איך נפטרים מחולדות ועכברים?

הימים החמים נגמרו וכפי שאנו נכנסים פנימה אל ביתנו הנעים, כך גם חולדות ועכברים מוצאים בו מסתור מפני הגשם והקור. עבורנו מדובר בבעיה ממש לא נעימה שגם יכולה לגרום לנזקים, כך שחשוב להבין כיצד פותרים אותה על הצד המהיר והיעיל ביותר.

מה הבעיה עם חולדות ועכברים?

קודם כל, יש מספר הבדלים בין עכברים לחולדות, כאשר האחרונות יותר גדולות וגם יותר חכמות. בכל מקרה, הבעיות ששני יצורים אלו גורמים דומות למדי, בין אם הם נכנסים לביתנו הפרטי, למשרד, לדירה, לחנות או למפעל. בעיה ראשונה היא שאף אחד לא רוצה מכרסמים קטנים (לפעמים די גדולים) שמתרוצצים לו בבית או בעסק. בעיה שנייה היא שעכברים וחולדות אינם מסתפקים בקורת הגג שלכם, אלא גם אוהבים את המזון שאתם משאירים במטבח. המכרסמים הללו בהחלט יכולים לכרסם דרך שקיות פלסטיק ולהשחית את המזון שבהן, ויתרה מכך – הצואה שהם משאירים על השיש, על המדפים ובשאר המבנה – יכולה להעביר מחלות. שימו לב שחולדות ועכברים נוהגים לחיות במשפחות, כך שאם זיהיתם "רק" עכבר אחד או שניים, המשמעות היא שבוודאי ישנם אחרים בקבוצות של שמונה או עשרה פרטים.

אז איך נפטרים מהבעיה?

ישנן מספר שיטות שבעזרתן מתמודדים עם בעיה של עכברים וחולדות, שלכל אחת מהן יתרונות וחסרונות. יחד עם זאת, השיטה הטובה ביותר היא פיזור של מלכודות באזורים ספציפיים, ובמקביל פיזור של רעלים מסוימים בשטח המבנה על מנת למנוע חזרה. שיטה אפשרית נוספת היא לפזר רעל עכברים אך היא לא ממש מומלצת עקב הרעילות הגבוהה של החומרים גם לבני אדם ולחיות מחמד, ובשל העובדה שלוקחים מספר ימים עד למות המכרסם שגם לא יודעים את מיקומו. כך ממשיכה הבעיה לעוד מספר ימים ואחר כך עלולה להתפתח צחנה גדולה הבוקעת מפינות שונות בבית בגלל פגרי החיות.

מדוע לקרוא ללוכד עכברים וחולדות

לכאורה, הצבה של מלכודות לעכברים וחולדות היא עניין פשוט, אך בפועל יש מספר סיבות שבגללן עדיף לעשות זאת עם חברת הדברה מנוסה כמו "גל ג'וק הדברה משולבת". ראשית, חולדות הן חיות חכמות מאוד שבהחלט עלולות להבין, אחרי לכידת הפרט הראשון, שמדובר במלכודת. מכאן והלאה תתקשו מאוד לתפוס את החולדות הנוספות. לעומת זאת, לוכד מקצועי מביא עימו סוגים שונים ויעילים של מלכודות, ולאור הניסיון שלו הוא גם יודע היכן כדאי להציב אותן כך שיביאו ללכידה מהירה. בנוסף, עקב היכרות מצוינת עם ההרגלים ואורחות החיים של חולדות ועכברים, הוא יוכל לדעת האם נפתרה הבעיה או שיש להמתין ללכידה של פרטים נוספים. מעבר לכך, הרעל שמפזר הלוכד באזור המבנה והמתחם, אשר מיועד למניעת חזרה של מכרסמים, הינו חומר מאושר ותקני בעל פגיעה מינימלית (אם בכלל) בגורמים לא רצויים. בכל מקרה, עם חומרים המיועדים להדברה צריך לדעת להשתמש, ויש לנקוט בכללי זהירות מחמירים.

אם כן, למי שרוצה להיפטר מבעיית חולדות ועכברים במהירות, וליהנות מחורף שקט ורגוע, כדאי לפנות לחברת הדברה מנוסה. לפרטים נוספים ולהזמנת לוכד ניתן להתקשר אל גל ג'וק הדברה משולבת בטלפון

1-700-70-11-71

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן