפות כיום יותר מאי פעם, המיועד להציל חיים ולמנוע פגיעה בתכולה. בלעדיו לא תזכו לרישיון עסק או לאישור אכלוס. יש לטפל בו בעזרת חברה מקצועית ומומלצת כחברת מיקוד תקשורת וביטחון בע"מ, המוסמכת להתקין ולתחזק מערכות בטיחות לגילוי וכיבוי אש.

תקני בטיחות אש

תקני בטיחות אש, שחלקם ייחודיים לארץ וחלקם אומצו מתקנים אמריקאים, מקיפים את כל סוגיות הבטיחות בתחום. הסוגיות כוללות בין היתר תכנון והקמה של מערך בטיחות האש ברמה מותאמת למאפייני המבנה וייעודו ורמת הסיכון שהוא מהווה לסביבתו. על פי מאפיינים אלו ייקבעו סוג המערכות הנחוצות בבניין ומיקומן, והתשתיות החיוניות עבורן. המערכות כוללות בין היתר רכזת בטיחות, גלאים מסוגים שונים, מערכת מתזים לכיבוי שרפות, משאבות כיבוי אש ופתרונות לפינוי ושחרור עשן. זאת לצד תכנון נכון של אזורים בטוחים, פנל כבאים, מערכות כריזה, מטפים, גלגלונים, ארונות כיבוי אש וכו'.

פועלים על פי כל התקנים

בחברת מיקוד תקשורת וביטחון, הפועלת בתחום כבר קרוב לשלושה עשורים, כל העבודות והפרויקטים של בטיחות אש בבניינים מנוהלים על פי דרישות התקנים כדוגמת תקן 1001 העוסק בהתאמת מערכות אש למאפייני הבניין, או תקן 1220העוסק בבטיחות אזורי סיכון בהתאם לרמה שלהם. כל זאת במטרה לספק מענה כמה שיותר בטוח בפני אש בבנייני מגורים, משרדים, מפעלים, מרכזי קניות ועוד.

מענה שלם לכל צרכי הבטיחות באש

בחברת מיקוד תזכו למענה מקצועי ומקיף בנושא בטיחות האש בסטנדרטים הגבוהים ביותר של מקצועיות. המענה מתחיל בתכנון מערך בטיחות האש מתקדם וחכם, מותאם גודל, גובה ומאפיינים נוספים של המבנה, החומרים ממנו הוא עשוי, חומרים שהוא מכיל, כמות האנשים השוהים בו וסמיכות לבניינים נוספים. לאחר מכן החברה תעבור להתקנה מלאה של המערכת על ידי טכנאים מוסמכים שגם ידאגו בהמשך לצרכי תחזוקת המבנה, גם לאחר שפגה שנת האחריות. המענה כולל תכנון התקנה ותחזוקה של מערכות גילוי עשן ואש ומערכות כיבוי אש מתקדמות ותקניות של יצרנים מובילים. המערכות כוללות בין היתר רכזות, מערכות כיבוי במים, גז וקצף, מערכות לגילוי וכיבוי אש בארונות חשמל וחדרי שרתים, מערכות התראה המשלבות טלפון כבאים ומערכות כריזה, וכן מערכות מתזים לגילוי וכיבוי שרפות. כל זאת מוצע בשילוב מערכות נוספות במבנה אבטחה, תקשורת, בית חכם, בקרה וכדומה.  

לקבלת עוד מידע ופרטים אודות בטיחות באש בבניינים, הינכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת מיקוד תקשורת וביטחון בע"מ בטלפון 1700-502-501.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן