חופשה חלומית באגם גארדה

"תן לי רק מקום להתקלח ולשים קצת את הראש" הוא משפט שנשמע לא פעם, בעיקר מתיירים מנוסים שיודעים שכאשר יוצאים לכבוש את ניו-יורק, לונדון, פריז או רומא, הרי שהדבר החשוב ביותר הוא המיקום. כלומר – מוטב להסתפק במלון נקי, גם אם לא מאוד מפנק, אך במיקום מרכזי, מאשר מלון מרווח יותר עם עוד כוכב – ובופה מפנק יותר בארוחת הבוקר, שנמצא בפרבר מרוחק.

כאשר מדובר בחופשה עירונית, הכלל הזה הוא לרוב נכון: תמיד כיף להיות קרוב למרכז ההוויה האורבאנית הסואנת שהפכה כרך גדול לידוע בכל העולם. לעומת זאת, כאשר יוצאים לנופש, הכלל הזה משתנה מהקצה אל הקצה: חלק מנופש הוא לא רק טיול תזזיתי בין אטרקציה אחת לשנייה, אלא גם להישען מעט לאחור, להביט מהמרפסת על הנוף היפה, להתפנק בבוקר במשך עוד שעה במיטה מרווחת, למלא את האמבטיה בקצף – וכמובן, אם מטיילים עם ילדים, לדעת שהבריכה קרובה ושיש גם פעילויות עבורם, כדי שגם אנחנו, ההורים, נוכל לנוח ולא להפוך "צוות הווי ובידור" בעל כורחנו, לדור שלם שדורש קצת אקשן…

עכשיו הוסיפו לחופשה הזאת את נופיו הקסומים של אגם גארדה בצפון איטליה, את האוכל המשובח, את היין המקסים, את הרוגע, הרוח הקלה על פני המים, ההרים הנישאים באופק… כן, כל מה שאנחנו צריכים עכשיו כדי להרגיש שאנחנו בחופש הוא כוס יין ומבט ישיר אל הנוף.

זאת הסיבה שכאשר מתכננים חופשה מהסוג הזה, המלון, הדירה או הווילה, הם כבר הרבה יותר מאשר מקומות "להניח קצת את הראש", הם הופכים למרכיב חשוב, אולי החשוב ביותר, עבור הנופשים: סידורי לינה נכונים, הם אלה שיכולים לעשות את ההבדל בין חופשה שתישמר לעד בזיכרוננו כמקסימה ומענגת, לבין חוויה מעט בנאלית – שלא לומר מתחת לזה.

 

ביניים: כסף הוא לא הכל

איך בוחרים את המקום שבו נרצה ללון ליד אגם גארדה? הנטייה הראשונה של רובנו היא להתאים את הלינה לתקציב. תקציב הוא כמובן שיקול חשוב בתכנון חופשה, אבל חשוב אף ממנו הוא התאמה בין הציפיות שלנו מהחופשה לבין האופציות השונות המוצעות לנו מסביב לאגם הקסום הזה. לא בהכרח המקום היקר ביותר יהיה גם הטוב והמפנק ביותר, ולמעלה מכך: לא תמיד המקום המפואר ביותר יהיה גם זה שיתאים ביותר לסוג החופשה שאנו מקווים לבלות. כך למשל, מי שמתכנן חופשה זוגית רומנטית, הרחק מהעבודה והילדים, לא ירצה למצוא את עצמו מוקף בילדים של אנשים אחרים… ולעומתו, מישהו שמתכנן חופשה משפחתית, לא ירצה להתגורר במלון-בוטיק שבו צריך לבקש מהילדים שישמרו על השקט.

לחברת GoItaly  יש לא רק את המגוון הגדול ביותר של חדרי מלון, כפרי נופש, וילות, דירות – וכל פתרון אחר לאירוח: מהפונקציונאלי ועד ליוקרתי ביותר, לכל מטרה ולכל גיל, אלא שיש לה גם את ההכרות הטובה ביותר עם האזור, המומחים הגדולים ביותר שיכולים לייעץ לכם ולסייע למצוא את אפשרויות הלינה הטובות ביותר עבורכם, כאלה שיתאימו למאווייכם, לתקציבכם, ויספקו לכם את התנאים האידיאלים ליהנות מהחופשה המושלמת.

צפו בבתי מלון מומלצים באגם גארדה >>>

HOTEL PARCHI DEL GARDA

הפתרון האולטמיטיבי למשפחות עם ילדים שמרכז החופשה שלהם צפוי להיות הפארקים הנהדרים של אגם גארדה: "גארדלנד", פארק המים, הסרטים – ושלל האטרקציות לילדים בגילם ובנפשם שבאזור גארדה.

ה "פארקי דל גארה" הוא מלון חדיש שנמצא במרחק של כ 700 מטרים מפארק השעשועים ובמרחק של שני קילומטרים בלבד מפארק המים ופארק הסרטים. בניגוד לכפרי נופש שבהם הלינה היא בדירות, וילות או בקתות, כאן מדובר במלון לכל דבר ועניין, אידיאלי למי שמעדיף שירותי מלון צמודים של 24/7 על פני מגורים בכפר נופש. החדרים מרווחים מאוד, כולל חדרים ל 4-5 נפשות. הקרבה לאטרקציות המיועדות לילדים הופכת אותו לאידיאלי במיוחד עבור משפחות עם ילדים קטנים יותר: אין צורך להכניס אותם לרכב, לחשוש שמא יחושו לא טוב מטלטולי הדרך אחרי יום של ממתקים… או לחילופין – שלא יירדמו בטרם מקלחת. אם אתם הורים צעירים, ה "פארקי דל גארדה", יכול בהחלט להיות הפיתרון המושלם עבורכם.

 

GARDALAND RESORT

נשארים בתחום המשפחתי, עם המלון הרשמי של פארק השעשועים הידוע: ה "גארדלנד רזורט" הוא המלון הרשמי של הפארק, מדובר במלון ברמה גבוהה, המרוחק מפארק השעשועים מרחק של כ 800 מטרים בלבד (וקילומטר מגדות האגם) והוא פתרון נהדר למשפחות עם ילדים: חדרים משפחתיים שהופכים גם את השהייה בחדר לחוויה, שירות הסעות לפתח הפארק – וכל התוספות המפנקות שניתן לחשוב עליהן כששוהים במלון עם ילדים בכל הגילאים: דמויות מוכרות מהפארק שמסתובבות בין הילדים במלון, החנות הרשמית של ה "גארדנלד", בריכות שחייה, מסעדה איטלקית ועוד. ואם מתחשק לכם קצת נוף עירוני של מסעדות, חנויות ועוד, הרי שהעיר פסקיירה נמצאת קילומטרים ספורים מהמלון.

ממש בצמוד אליו נמצא

GARDALAND ADVENTURE HOTEL

מלון ההרפתקאות של הקבוצה המפעילה את "גארדלנד" והפארקים הסמוכים, כאן מתחלק המתחם לארבעה נושאים שעל פיהם מעוצבים החדרים וסביבתם: המערב הפרוע, ערב הקדומה של אלף לילה ולילה, האזור הארקטי הקפוא והג'ונגל… בנוסף גישה ישירה לבריכת השחייה המרהיבה ולגנים הנהדרים של הריזורט הצמוד, אטרקציות לילדים וכמובן, הסעה חופשית לפארק השעשועים.

 

ביניים: חופשת התענוגות המושלמת

עם כל האהבה לילדינו, לפעמים נעים לנו להתרחק מהם מעט – ולו רק כדי להתגעגע… ולא פחות חשוב, לגלות מחדש את הפינוק והריגושים שבחופשה זוגית מושלמת. בדיוק בשביל זה הוקם SPLENDIDO LUXURY RESORT

ה "ספלנדידו" הוא מלון ספא נפלא ויוקרתי, ממש על חוף האגם, הכולל שתי בריכות שחיה פנימיות, בריכת "אינפיניטי" ששוליה מתלכדים עם האופק ומאפשרים "מבט אל האינסוף"… ברים אמריקאיים נהדרים ואפשרות לטיפולי ספא, בין אם החדרי הטיפולים, בחדרים או אפילו על שפת הבריכה.

זהו ללא ספק המלון עם האטרקציות הקולינאריות המשובחות ביותר באזור (אל דאגה, יש חדרי כושר משוכללים במתחם כדי לאפשר לכם לשרוף את הקלוריות או לפחות למרק מעט את המצפון…) שימוש מקסים בחומרי הגלם הנפלאים של צפון- איטליה, בתבלינים, ביין ובשמן הזית, הופכים את השהייה במלון לאטרקציה קולינארית, בין אם תבחרו בארוחה קלה או בארוחה מפוארת במסעדה היוקרתית יותר שנחשבת לאחת מהטובות בצפון איטליה.

זהו המקום המושלם למי שמבקש להירגע מעט, להתנתק מהסמארטפון ומצג המחשב, לאכול טוב, להתענג על מסאז' מפנק וליהנות מהנוף, השקט והשלווה אל מול הנוף המרהיב.

 

עוד רבים מקומות הלינה שכאילו נתפרו במיוחד עבורכם מסביב לאגם: GIARDINETTO  למשל, הוא מלון משפחתי עם 20 חדרים בלבד, שממוקם בלב העיירה הציורית והרומנטית להפליא דסנזאנו, CORTE CAVALLI  ששוכן בדרום האגם, בווילה טוסקנית מרהיבה מהמאה ה-18, הוא פתרון נהדר עבור מי שמבקשים להיות קרובים, אך עם זאת מספיק רחוקים… מהאזור ההומה יותר של האגם ולשלב הן את הפן הרומנטי של החופשה והן את הפרק המשפחתי והפעיל יותר שלה., עם מרתף יין עשיר, בריכת שחייה מרהיבה ואווירה מעט יותר נינוחה ומפנקת.

הספורטאים שבינינו ייהנו מאוד ב CERVO GOLF RESORT עם מתקני ספורט לרוב, מסלולי גולף – כמתחייב מהשם, ודירות מאובזרות שמתאימות למי ש "אוהב להיות בבית" גם כשהוא בחופשה. המלון שממוקם במרחק נסיעה קצר  מהעיירות דסנזאנו וסירמיונה, מאפשר לפתוח את היום בארוחת הבוקר האמריקאית המפנקת שהוא מציע לאורחיו – ולסיים אותו בארוחת ערב, זוגית או משפחתית שהתקנתם במו ידיכם ממגוון חומרי הגלם המשובחים שתמצאו בכל סופרמרקט מקומי באחת העיירות הסמוכות.

מה שהצגנו כאן הוא רק חלק קטן ממגוון אפשרויות הלינה המגוונות שיש ל GoItaly להציע בקרבת אגם גארדה, כי נוסף עליהם, יש לנו מגוון של כפרי נופש, בחלקו הדרומי של האגם: צמודים לקו המים או מרוחקים ואינטימיים יותר, כך שבהחלט שווה לדבר איתנו ולשמוע עוד על פתרונות הלינה האקסקלוסיביים שנוכל להציע לכם.

אז איך אתם רואים את החופשה שלכם? זוגית-רומנטית? משפחתית-פעילה? ואולי כזאת שמבקשת לשלב בין העולמות ולתת לילדים את האטרקציות והפעילות שלהן הם זקוקים, אבל מאפשרת גם להורים להרגיש שהם בחופש… תהיינה הציפיות שלכם מהחופשה אשר תהיינה, מה שחשוב הוא שצוות המקצועי של GoItaly נמצא כאן עבורכם, עם היכולת להתאים את אפשרויות הלינה הטובות ביותר עבור החופשה החלומית שאתם מתכננים.

צפו בבתי מלון מומלצים באגם גארדה >>>

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן