אפשרויות עבודה מהבית דרך האינטרנט

בעידן בו הכל מכוונן ועובר דרך רשתות, שרתים ומערכות מחשוב, עבודה מהבית כבר אינה בגדר חלום רחוק. בימינו יותר ויותר אנשים עוזבים את המשרד לטובת עבודה מהבית דרך האינטרנט. אם נתיב זה קוסם גם לכם, לפניכם רשימה של מספר אופציות שיש לשוק העכשווי להציע.

 

שיווק באינטרנט באמצעות תוכנית שותפים

אם יש לכם יכולות שיווק טובות, כדאי לכם לשקול אפשרת של עבודה מהבית דרך האינטרנט באמצעות תוכנית שותפים, המהווה שיטה פופולארית בארץ ובעולם לשיווק ברשת. השיטה מבוססת על הרעיון שאנשים פרטיים משווקים עבור אתרי אינטרנט וחברות מוצרים ושירותים ובתמורה זוכים לקבל עמלה על עבודתם. שיטת השיווק וקבלת העמלות מוצעת במספר מודלים: עמלה עבור הקלקה, עבור פרטי גולשים או קישורים, או עבור מכירת מוצר או שירות. כמו כן, בישראל יש מספר חברות תיווך המרכזות באתרים שלהן מגוון תוכניות שיתוף עם שורה ארוכה של מוצרים לשיווק.

 

ר'יץ טקטס ובאנגלית Rich Text

ר'יץ טקטס הינו תחום עיסוק עולה בחו"ל, בשפה האנגלית בעיקר, אשר בישראל מצוי רק בתחילת דרכו. מדובר בעיקרון פשוט בו אתרים שונים מעניקים מצע עבור גולשים שיכולים לכתוב על כל נושא שמעניין אותם, בין אם סיפורים, מאמרים, שירים עבודות אקדמיות שלהם ועוד. התכנים מועלים לאתרים לצד פרסומות והרווחים הנוצרים בגין הפרסומות נחלקים בין הגולשים לבעלי האתר. מדובר למעשה בהכנסה פסיבית אשר לאחר כתיבת התוכן אינה דורשת מכם שום השקעת מאמץ נוספת, ואשר ככול שירבו התכנים שאתם כותבים כך גם תגדל ההכנסה שלכם.

 

תרגום תכנים

מלבד כתיבת תכנים יש גם ביקוש רב לבעלי יכולת ביטוי גבוהה בשפות זרות, מאנגלית ועד סינית, המוכנים לתרגם טקסטים לצרכים שיווקיים, חדשותיים, מקצועיים ואקדמיים. בדרך כלל השכר בתחומי התרגום גבוה יותר מאשר בכתיבת תכנים.

 

לסחור במטבע חוץ

במידה ויש לכם כסף בצד, מוכנים לקחת סיכונים ורוצים לגרוף רווחים יותר גבוהים ממשכורת ממוצעת במשק, תוכלו לשקול סחר במטבע חוץ. מדובר בתחום בו קונים ומוכרים מטבעות ומרוויחים מההפרש שנוצר בפעולות אלו. את המסחר ניתן לבצע מהבית על ידי התקנה של תוכנה ייעודית המחוברת ישירות לחשבון המט"ח שלכם.

 

עוד שלל אפשרויות

אפשרויות לעבודה מהבית דרך האינטרנט שהוצגו עד כה הן רק קצה המזלג מתוך שורה ארוכה של אופציות בשוק, מהן כל אחד יכול לאתר את העבודה המתאימה לו מבחינת מידת השקעה, רווחיות, היקף משרה וידע נחוץ. בין היתר תוכלו למצוא עבודות שאינן דורשות השקעה או ידע מוקדם כמו מילוי סקרים, תשלום עבור משחק במשחקים או שיווקם, תשלום על צפייה בפרסומות או בקישורים, הגדלת תפוצה של אתרים בשיטת חבר מביא חבר, ועוד. זאת לצד עבודות הדורשות השקעה או ידע מקצועי כדוגמת מכירת מוצרים באי ביי, באתרים נוספים או בחנות משלכם, וכן פיתוח, בניית, עיצוב וקידום אתרים, עבודות תכנות ועוד.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן