אריחי אבן טבעית קונים רק מבית טוב

מתכננים ריצוף מאבן לעיצוב הבית או הגינה? כדאי שתכירו את בית האבן, חברה וותיקה המספקת אבנים באיכות חסר פשרות לקהל לקוחות בארץ ובחו"ל.

כבר יותר מעשרים וחמש שנה שבבית האבן מספקים ריצופי אבן לקהל לקוחות פרטי, לאדריכלים, מעצבים ואדריכלי נוף. מדובר באבנים בסגנון אירופאי קלאסי ובהשראה איטלקית וצרפתית וכן בסגנון מודרני עכשווי. האריחים עוברים במפעל החברה עיבוד ידני אשר משדרג את האבן ומעניק לה מראה ייחודי ויוצר משטחי ריצוף אותנטיים חמים ועשירים,  כל זאת בהתאמה מלאה לרצונות והעדפות הלקוח מבחינת מידות, מרקמים וגוונים.

מגוון קולקציות מבוקשות בכל העולם

בבית האבן מספקים קולקציות של אריחי אבן קלאסיים במגוון עיבודים ומסוגים שונים של אבנים, כדוגמת אבן בורגון, עתיק ירושלמי, חלילה, מצפה רמון, שיש קרמה מרפיל ועוד. המקור לקולקציות הם אבנים ולוחות שהחברה מביאה ממחצבות וממקומות שונים ברחבי הארץ והעולם, המיועדים לצרכי חיפוי, ריצוף וחיתוכים לפי מידה, כולל אריחים צבעוניים מסורתיים, אריחי בטון מצוירים וקרמיקה ארמנית המיוצרת בעבודת יד. כמו כן, החברה מייצרת לפי הזמנה פסיפסים בסגנון עתיק, קמינים, ספסלים, חפצי נוי, כיורים ועוד. קולקציות האבן של החברה מבוקשת בכל העולם והן מיוצאות למדינות שונות לרבות ארה"ב, גרמניה, אנגליה והמזרח הרחוק.

הדמויות שמאחורי בית האבן

בהגיעכם לבית האבן תפגשו את רפי ויפעת, בעלי מקצוע עם המון ניסיון וידע, האחראיים על מכירת מוצרי אבן איכותיים לשלל מטרות עיצוב בבית ובגינה. השיחה עימם מגלה את אהבתם וחיבורם לעולם האבן. רפי מתאר בהתלהבות את ההתפעלות החוזרת ונשנית מגילוין של אבנים הנחצבת מההר, שכל אחת שונה מרעותה בהתאם לעומקה של החציבה והמקום שבו היא נחצבה. זאת לעומת אבנים מלאכותיות השומרת על חזות זהה ואחידה. ייחודן של אבנים טבעיות על גוניהן, מרקמן ויופיין, נחשף על ידי עבודות עיבוד וליטוש שונות המגלות את קסמו של הטבע. בשיחה עימם ישמחו רפי ויפעת להסביר לכם על התכונות הייחודיות של כל אבן, דרכי עיבודה ודרישות הטיפול והתחזוקה בה. כך, ביקור במפעל העסק יעניק לכם חוויית רכישה מעניינת ומלמדת, עם ליווי מקצועי ואדיב לאיתור פתרונות מתאימים לטעמכם ולצרכיכם.

מבחר עשיר של אפשרויות

האוסף העשיר והמגוון של קולקציות אריחי אבן טבעית מספק מענה איכותי ושלם לכל צרכי העיצוב בבית ובגינה, וזאת עבור סוגי אבנים שונות, בכל צורת עיבוד ולכל חללי הבית. אריחי האבן מתאימים בין היתר עבור הסלון, מטבח, חדר שינה, חדר אמבטיה, מבואה, מרפסות, שבילים בגינה, מרתפי יין, סביב בריכת שחייה ועוד. כמו כן, האריחים מסופקים בשלל טקסטורות, שיטות עיבוד, גוונים ומידות, והם יכולים לשמש לצרכי ריצוף, חיפוי קירות ולמטרות עיטור. כל זאת לצד מוצרי אבן טבעית נוספים בעלי חזות אותנטית ועתיקה, כדוגמת ספסלים, חפצי נוי, קופינג, מדרגות, ספי חלונות, פסלים וכיורים.

לקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי אודות אריחי אבן טבעיים, צרו קשר עם בית האבן בטלפון 03-6479767.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן